XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
rdza. mówią, że to normalne. czy na pewo?
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:40, 31.10.2011
od pewnego czasu nie daje mi spokoju rdza na elementach podwozia i zawieszenia. kiedy 2 tyg. temu kupowałem ooondę obejrzałem ją pod spodem razem z panami na stacji diagnostycznej. zaniepokoiła mnie wtedy rdza na elemetach podwozia, szczególnie na ich łączeniu, (chociaż np. podłużnice pod kufrem to zdrowo zajęte są po całości) oraz na elementach zawieszenia, wahacze itp. panowie na stacji powiedzieli, że jest spoko, że to normalne u japończyków i nie ma niczego czego by wcześniej nie widzieli. ok, myślę, znają się. ale... aktualnie staram się sprzedać moją 13 letnią mazdę xedos 6, w związku z czym zrobiłem przegląd i co? ani śladu rdzy, no najmniejszego, a japończyk. może to polskie warunki? mazda jeździ po polsce od 4 lat (przed tem szwajcaria, gdzie była garażowana) a oooonda od nowości z polską solą ma styczność i niegarażowana była, a może to coś innego, ale co. dodam, że ooonda na 99,99 bita nie była, dość przyzwoicie serwisowana, wszystko co trza wymieniane itp. ale mnie to gryzie, i co chwilę pod spód zaglądam i innym ondom też i porównuję.. i tu pytanie: 1. wszystko jest w normie, czy raczej rdzy być nie powinno, i co złego się musiało stać, że jest? 2. czy znacie miejsce w wawie gdzie się tym porządnie zajmą, znaczy uczciwie wyczyszczą i dokładnie zakonserwują? chciałbym parę lat tym cudakiem pojeździć. z góry dziekuję za pomoc i przepraszam za przydługi post.
#2
Napisano 23:47, 31.10.2011
#3
Napisano 23:50, 31.10.2011
#4
Napisano 04:53, 01.11.2011
nie masz sie czym przejmowac bo to przeciez jest zrobione z grubej stali i nic nie powinno sie stac, ewentualnie dla wlasnego spokoju mozesz to wyczyscic druciakiem/papierem sciernym, spryskac wd40 (uwazaj tylko na elementy gumowe) i zakonserwowac jakims bitexem,
jedyne co ci to da to wlasna satysfakcja, a nie bedzie to mialo absolutnie zadnego wplywu na jazde i predzej wymienisz niektore elementy z powodu zuzycia niz z powodu korozji,
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych