XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana klocków tył, problem z ręcznym.
#1
Napisano 11:02, 26.03.2009
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#2
Napisano 11:28, 26.03.2009
Naprawdę nie bardzo wiem w czym tam był problem jeśli miałes do tego przyrząd do wkręcania tłoczków. Z tym przyrządem zaoszczędziłbym z 4 h roboty.
Tłoczek trzeba jednocześnie wciskać wkręcając go! Nie można go tylko wciskać ani tylko wkręcać.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#3
Napisano 11:48, 26.03.2009
[ Dodano: 2009-03-26, 11:52 ]
(...) a część bolców zeskoczyła i urządzenie mi wcisnęło tłoczek
trochę nie rozumiem. jaka część bolców? dlaczego jak wyskoczyła to wcisnęła tłoczek?
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
#4
Napisano 11:53, 26.03.2009
w tym tłoczku jest jakiś gwint ze trzeba go wkręcać i wciskać jednocześnie? nie bardzo jarze dlaczego to tak jest ze nie można wciskać tłoczka po prostu.
No właśnie jest gwint (ostatnio też się dowiedziałem), m.in. do ręcznego, zaciągasz ręczny czyli ciągniesz linkę, która przekręca gwint i tłoczek na gwincie się wysuwa.
[ Dodano: 2009-03-26, 11:56 ]
trochę nie rozumiem. jaka część bolców? dlaczego jak wyskoczyła to wcisnęła tłoczek?
Tłoczek jest okrągły i aby można było go przekręcić ma wgłębienia a to urządzenie wypustki czyli bolce. Kręcąc tym sprzętem kręcisz również tłoczkiem zagłębienia wchodzą na bolce i równocześnie gwint się odkręcając w urządzeniu wciska i wkręca tłoczek. Jasno opisałem
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#5
Napisano 11:58, 26.03.2009
w tym tłoczku jest jakiś gwint ze trzeba go wkręcać i wciskać jednocześnie? nie bardzo jarze dlaczego to tak jest ze nie można wciskać tłoczka po prostu.
No właśnie jest gwint (ostatnio też się dowiedziałem), m.in. do ręcznego, zaciągasz ręczny czyli ciągniesz linkę, która przekręca gwint i tłoczek na gwincie się wysuwa.
Powiedzcie mi tylko jedno?
Czytacie wogole forum?
Napisałem poł roku temu jak byk co się robi. To po cholere wogóle tworzyć te manuale?
A odnośnie tematu to wogóle nie kapuje o co si Siwy chodziło z tymi bolcami.
Bolce z przyrządu nie trafiły na dziurki w tłoczku? I tylko go wciskałeś? Nie da się wcisnąc tłoczka bo ma gwint.
Nie ta się też tylko kręcić nim, tzn kręcić sobie można ale on się wtedy nie chowa.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#6
Napisano 12:06, 26.03.2009
kurde nic nie wciskałem, nie da się tylko wciskać tym urządzeniem, kręci się nim i ono kręci i od razu wciska tłoczek, czytałeś to co napisałem wyżejBolce z przyrządu nie trafiły na dziurki w tłoczku? I tylko go wciskałeś?
Tłoczek jest okrągły i aby można było go przekręcić ma wgłębienia a to urządzenie wypustki czyli bolce. Kręcąc tym sprzętem kręcisz również tłoczkiem zagłębienia wchodzą na bolce i równocześnie gwint się odkręcając w urządzeniu wciska i wkręca tłoczek.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#7
Napisano 12:13, 26.03.2009
część tłoczka mi się wkręciła a część bolców zeskoczyła i urządzenie mi wcisnęło tłoczek
Po prostu za cholere nie wiem o co ci tu chodziło i w jaki sposób to popsuło cokolwiek?
Częśc tłoczka ci się wkręciła, a potem wcisneła?
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#8
Napisano 12:22, 26.03.2009
Częśc tłoczka ci się wkręciła, a potem wcisneła?
Dokładnie tak, bolce wyskoczyły z wgłębień tłoczka i urządzenie zaczęło się kręcić a tłoczek nie i gwint urządzenia rozkręcając się wciskał tłoczek :-/
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#10
Napisano 12:25, 26.03.2009
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#11
Napisano 12:27, 26.03.2009
Czyli nie pozostaje nic innego jak rozebranie calego zacisku i wymiana tego co sie uszkodziło, czyli albo gwint na tej srubie w srodku zacisku, albo gwint wewnątrz tłoczka.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#12
Napisano 12:28, 26.03.2009
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
#13
Napisano 12:46, 26.03.2009
Pozdrowionka
-----------------------------------------------------------------
Niech będzie błogosławiony człowiek , który
nie mając nic do powiedzenia powstrzymuje się
od ubrania tego faktu w słowa
#14
Napisano 12:55, 26.03.2009
Czyli nie pozostaje nic innego jak rozebranie calego zacisku i wymiana tego co sie uszkodziło, czyli albo gwint na tej srubie w srodku zacisku, albo gwint wewnątrz tłoczka.
Seth'u, to co radzisz, rozbierać i bawić się w naprawę Nie wiem czy wogóle się da dokupić to co jest w środku czy np. kupić cały używany zacisk
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#15
Napisano 13:02, 26.03.2009
Ja za same uszczelniacze zacisku zaplaciłęm w ASO 100 zł
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK