XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Jaki prześwit w coupe
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 01:05, 29.03.2009
całkiem niedawno >tutaj< chwaliłem się moją Hondą. Poza miłymi słowami pojawiła się (całkiem słuszna) krytyka wysokości zawieszenia.
Ale...
Na zdjęciach samochód stoi na oponach 205/45/17 - takie koła mają o 2cm mniejszą średnice niż seria. Na zime założyłem 195/65/15 (czyli jak producent nakazuje) i między oponą a nadkolem mam jakieś 4-5cm miejsca.
Rozumie, że jeśli obniże zawieszenie o sugerowane 30mm to zostanie tam 1-2cm i tu pytanie, czy to nie za mało ?? Czy nie będzie nic przycierać przy jeździe po naszych "cudnych" drogach?
W przyszłym tygodniu kupuje opony na lato 225/45/17 - rozmiarowo niemal identyczne z serią i zastanawiam się czy inwestować też w nowe sprężyny...
z góry dzięki za odp
pozdrawiam
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:27, 29.03.2009
ja jeździłem na takich przy zawiasie -4cm i nic nie obcieraopony na lato 225/45/17
#3
Napisano 21:35, 29.03.2009
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:32, 30.03.2009
Chyba nie pozostaje nic innego jak założyć opony na felgi, koła do autka i sprawdzić : )
A jak nic nie będzie wystawać to trzeba będzie zainwestować w sprężynki
dzięki za odp
pozdrawiam
#5
Napisano 13:51, 30.03.2009
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:39, 30.03.2009
1. poprzednie opony to RunFlat'y - za sztywne jak na moj gust, choc swietne jesli chodzi o wygode i bezpieczenstwo - wystrzal z przodu Ci nie straszny no i nie trzeba wozic zapasu
2. mam felgi 7,5" - opona 205 wyglada w nich smiesznie wasko
3. opona 205/45/17 jest mniejsza od oryginalnej 195/65/15 - licznik przeklamuje
zastanawiam sie nad 215/50 albo 225/45 ale o dziwo te drugie sa tansze o 100zl na oponie -a to juz niezly argument jak dla mnie :)
Inna sprawa ze na 225 jest lepsza przyczepnosc i stabilnosc samochodu - a to przy moim stylu jazdy dosc istotne
a dlaczego pytasz ? cos nie tak z 225 ? daj prosze znac bo chce zamowic dzis lub jutro :)
#7
Napisano 21:37, 30.03.2009
225/45R17 sa idealne jezeli chodzi o srednice kola przy zmianie z oryginalnego rozmiaru 195/65R15. Jedyny minus tak szerokich opon to myszkowanie na koleinach - jest to wkurzajace, zwlaszcza ze koleiny sa dosc czesto spotykane ... No i komfort przy tak duzych oponach jest niestety mniejszy bo niski profil opony to wieksze cisnienie w kolach - twardsza opona - no i niestety to czuc. Ale na dobrych drogach czy autostradach jest super
Ja mam obecnie 215/45R17 na lato i tez uwazam ze troche sa za niskie. Ale ten rok jeszcze objezdze a na nastepny na pewno 225/45/R17 beda ...
Widzialem na alledrogo coupe z obizonym zawieszeniem i na niskim profilu wiec raczej nic nie bedzie obcierac - a dla pewnosci mozesz zalozyc -3,5 cm zamiast -4 ... A co do samej zawiechy - wymiana sprezyn to dobra okazja do wymiany amorow - bo jak zalozysz takie sprezynki a amory masz zuzyte to moze nie byc ciekawie - bardziej bym sie bal wlasnie o amory a nie o opony - no chyba ze masz felgi co wystaja poza obrys bryki ...
Zdrowko.
#8
Napisano 21:47, 30.03.2009
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:10, 30.03.2009
Co do komfortu - każdy mówi inaczej, kolega ma w Audi A4 opony 245 i twierdzi że wszystko ok, co ja sądze powiem jak moje oponki przetestuje.
A już zamówiłem Bridgestone RE050A 225/45/17 - do końca tygodnia powinny do mnie dojechać
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 01:29, 31.03.2009