XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
PAdło sprzęgło i dwumas
#16 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:55, 05.12.2011
#17
Napisano 18:21, 05.12.2011
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#18
Napisano 21:48, 06.12.2011
Cóż... takimi argumentami nie ma co dyskutować, temu się popsuło, innemu nie, jednemu renault, innemu mazda.
Miałem tylko 2 samochodu pod rząd tej samej marki (Fiat 126p), poza tym za każdym razem zmieniałem markę z uwagi na rozczarowanie, za chwilę zabraknie mi marek i co? Po latach mogę powiedzieć iż najbardziej mile wspominam renault, ale i tak nie biorę tego pod uwagę bo to zawsze zależy od modelu (rocznika), więc przy nowym zawsze jest to loteria.
To nie te czasy gdy produkowano samochód przez 10 lat i po 3, 4 latach można było kupić nowy, sprawdzony model z poprawionymi błędami konstrukcyjnymi.
To se juz ne wrati, pane Hawranek.
#19
Napisano 21:56, 06.12.2011
ja do hondy nie mam nic, ja mam hondę , a ze firma idzie na skróty bo inni idą... słaba motywacjaKolega ma od 3 lat Acoord 2,2 w dieslu zrobił 150 tys km, całkowicie bez usterki - wiec nie wiem co masz do hondy...
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#20
Napisano 22:14, 06.12.2011
1. Skoro rynek wymusza zmianę modeli co 3, 4 lata aby utrzymać się na rynku - trzeba to robić,
2. Skoro technologia posuwa się w tempie metabolizmu muchy i nie ma czasu na testowanie nowych technologii i konstrukcji, bo zanim się przetestuje, będzie to standardem na rynku , a wręcz będzie anachronizmem w momencie wprowadzenia pomysłu (vide: nawigacje). to wprowadza się pomysł jak tylko okaże się to możliwe, a niekoniecznie sprawdzone
3. Ludzie się bogacą i coraz szybciej wymieniają samochody, chcą mieć nowszy z bajerami taki jak ma sąsiad obok...
4. Kiedyś aby dać gwarancję na 3 lata trzeba było wykonać element tak aby wytrzymał minimum 3 lata. Obecnie aby dać gwarancję 3 lata i utrzymać się na rynku trzeba zrobić element tak aby wytrzymał minimum 3 lata, ale nie dłużej niż 4 lata, bo nie będzie kasy z części.
5. A na koniec co wymyślisz musi być zgodne z Ekologami i biurokratami z UE
więc gdzie tu widzisz pole do dopracowania dobrego modelu, sprawdzenia go i jednocześnie do zapewnienia bezawaryjności, gwarancji, utrzymania kampanii reklamowych, zapewnienie ochrony środowiska itd..
Co prawda można tak działać i produkować samochody niszowe, ale wtedy wydajesz miliony na badania , aby sprzedać 1000 samochodów rocznie na całym świecie po 2 mln Euro..
Tak już będzie i będzie coraz gorzej, i nie Honda tu winna ale czasy takie...
#21
Napisano 17:58, 07.12.2011
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#22 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:10, 16.12.2011
#23
Napisano 19:26, 16.12.2011
Wstyd ze Honda do dziś ma takie problemy.
powodzenia
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#24
Napisano 21:00, 16.12.2011
#25
Napisano 21:04, 16.12.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#26 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:36, 17.12.2011
Skoro samochód ma jeździć 5 lat a potem się psuć, to chyba lepiej kupić benzynkę (zawsze mniej napraw i są one duużo tańsze). VII Type-S poza czujnikami xenonów nie sprawia najmniejszego problemu, jak coś poleci, to wiem, że nie wydam więcej niż 2,5 tys. na naprawę brutto. Ostatnio na dystansie 400 km cykl 70% trasa 30% miasto - spalił mi 7,85 Pb. To jest 7 zł różnicy w stosunku do diesla na 100 km, czyli przy przebiegu 35k rocznie jest to oszczędność max 2,5 tys. zł. A remont sprzęgła w ASO 7 tys.
Chyba uderzymy w hybrydę. Może Prius Plug-in, może Lexus GS450h. Nigdy więcej diesla.
#27
Napisano 01:04, 18.12.2011
#28
Napisano 12:37, 18.12.2011
Może Prius Plug-in,
fajnie fajnie ,tylko ta cena
Soichiro Honda
#29
Napisano 15:46, 18.12.2011
ktore forum czytasz, ja tam watek na ten temat na niemieckim forum acco czytalemCzytam czasem niemieckie forum hondy i nie znalazlem opisow takich problemow
drogi czy cokolwiek innego nic do rzeczy nie ma, sam mieszkam w de
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#30
Napisano 09:51, 21.12.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych