XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
stuki w układzie kierowniczym
#16
Napisano 17:38, 10.11.2011
#18
Napisano 19:12, 29.11.2011
#19
Napisano 22:50, 29.11.2011
jakie płyny do wspomagania były lane
normalne, czyli HONDA PSF
pojemność układu to 1.8 l
#21
Napisano 19:04, 30.11.2011
#22
Napisano 21:22, 30.11.2011
Prowadnice tez moga miec luz i wtedy klocek obija sie o tarcze popukujac.
#23
Napisano 18:48, 08.12.2011
Pozdrawiam
#24
Napisano 14:36, 16.06.2012
To może i ja odnowie trochę temat dotyczący "pykania" wyczuwalnego na kierownicy (podczas ruszania 1 lub 2 pyknięcia, czasami zdarzało się to przy skręconych kołach) jak również podczas redukcji biegów np. z 3 na 2 bieg (tylko i wyłącznie się to objawiało przy małych prędkościach tak do 30 km/h). Zacząłem poszukiwania problemu (począwszy od drążków kierowniczych, przegubów, wahaczy, nawet przymierzałem się do wymiany magla bo myślałem, że jest luz, ale po dłuższych oględzinach w 3 warsztatach nikt nie wskazywał na magiel tzn. nie było żadnych objawów zużytego magla, nic nie biło, wspomaganie chodzi elegancko, żadnych wyjących odgłosów ciśnienie w oponach było ok, koła były wyważane ponownie i nic, tylko to pykanie. Nie wiedziałem co już robić (myślałem również, że może kolumna kierownicza zaczyna siadać) ale co się okazało . Tak przez głupotę zmieniłem pozycję kierownicy (obniżyłem do samego dołu i trochę wyciągnąłem). Pojeździłem tak ze 2 dni, nie zwracając uwagi na stuki, później ponownie przestawiłem do pozycji, która była wczesniej i doznałem szoku!. Żadnych stuków, kierownica chodzi jak nowa... Już tak jeżdżę 2-gi tydzień i nic nic tylko się cieszyć. Nie wiem czy ktoś już miał taki objaw, pozdrawiam
www.gregphotography.co.uk
#25
Napisano 18:39, 19.06.2012
sproboje tego, bo czytajac Twoja historie, widze ze masz podobny klopotPojeździłem tak ze 2 dni, nie zwracając uwagi na stuki, później ponownie przestawiłem do pozycji, która była wczesniej i doznałem szoku!. Żadnych stuków, kierownica chodzi jak nowa... Już tak jeżdżę 2-gi tydzień i nic nic tylko się cieszyć. Nie wiem czy ktoś już miał taki objaw, pozdrawiam
[ Dodano: 2012-06-19, 19:35 ]
to dziala, zaden warsztat, 3 aso, nikt nie byl w stanie usunac tego czegos, skrzyzowania stuku z luzem, zrobilem jak mowisz, wyciagnalem kierownice z pozycji maksymalnie głęboko wsuniętej, pojechalem na piłkę i co? i nie ma nic, w zakrecie w prawo wbijam bieg, puszczam sprzęgło, daje gazu i nic! WIELKIE DZIEKI!
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#26
Napisano 15:39, 21.06.2012
www.gregphotography.co.uk
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych