XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Świst - nieprzyjemny dźwięk przy prędkości 110-140
#16
Napisano 13:43, 22.11.2011
#17
Napisano 17:34, 22.11.2011
Przede wszystkim Accord na rynek Amerykanski oraz Kanadyjski ma inną budę więc jak domniemam inne zawirowania opływającego powietrza a co za tym idzie odgłosy. Tekst pod filmikiem doprowadził mnie do bólu głowy ale wywnioskowałem że koles miał zamontowany tzw. Bug Deflector czyli taka owiewka na szczycie maski w Amerykańskim stylu, bo ni cholery Wind Deflector czyli zwykła owiewka nie mogła mieć wpływu na uszczelkę pod maską. Ja też czasami słyszę swist ale nie zawsze więc zależy od siły wiatru.
#18
Napisano 13:40, 25.11.2011
Mi ostatnio zaczęło świszczeć przy 3tys obrotów, jakby w którymś głośniku było obroty słychać - jakby się turbina załączała.
#19 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:46, 26.11.2011
Sprawa została zgłoszona do serwisu Hondy. Mają sobie potwierdzić na własnej 3-ciej sztuce (bo na 2 jest już potwierdzone) i jeżeli tak się stanie sprawa będzie zgłoszona do serwisu centralnego Honda Polska w celu znalezienia przyczyny.
Pozdrawiam.
#20
Napisano 08:56, 15.12.2011
A może to z obrotów silnika wynika?
Mi ostatnio zaczęło świszczeć przy 3tys obrotów, jakby w którymś głośniku było obroty słychać - jakby się turbina załączała.
U mnie też powyżej 130 km/h słychać świst taki jakby turbina się włączała ale, i na pewno nie przypomina to świstu wycieraczki.
Jadąc na 4 biegu przy obrotach ok 5000 / 5500 .
Ja mam wersję CL7 z 2006 roku...
Oczywiście są wtedy duże opory powietrza i to może być to ale dzwiek naprawdę przypomina turbinkę
#21
Napisano 16:27, 07.02.2012
P.S. Właśnie obejrzałem filmik z linka - identycznie jest u mnie - bardzo irytujący dźwięk.
#22 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:22, 31.03.2012
#23
Napisano 08:15, 29.06.2012
EDYCJA
Jednak nadal mam takie objawy jak Alik opisał poniżej.
#24 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:09, 29.06.2012
Pozdrawiam
#25
Napisano 10:10, 28.08.2012
U mnie objaw jest raczej mechaniczny niż związany z opływającym powietrzem (ani nie wycieraczki, ani nie uszczelki). Gwizd ustaje przy lekkim odpuszczeniu gazu lub jego dodaniu zależnie od obciążenia silnika. Gwiżdże tylko gdy chcę utrzymać daną prędkość w przedziale 110-130 km/h To samo jest przy ustawionym tempomacie.
#26 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:19, 31.10.2012
czy komuś udało się rozwiązać ten problem w generacji VIII?
Problem u mnie powrócił wraz z obniżeniem temperatury powietrza.
Pozdrawiam.
#27 Guest_Wilu_*
Napisano 17:26, 31.10.2012
Witajcie, chciałem odświeżyć temat i zapytać się czy ktoś może poradził sobie z gwizdaniem/świstem w VII? Czy ASO coś wie jak rozwiązać problem?
Świst w przedziale obrotów 1900-2500obr/min to zazwyczaj łożysko pompy wspomagania ewentualnie napinacza lub alternatora. Problem nasila się przy ujemnych temperaturach.
#28
Napisano 15:24, 25.10.2013
#29
Napisano 20:32, 13.01.2014
(to mój pierwszy post, więc proszę o wyrozumiałość)
Czy udało się komukolwiek (szczególnie spośród osób, które zakupiły nowe accord'y) rozwiązać problem gwizdania/świstu?
Ponad tydzień temu odebrałem samochód - i niestety u mnie także jest ten męczący gwizdo-świst w zasadzie obecny już po przekroczeniu 80km/h.
Dziś oddałem samochód do serwisu (Biela Sp. z o.o. Długołeka k. Wrocławia - tam zresztą go kupiłem) - jednak z pierwszych informacji uzyskanych telefonicznie serwisantom nie udało się znaleźć przyczyny tego świstu... (trzymam kciuki za "jutro" gdyż będą jeszcze jutro z tym problemem walczyć).
Podobno robili ok. 20 prób polegających na zaklejaniu różnych szczelin (podszybie, drzwi, maska, itd...)....
Czy ktokolwiek znalazł/rozwiązał ten problem....
Ten świst naprawdę obniża komfort (szczególnie podczas dłuższej trasy....a niekoniecznie zawsze chcemy słuchać radia ).
Zaznaczę, ze nie ma to związku z obrotami silnika (na luzie też jest słyszalny), lusterkami (złożone nic nie wnoszą/zmieniają), wycieraczkami (podczas ich pracy świszczy/gwiżdże tak samo), ...).
Z góry serdecznie dziękuję za pomoc...
[ Dodano: 2014-01-15, 23:24 ]
Witam,
Naprawdę nikt/nikomu nie udało się rozwiązać problemu...?
kasperek
#30
Napisano 21:29, 08.02.2014
u mnie od 80 km/h zaczyna byc halas! Masakra jakas niewiem co moze byc przyczyna..przy szybach takze huczy jakby byla Uchylona
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych