XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
jak chce spalić gume to poskakuje silnik pomocy
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:34, 28.10.2011
#2
Napisano 13:39, 28.10.2011
w innym przypadku, amortyzatory mogą być już zużyte i nie trzymają tak jak powinny (u mnie zdaje się być ok, na diagnostyce wyskoczyło 83 i 84 %)
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:06, 28.10.2011
#4
Napisano 14:09, 28.10.2011
#6
Napisano 19:37, 28.10.2011
Za mało mocy żeby zerwać przyczepność
Ja kiedyś nissanem sunny 1.7 D całe 54KM paliłem gume i mocy starczyło
#7
Napisano 20:50, 28.10.2011
#9
Napisano 21:32, 28.10.2011
Za mało mocy żeby zerwać przyczepność
chyba odwrotnie...
ja mam tak na mokrej wyślizganej nawierzchni (na asfalcie)
to może być po części wina opony, amortyzatora czy sprężyny, ale proponuję posadzić w miarę ciężkiego pasażera z przodu i sprawdzić, czy się poprawiło - u mnie jest wtedy lepiej
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:36, 29.10.2011
Dzięki za pomoc
#11
Napisano 20:43, 29.10.2011
#12
Napisano 22:30, 31.10.2011
Objawy:
-gwałtowny start na asfalcie i pojawiło się głośne pukanie. Głuchy dźwięk (jakby jakieś gumowe elementy) zdecydowanie z lewego koła- jakby ktoś uderzał w podłogę w równych odstępach czasu. Pierwsze co VSA- off i ogień- to samo. Na drodze żwirowej cisza jak makiem zasiał.
Auto podczas normalnego użytkowania nie sprawiało żadnych problemów- jedynie zryw i walenie.
Pierwsze co obstawiłem opony- jedna miała niewielki bąbel boczny. Pojechałem do wulkanizatora, obadał gumy- nie wyząbkowane, ale tył przeleciał na przód. Ulica, ogień i to samo.
Auto na warsztat- podejrzewania padły na którąś z poduch. Wszystkie poduchy zostały wyjęte i sprawdzone- zarówno pod silnikiem jak i pod skrzynią.
Całe zawieszenie sprawdził, łapy silnika- cały dzień szukał i... nic nie znalazł.
No to na stację diagnostyczną. Pojechałem do znajomego- pokazałem mu o co chodzi i zdecydowanie też słyszał dźwięki dochodzące z dołu lewego koła. Trzepaki, wajchy i inne urządzenia i nic!! Żeby potwierdzić to na drugą stację i to samo- tak ustawił trzepaki, że mało motor nie wyskoczył Nic nie znalezione.
Zasięgnąłem opinii jeszcze jednego mechanika- obstawiał w takim razie łożysko podporowe półosi lub samą półoś co mnie nie pocieszyło. Zjazdy w szkole, więc przełożyłem wizytę u niego...
dziś na pokład wleciały koła zimowe. Lekkie wymuszenie pierwszeństwa w zakorkowanym mieście, koła zaboksowały a tam cisza!! Zjechałem w boczną drogę- VSA off i ogień- CISZA!!
Dodam, że jeździłem z mechanikiem, diagnostami pokazując o co chodzi i zdecydowanie nie brane były pod uwagę opony. Opony to słynne z ząbkowania Michelin Pilot. Opony nie były wyząbkowane- dziś nawet w zakładzie wulkanizacyjnym po oględzinach przednich zaproponowali mi odkupienie tych gum.
lukaszlepak, wrzuć zimówki na przód i zobacz co się będzie działo. Potem leć moim tropem po kolei jeśli to nie opony
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#13
Napisano 10:20, 02.11.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych