Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem ze stacyjką


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bulek

Bulek
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:K20
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:49, 01.11.2011

Mam problem dotyczący stacyjki. A mianowicie co konkretnie się dzieje. Na początku wszystko było ok i jak przekręcałem zapłon był zapłon. Potem już po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu nic się nie działo i kontrolki się nie pojawiały na zegarach. Musiałem jeszcze delikatnie przekręcić kluczyk w pozycję odpalenia ale nie odpalałem. Dopiero wtedy włączał się zapłon i przekręcałem kluczyk i odpalałem. Wczoraj zaczął mi gasnąć w czasie jazdy. Nie wiedziałem czemu. Dzisiaj prawie cały czas mi gasł jak jeździłem. Wszystko gasło i musiałem przekręcić kluczyk aby się silnik uruchomił. Parę razy tak odpalił ale potem stacyjka nie reagowała.

Mam więc pytanie czy to już ostatnie chwile stacyjki??? Czy jeżeli chciałbym zmienić komplet zamków aby nie wozić się z dwoma kluczykami muszę jechać do kogoś kto mi będzie musiał załatwić sprawę z immo???

Czekam na odpowiedzi i jakąś pomoc.
  • 0

#2 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 10:55, 01.11.2011

A po chcesz zmieniać zamki ???

Sprawdź najpierw kostkę stacyjki ( taki biały plastik z dziurką )
Następnie kopułkę aparatu zapłonowego czy styki nie są zaśniedziałe, brudne i czy węgielek się nie skończył po środku kopułki.
Cewkę zapłonową w aparacie czy nie ma biało zielonego osadu lub czy nie jest czarna (spalona)
Przekaźnik pompy paliwa (nad lewym kolanem kierowcy)
Świece i przewody zapłonowe.
Przewody masowe - sprawdź i oczyść
Akumulator - czy nie jest za słaby - ewentualnie uzupełnij elektrolit i podładuj.
  • 0

#3 Bulek

Bulek
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:K20
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:59, 01.11.2011

Wszystko jest ok. Problem ewidentnie jest po stronie stacyjki. Z każdym dniem musiałem kluczyk przekręcać w pozycję odpalania aby załapał zapłon.
  • 0

#4 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 11:01, 01.11.2011

A tą kostkę stacyjki sprawdzałeś ? To jest ta końcowa część stacyjki jak wkładasz kluczyk.

Posprawdzaj czy nie masz nigdzie za luźnych przewodów w kostce łączącej się z immo. U mnie to było przyczyna odpalania w Cifie.
  • 0

#5 Bulek

Bulek
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:K20
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:03, 01.11.2011

Nie sprawdzałem. A jak najprościej sprawdzić czy wina leży po jej stronie. Dodam, że jak silnik pracuje i jak delikatnie wduszę kluczyk to gaśnie
  • 0

#6 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 11:11, 01.11.2011

Ściągnij osłonę kierownicy
Na końcu stacyjki masz taki plastik i przewodami
Masz tam chyba dwie śruby odkręć
Tylko uważaj żeby Ci się nic nie wysypało.
Zobaczysz czy jest coś pokruszone lub przypalone.
Jeżeli tak to wina może być właśnie tej kostki.
Kosztuje coś ok 80-90zł na aledrogo
  • 0

#7 Bulek

Bulek
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:K20
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:14, 01.11.2011

Wiem właśnie zacząłem szukać. Czytam wątki na forum i parę osób miało podobny problem jak ja. Jeżeli ktoś usuną problem niech napisze czy to była wina kostki.

Dzięki z góry
  • 0

#8 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 11:18, 01.11.2011

Sam sprawdź. Każdy przypadek może być inny.
  • 0

#9 Bulek

Bulek
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:K20
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:21, 01.11.2011

kumpel na innym forum pisał, że miał taki sam przypadek i w Lublinie Honda prowadziła akcje naprawy bo problem powtarzał się w wielu Accordach. Zadzwonię czy nadal jest ta akcja i jak nie to zacznę szukać kostki.
  • 0

#10 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 11:24, 01.11.2011

A co u kolegi było przyczyną ?
  • 0

#11 Bulek

Bulek
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:K20
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:27, 01.11.2011

KOSTKA STACYJKI i wymienili mu za free w Hondzie
  • 0

#12 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 11:31, 01.11.2011

No to też Ci mówię że na 90% to kostka stacyjki.

Zadzwoń do serwisu czy obejmuje Cię jeszcze akcja serwisowa a jak nie to kup na allegro i po sprawie.
  • 0

#13 Bulek

Bulek
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:K20
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:32, 01.11.2011

No i tak uczynię. Jak już obadam co i jak pochwale się co było przyczyną.
  • 0

#14 bafana

bafana
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147 (podobno)
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:36, 01.11.2011

Miałem podobnie, gaśnięcie w czasie jazdy, niemożność odpalenia itp. Winna była wywołana już do tablicy kostka stacyjki, po wymianie brak jakichkolwiek problemów z odpaleniem, nie wspominając o gaśnięciu. Koszt kostki w ASO w Lublinie ok. 160 zł, wymienić można podobno samemu (ja nie próbowałem, bo znając mnie coś bym połamał :-/ ).
  • 0

#15 Bulek

Bulek
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:K20
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:13, 01.11.2011

Dzięki za pomoc Panowie. Zacznę od tego działać.

[ Dodano: 2011-11-02, 08:14 ]
No i niestety ale Honda nie pomoże i nie prowadzi kampanii na samochód o moim numerze VIN. Muszę szukać kostki na własną rękę.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq