Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Hamulce Ręczny


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kryss

Kryss
  • Forumowicz
  • 411 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:48, 24.11.2011

Jestem po wymianie tarcz i klocków tył czy potrzebna jest jakaś regulacja hamulca ręcznego. rączka jest jakieś 1-2 cm luźna potem bierze ale klocki nie dotarte więc auto nie trzyma przejechałem na nowym komplecie zaledwie 7 kilometrów. Czy ręczny się gdzieś naciąga ???
  • 0

#2 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:54, 24.11.2011

tak, w tunelu środkowym pod plastikami, między fotelami będziesz miał (jak zdemontujesz plastiki)

takie dwie linki i po środku będzie nakrętka, to jest regulacja
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#3 Kryss

Kryss
  • Forumowicz
  • 411 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:00, 24.11.2011

A czy możesz bardziej sprecyzować jakie plastiki zdjąć ??? bo nie robiłem takiego zabiegu w Hondzie
  • 0

#4 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:02, 24.11.2011

te plastiki które masz pod łokciem, jeśli masz podłokietnik to musisz zdjąć właśnie tą część do której jest przymocowany,
od popielniczki dla pasażerów, do dzwigni ręcznego

to się trzyma na śrubach, zdaje się dwóch po bokach i chyba jednej pod popielniczką,
popatrz sobie dokładnie i na pewno znajdziesz
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#5 Kryss

Kryss
  • Forumowicz
  • 411 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:03, 24.11.2011

Ok dzięki !!!!!
  • 0

#6 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:08, 24.11.2011

Tylko przy ustawianiu ręcznego patrz na oba zaciski z tyłu żeby dźwigienki ręcznego pracowały w pełnym zakresie.
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#7 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:08, 24.11.2011

spoko, tylko jak to nie pomoże to może się okazać że masz ogólny problem z tylnymi hamulcami (jak 90% acco w Twoim wieku)

mój też tak ma, po zimie robię
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#8 Kryss

Kryss
  • Forumowicz
  • 411 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:17, 24.11.2011

ale dla czego mam mieć problem ręczny był na poprzednim zestawie tylko klocków koniec i tarcze miały wżery. A tam w ogóle to zmieniłem Hondę mam 2002 po lifcie i ma przejechane 90 tyś. W opisie jest jeszcze 99 tylko jak to zmieniam to nie zapamiętuje. Tu chyba ukłony do Admina o pomoc
  • 0

#9 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:22, 24.11.2011

przebieg niewiele ma do rzeczy, wiek zacisków i sposób w jaki były serwisowane jest ważny

póki co podciągnij linki i sprawdzaj
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#10 Gallus

Gallus
  • Forumowicz
  • 503 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:04, 25.11.2011

mi przed wymianą hamulców z tyłu ręczny nie trzymał wcale.. po wymianie łapie od 3 ząbka...ale nie chodzi mi w pełnym zakresie... wczesniej szło pociągnąć wajche prawie do pionu.. teraz jest pare ząbków niżej jak pociągam... i chodzi ciężej... nie wiem czy mechanik mi tam coś regulował czy samo tak wyszło.. wiem że cos grzebał i smarował przy linkach przy zaciskach ale czy w tunelu to nie mam pojęcia :P
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq