Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Problem powyżej 4tys.obr. w accordzie F20b


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:28, 03.11.2011

Witam, niedawno kupiłem accorda z 2001r F20b, anglik, spradziłem go tylko na drodze osiedlowej bo autko nie mialo wykupionego podatku drogowego i ubezpieczenia, po późniejszej przejażdżce autostradą okazało się że silnik ma jakieś przydławienie przy
ok. 4tys-4,5tys, a przy tym vtec nie działa chyba jak należy lub wogóle, bo nie czyć przyrostu mocy...dadam że do 4ys jest ok autko zbiera się przyzwoicie, olej był wymieniony, filtr, świece i przewody, wydaje mi się że sonda i czujnik który jest pod kopółką rozdzielacza były również wymieniane bo wyglądają na nowe...żadne kontrolki typu check engine się nie palą...

Co może być przyczyną i czy jestem wstanie zrobić to sam bo do polski jade dopiero przed świętami,a nie chciał bym powierzać auta tutejszym pseudo mechanikom...i czy podróż ok.2000tys km jest bezpieczna bez przygód(nie chciałbym stanąć na drodze w zimie przed świętami).

Z góry dziękuję i pozdrawiam fanów marki HONDA.
  • 0

#2 unpredictable

unpredictable
  • Forumowicz
  • 130 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:07, 03.11.2011

mój szwagier tak miał i miał do wymiany zawór VTEC. naprawę zlecił ASO. jeździć się da, ale czy powinno? jak Ci się włączy tryb serwisowy to sobie nie pojeździsz :)
  • 0

--------------------------------------
Modyfikacje:
Przyciemnienie szyb - 12%
Światła dzienne/DRL - moduł QUASAR CLM02-CAN
Trzeci stop LED (HONDA part. no. 34270-SNC-A02)


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:01, 04.11.2011

jak narazie żadne kontrolki się nie zapalają, dziś sprawdziłem też selenoid i zawór na krótko bezpośrednio z aku i się załącza, ale przy włączonym silniku jakby obroty spadały przy włączeniu zaworu, dziś też zauważyłem że przy dodaniu gazu i ok 4tys obr. silnik ma nierówną pracę jakby na trzech cylindrach pracował... czy może to być wina kopułki, palca???jak macie jakieć sugestie to bede wdzięczny.
  • 0

#4 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 16:14, 05.11.2011

Zawór vtec. Sprawdź wtyczkę i kabelki
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq