XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Po ochłodzeniu ciężej wchodzą biegi
#1
Napisano 21:05, 01.11.2011
#2
Napisano 21:14, 01.11.2011
#3
Napisano 23:54, 01.11.2011
Co do oleju w skrzyni to nie mam pewności ale chyba w V gen. przed liftem oprócz MTF można było normalnie stosować silnikowy 0w30. Wymóg stosowania MTF pojawił się po lifcie V gen. Tak czy inaczej zdecydowanie lepiej mieć wlany MTF.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#4
Napisano 10:12, 02.11.2011
#5
Napisano 10:39, 02.11.2011
#6
Napisano 12:33, 02.11.2011
Skoro było wymieniane sprzęgło to trzeba by sprawdzić czy wszystko jest z nim OK tj. czy całkowicie rozłącza po naciśnięciu pedału. Możliwe, że jest np. potrzebna regulacja skoku pedału sprzęgła.
Co do oleju w skrzyni to nie mam pewności ale chyba w V gen. przed liftem oprócz MTF można było normalnie stosować silnikowy 0w30. Wymóg stosowania MTF pojawił się po lifcie V gen. Tak czy inaczej zdecydowanie lepiej mieć wlany MTF.
owszem silnikowy, ale 10W40. Przynajmniej tak pisze w książce.
#7
Napisano 18:58, 02.11.2011
Tu już dłuższa historia. Jakieś 2-3miesiące temu zrobiłem sobie z żoną i synkiem wypad w moje rodzinne strony i już po drodze zaczęły się kleszczyć biegi niemiłosiernie. Jak już dojechałem to wogóle było już masakrycznie więc musiałem uderzyć do mechaniorów bo objawy wskazywały, że Honda może nie dać rady spowrotem (320kilometrów). Mechanior wcisnął mi wymianę sprzęgła bo niby dlatego kleszczyło biegi. Po wymianie nadal lekkie buczenie i w dalszym ciągu biegi ...jowo wchodzą. Uderzyłem więc do kolegi, który umówił mnie ze swoim wujkiem i mimo weekendu zdecydował się mi pomóc. W pierwszej kolejności pytał po co wymieniane sprzęgło a potem już jak po sznurku poszedł do skrzyni, odkręcił przelewową śrubę (pustka ) a potem spustową i tu również szok bo zleciały może dwie setki oleju. Kazał więc kupić olej do automatu bo rzekomo lepsze parametry mają od tych do manuali. Powiem szczerze po zalaniu jak ręką odjął do tej pory. Może faktycznie trzeba pomyśleć nad MTF albo luknąć czy może znowu cudownie sobie nie wyparował ten olej. Pomijam fakt, że poprzedniego co naciągnął mnie na wymianę sprzęgła muszę za jaja powiesić . Czy ktoś z Was ma może też zalany jakiś cienki olej i ten sam problem w zimniejsze dni z wbijaniem biegów? Bo wtedy sprawa raczej jasna. No chyba, że ja jestem przewrażliwiony i te odrobinę ciężej wchodzące biegi tylko mnie tak niepokoją?
#8
Napisano 19:09, 02.11.2011
Kumpel w Cifie jeździ na valvoline max life 10W40 i biegi gładko wchodzą.
#9
Napisano 22:23, 02.11.2011
Ja bym powiedział tak: jeżeli biegi zaczęły ciężko wchodzić wszystkie o tak nagle (w krótkim czasie) to bardzo możliwe, że jest winne sprzęgło ale niekoniecznie w tym sensie że sam mechanizm sprzęgła (tj. docisk). Równie dobrze mogło wysiadać samo sterowanie sprzęgłem - brak płynu w układzie, zapowietrzenie ew. problem z pompą sprzęgła lub siłownikiem itp. Albo ew. tak szybko zszedł Ci olej ze skrzyni.
Objawy będą wtedy takie jakby sprzęgło się nie rozłączało (trudności we włączaniu biegów) ale wymiana samego sprzęgła jako takiego wtedy nie pomoże. Albo może pomóc bo zdaje się układ sterowania sprzęgłem trzeba rozłączyć do wyjęcia sprzęgła, później znów napełnić i odpowietrzyć ale jeżeli układ jest np. nieszczelny to problem znów się wkrótce pojawi. Na niesprawną pompę lub siłownik nawet to nie pomoże.
Natomiast co do oleju w skrzyni - brak oczywiście powoduje problemy ale nie należy lać byle czego. Płyn hydrauliczny do skrzyń automatycznych (dużo rzadszy od oleju przekładniowego) leje się do manuali jak skrzynia umiera, wypluła już synchronizatory i ta wymiana ma być tylko na "przetrzymanie" kiedy skrzynia jest już i tak do wyrzucenia. Nie nadaje się on na dłuższą metę do skrzyń manualnych ! - ma za słabe zdolności smarne bo jest za rzadki. Tak, że jak najszybciej wylać to coś, nalać oryginalny MTF Hondy (do kupienia tylko w ASO) i jeśli nadal wszystkie biegi będą wchodzić źle to wyjaśnić co się dzieje ze sprzęgłem (jako całością tj. razem z kompletnym sterowaniem od pedału począwszy). Co innego jeżeli tylko jeden lub niektóre biegi wchodzą źle, wtedy może być to wina skrzyni.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#10
Napisano 07:42, 03.11.2011
Brać można np od Jarusa
http://jarusnet.pl/2...egow/#more-1624
JDMshop
http://www.jdmshop.p...uemart&Itemid=9
#11
Napisano 16:40, 03.11.2011
klosz007, MTFa w ASO? Bez urazy , ale chyba jak nie masz co z kas zrobić
nie no ja kupiłem w ASO po 70 zł za litr z małą zniżką ,więc jest spoko i bez opłaty za przesyłke
Czarno-biały Projekt by Valdi...
http://www.accordklu...pic.php?t=19232
Dopóki walczysz,jesteś zwycięzcą.
#12
Napisano 19:15, 03.11.2011
Pozdro
#13
Napisano 19:43, 03.11.2011
klosz007, MTFa w ASO? Bez urazy , ale chyba jak nie masz co z kas zrobić
Brać można np od Jarusa
http://jarusnet.pl/2...egow/#more-1624
JDMshop
http://www.jdmshop.p...uemart&Itemid=9
Nie wiem o co Ci chodzi, w ASO ceny są b. podobne, przynajmniej u mnie w Łodzi.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#14
Napisano 21:01, 03.11.2011
Sam od niego kupowałem, a do ASO nie mam wcale daleko.
klosz007, czepiasz się szczegółów
Poza tym - wolałem kupić u Jarusa niż w ASO bo musiałbym się z pracy w tym okresie urywać.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych