XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Tanie tarcze - wszystko się wyjaśni!
#61
Napisano 21:27, 10.09.2010
#62
Napisano 21:32, 10.09.2010
Witam ja w swoim wymieniłem przód tarcze Gorlingi wyżej od TRw plus klocki Kasyhama tył podobnie koszt na przód ok 550zł tył tańszy ok 400zł hamulce świetne a co do ręcznego nie udało mi sie zahamować tak aby zablokować kola przy prędkości 35km/h pozdrawiam.
gratulacje założyłeś najgorsze klocki z możliwych to twarde klocki dla taksówkarzy 3-4 mocne hamowania klocek się zeszkli zagotuje tarczę ta się zwichruje i może robić zakupy od nowa
#63
Napisano 21:51, 10.09.2010
2) kupisz porzadne i bedziesz mial spokój na długi czas- jak nie na całe uzytkowanie samochodu
Bzdura kompletna, ja mam u siebie:
przód EBC TG i klocki RED S.
tył EBC standard i GREN S
przednie klocki są półmetaliczne, zużyłem w sezon do gołej blachy
tył bez problemów blokuje koła aż przypala tarcze,
Załozenie takiego zestawu to zadna gwarancja długowieczności tu sie idzie na jakość/skrócenie drogi hamowania, lepsze heble szybciej zużywają klocki i tarcze, i zwihrowac je to zaden problem. Na wszystko co napisałem mam dużo świadków co to potwierdzą, i zajehałem taki zestaw jeszcze na silniku 2.0 i automacie. Czyli jeśli stawiasz na bezpieczeństwo to warto. A jesli cie stać na wyższa półke to Taroox.
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#64
Napisano 22:31, 10.09.2010
Ktos kto uzytkuje auto spokojnie na zestawie dobre tarcze plus klocki z wyższej półki poprawi skuteczność hamowania a w połączeniu z umiejętnym hamowaniem silnikiem napewno zapewni im dłuzsza żywotność niz ty, a bedzie to napewno lepszy wybór niz kupic zwykła tarcze i najzwyklejsze klocki.
Ja u siebie mam tarcze przód Zimmerman Sport + klocki Zimmerman, tyl ATE tarcza + klocki zimmerman i po 17tys wzglednie ostrej jazdy i meczeniu hebli nocnymi jazdami po miescie mam zarówno na przedniej jak i tylnej tarczy 1mm rancik a klocków jest jeszcze duzo i nie wyobrażam sobie jak trzeba by meczyc hamulce by zjechac taki zestaw w jeden sezon do gołej blachy
www.mkmlawyers.pl
#65
Napisano 06:11, 11.09.2010
by meczyc hamulce by zjechac taki zestaw w jeden sezon do gołej blachy
Sezon to nie wyznacznik, w sezon można przejechać 2tyskm , ale równie dobrze i 40 tys km.
Więc RobJust podawaj przebieg, a nie okres czasu. Też uważam ze tak narpawdę wszystko zależy jak kto jeździ, jeśli lata się specjalnie hamując od 200 do 0 od tak dla sprawdzenia i dla fanu to rzeczywiście długo to nie polata. Ale jeśli jeździ isę normalnie i hamuje wtedy kiedy hamować trzeba to i redy się tak szybko nie zużyją.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#66
Napisano 17:59, 11.09.2010
#67
Napisano 18:01, 11.09.2010
www.mkmlawyers.pl
#68
Napisano 18:03, 11.09.2010
#69
Napisano 18:08, 11.09.2010
www.mkmlawyers.pl
#70
Napisano 18:24, 11.09.2010
#71
Napisano 18:18, 17.09.2010
2003 ACCORD 2,4 IVTEC Typ S CM2