Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Świst - nieprzyjemny dźwięk przy prędkości 110-140


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
44 odpowiedzi w tym temacie

#16 kuzek

kuzek
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:Wawa okolice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:43, 22.11.2011

zero problemow, przetestowane w zakresie predkosci 0-220 km/h
  • 0

#17 jacys

jacys
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:UK
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:34, 22.11.2011

Panowie,

Przede wszystkim Accord na rynek Amerykanski oraz Kanadyjski ma inną budę więc jak domniemam inne zawirowania opływającego powietrza a co za tym idzie odgłosy. Tekst pod filmikiem doprowadził mnie do bólu głowy ale wywnioskowałem że koles miał zamontowany tzw. Bug Deflector czyli taka owiewka na szczycie maski w Amerykańskim stylu, bo ni cholery Wind Deflector czyli zwykła owiewka nie mogła mieć wpływu na uszczelkę pod maską. Ja też czasami słyszę swist ale nie zawsze więc zależy od siły wiatru.
  • 0
Była 1.8 iS Jest K24

#18 cisoboy

cisoboy
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Kombi
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:40, 25.11.2011

A może to z obrotów silnika wynika?
Mi ostatnio zaczęło świszczeć przy 3tys obrotów, jakby w którymś głośniku było obroty słychać - jakby się turbina załączała.
  • 0

C1_SOBOY_1.png

 


 


#19 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:46, 26.11.2011

Nie, to nie to. To jest ewidentnie świst powietrza które gdzieś wpada i wydaje taki dźwięk.

Sprawa została zgłoszona do serwisu Hondy. Mają sobie potwierdzić na własnej 3-ciej sztuce (bo na 2 jest już potwierdzone) i jeżeli tak się stanie sprawa będzie zgłoszona do serwisu centralnego Honda Polska w celu znalezienia przyczyny.

Pozdrawiam.
  • 0

#20 radioel

radioel
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Elbląg
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:56, 15.12.2011

A może to z obrotów silnika wynika?
Mi ostatnio zaczęło świszczeć przy 3tys obrotów, jakby w którymś głośniku było obroty słychać - jakby się turbina załączała.


U mnie też powyżej 130 km/h słychać świst taki jakby turbina się włączała ale, i na pewno nie przypomina to świstu wycieraczki.
Jadąc na 4 biegu przy obrotach ok 5000 / 5500 .
Ja mam wersję CL7 z 2006 roku...
Oczywiście są wtedy duże opory powietrza i to może być to ale dzwiek naprawdę przypomina turbinkę :)
  • 0

#21 Michotex

Michotex
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:27, 07.02.2012

Mam to samo. Od prędkości 80 w górę tak do 120 słychać wyraźny świst czy gwizd powietrza. Byłem dzisiaj w serwisie w Płocku, sprawdzali, zaklejali, testowali i nic - jak gwizdało tak gwiżdże. Wsiedli w samochód szefa - gwiżdże, wsiedli w testówkę - gwiżdże. Stwierdzili, że może być to spowodowane dużym mrozem :-). Poprosiłem, żeby wysłali oficjalne zapytanie do Hondy Poland, gdyż uważam, że w samochodzie za ponad 100tyś zł. taki stan rzeczy jest nie do przyjęcia. Zobaczymy co odpowiedzą. Samochód kupiłem 19 stycznia i "deko" mnie to drażni.

P.S. Właśnie obejrzałem filmik z linka - identycznie jest u mnie - bardzo irytujący dźwięk.
  • 0

#22 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:22, 31.03.2012

Witam, czy Honda jakoś Ci pomogła w tej sprawie a może sam znalazłeś rozwiązanie? Mnie zapraszają do serwisu na właśnie tego typu testy, oklejanie, itd. Wiem, też że z Honda Polska nie mają żadnej odpowiedzi ani rozwiązania... :-(
  • 0

#23 cisoboy

cisoboy
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Kombi
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:15, 29.06.2012

U mnie po czyszczeniu filtra (stożek) i regulacji zaworów, wymianie wtrysków gazu jakby ten efekt zanikł. Nie jestem w stanie powiedzieć która z czynności na to wpłynęła, może być nawet to że jest ciepło.

EDYCJA
Jednak nadal mam takie objawy jak Alik opisał poniżej.
  • 0

C1_SOBOY_1.png

 


 


#24 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:09, 29.06.2012

Ja mam wrażenie, że to ramie wycieraczki po stronie kierowcy (strasznie odstaje), zmieniłem pióra na płaskie i trochę ramie się obniżyło jest jakby ciszej. Ale ja mam 2005rok więc w nowej budzie może być co innego.
Pozdrawiam
  • 0

#25 Alik

Alik
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Allroad
  • KM:225
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Piękne kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:10, 28.08.2012

Witajcie, chciałem odświeżyć temat i zapytać się czy ktoś może poradził sobie z gwizdaniem/świstem w VII? Czy ASO coś wie jak rozwiązać problem?

U mnie objaw jest raczej mechaniczny niż związany z opływającym powietrzem (ani nie wycieraczki, ani nie uszczelki). Gwizd ustaje przy lekkim odpuszczeniu gazu lub jego dodaniu zależnie od obciążenia silnika. Gwiżdże tylko gdy chcę utrzymać daną prędkość w przedziale 110-130 km/h To samo jest przy ustawionym tempomacie.
  • 0

#26 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:19, 31.10.2012

Witam,

czy komuś udało się rozwiązać ten problem w generacji VIII?

Problem u mnie powrócił wraz z obniżeniem temperatury powietrza.


Pozdrawiam.
  • 0

#27 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 17:26, 31.10.2012

Witajcie, chciałem odświeżyć temat i zapytać się czy ktoś może poradził sobie z gwizdaniem/świstem w VII? Czy ASO coś wie jak rozwiązać problem?


Świst w przedziale obrotów 1900-2500obr/min to zazwyczaj łożysko pompy wspomagania ewentualnie napinacza lub alternatora. Problem nasila się przy ujemnych temperaturach.
  • 0

#28 manitu07

manitu07
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:SLUBICE
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ELEGANCE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:TOUARER
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:24, 25.10.2013

Potwierdzam (swist )accord 2.0 vtec 2012 niezdiagnozowano przyczyny.
  • 0

#29 kasperek77

kasperek77
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Wrocław
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:32, 13.01.2014

Witam,

(to mój pierwszy post, więc proszę o wyrozumiałość;))

Czy udało się komukolwiek (szczególnie spośród osób, które zakupiły nowe accord'y) rozwiązać problem gwizdania/świstu?

Ponad tydzień temu odebrałem samochód - i niestety u mnie także jest ten męczący gwizdo-świst w zasadzie obecny już po przekroczeniu 80km/h.
Dziś oddałem samochód do serwisu (Biela Sp. z o.o. Długołeka k. Wrocławia - tam zresztą go kupiłem) - jednak z pierwszych informacji uzyskanych telefonicznie serwisantom nie udało się znaleźć przyczyny tego świstu... (trzymam kciuki za "jutro" gdyż będą jeszcze jutro z tym problemem walczyć).

Podobno robili ok. 20 prób polegających na zaklejaniu różnych szczelin (podszybie, drzwi, maska, itd...)....

Czy ktokolwiek znalazł/rozwiązał ten problem....

Ten świst naprawdę obniża komfort (szczególnie podczas dłuższej trasy....a niekoniecznie zawsze chcemy słuchać radia :/ ).

Zaznaczę, ze nie ma to związku z obrotami silnika (na luzie też jest słyszalny), lusterkami (złożone nic nie wnoszą/zmieniają), wycieraczkami (podczas ich pracy świszczy/gwiżdże tak samo), ...).

Z góry serdecznie dziękuję za pomoc...

[ Dodano: 2014-01-15, 23:24 ]
Witam,

Naprawdę nikt/nikomu nie udało się rozwiązać problemu...?
  • 0
Pozdrawiam
kasperek

#30 JarO

JarO
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:29, 08.02.2014

u mnie od 80 km/h zaczyna byc halas!!! Masakra jakas niewiem co moze byc przyczyna..przy szybach takze huczy jakby byla Uchylona


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq