Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Brak cieplego powietrza


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:58, 10.11.2011

Siemka
Miesiac temu poszla mi pompa wody i byla wymieniana.
Teraz zauwarzylem tem wskaznik tem jest ponizej min, wiec luzik ale w czasie jazdy spada gdziec na 1/5.
A co dziwne jak sie zatrzymuje na swiatlach( pozniej zrobilem probe na parkingu przed praca) to cieple powietrze przestaje leciec tylko letnie ( mimo ze mam ustawione na hi)

Co moze byc zle podlaczone ???? Czy walic od razu do mechanika ze cos sknocil ????

Witam zacząłem nowy temat bo lepiej się przyjrzałem po pracy hondzi.
I tak jest po naprawie pompy wody ( i nowa chłodnica)

Wcześniej pisałem ze jest ciepło tylko w czasie jazdy .

Jest tak, jeśli jest na luzie jest zimne powietrze i śmierdzi benzyna ( gazem) , a jak dodam gaz ( nie ważne czy jadę czy stoi) zaczyna się robić ciepło.
Wskaźnik temp. jest poniżej połowy ( normalka ) ale w czasie jazdy ( a akurat dziś było zimno) temp. spadła mi prawie do zera w czasie jazdy. Pierwszy raz się z czymś takim spotykam i nie mam zielonego pojęcia co to i z czym to się je. :(

A i co dziwne wskaźnik tem był na połowie a płyn chłodniczy bulkotał jak by był wrzątkiem.

Czytałem ze to możne być termostat ale termostat działa bo jak temp się dźwignie ( dziś się przyjrzałem, gdzieś na 3/4 włączą wiatraki ) gdzie przed naprawa włączał prawie jak było na końcu

Co gorsza tego objawu nigdy wcześniejszej nie było wiec wnioskuje ze coś w warsztacie sknocili. Moze ktoś ma pomysł co bo znając życie powiedzą ze znowu coś się zepsuło tylko po to zeby zarobić ( a nie przyznać sie do błędu)

Jutro jadę do tego mechanika i chce po prostu czy mam o co walczyć
  • 0

#2 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:07, 10.11.2011

hmmm... jakby termostat :roll:
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#3 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:08, 10.11.2011

a może zapowietrzony układ chłodzenia? po wymianie pompy go dobrze nie odpowietrzyli
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:12, 10.11.2011

Wlasnie nie wiem
Termostat jest dobry
bo jesli temp przektoczy 4/5 to wlacza wiatraki
:-/
  • 0

#5 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:19, 10.11.2011

no to zapowietrzony układ
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:28, 10.11.2011

oki to dzis wale do garsztatu mam nadzieje ze to tylko to

[ Dodano: 2011-11-10, 10:09 ]
No bo to mnie troche zdziwilo ze mam nowa chlodnice pompe i cos takiego

[ Dodano: 2011-11-10, 11:36 ]
mam nadzieje ze nie wezma kasy za to bo i tak juz troche mnie to kosztowalo

[ Dodano: 2011-11-10, 11:58 ]
A i mam pytanko po mechanik ma czas dopiero w poniedzialek, a w weekend musze jechac do tesciowej ( prawie 300 km tam i spowrotem)
Czy auto da rade czy lepiej nie ruszac go ????

[ Dodano: 2011-11-10, 12:55 ]
??????????????????????????????????????????????????????????????

[ Dodano: 2011-11-10, 12:56 ]
A mmoze samemu wymienic plyn chlodniczty ??????
Przyznam sie ze jeszcze tego nie robilem ale nie chce niczego spieprzyc a jednoczesnie potrabuje autka :(
  • 0

#7 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:31, 10.11.2011

a jakby był zapowietrzony to chyba by się bardziej grzał :roll:

miałem takie objawy w twingo i E36 - w obu termostat do wymiany

Termostat jest dobry
bo jesli temp przektoczy 4/5 to wlacza wiatraki


włączenie wiatraków to nie robota termostatu, żeby sprawdzić teremostat trzeba go wyjąć, zagotować wodę i sprawdzić w jakiej temp
się otworzy
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#8 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 19:40, 10.11.2011

a jakby był zapowietrzony to chyba by się bardziej grzał

nie koniecznie
bo może być zapowietrzona sama nagrzewnica, ja miałem tak w matizie

shedy nie wiem jak się w VII wymienia płyn, ale pewnie niewiele się to rózni od VI - zerknij do manuala serwisowego na 100% tam jest

oczywiście może to też być termostat

a jaką ci pokazuje temp płynu?
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#9 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:46, 11.11.2011

Mi jak ostatnio wymieniali plyn to tylko odpowietrzali odpowietrznikiem na glowicy nie wiem jak to jest w benzynie. Jak chcesz wymie ic plyn to opis masz w instrukcji ;)
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq