Witam, i jak z tymi zdjęciami zrobione jakieś? U siebie może bym coś podobnego pokombinował.Po świętach pstryknę jakieś zdjęcia miejsca gdzie dodałem te podkładki
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wieczna regeneracja hamulca i co dalej
#31
Napisano 22:44, 13.01.2012
#32
Napisano 16:22, 14.01.2012
http://img688.images...zdjcie0195k.jpg
po każdej stronie po dwie podkłaki przed wyrównywaczem jak widać na foto. Jak rozkręcicie napewno zobaczycie u siebie o co chodzi. Fotki z komóry więc widać tyle co widać ale wiadomo o co chodzi. Tak jak pisałem wcześniej zrobiłem też ponowną regulację ręcznego. Dokładniej operacja polegała na popuszczeniu ręcznego na maksa ile się da, odpaleniu silnika, podpompowaniu hamulca nogą i ponownym dokręceniu śruby regulacyjnej ręcznego na wyrównywaczu. Po operacji znowu można (z lekkim wysiłkiem) zablokować tylne koła w czasie jazdy tak jak do niedawna. Zobaczymy na jak długo pomoże ta operacja. Tak czy siak dalej psioczę na ten nieszczęsny ręczny. Może teraz regulacja będzie musiała być rzadziej dokonywana, zobaczymy. Jak coś postaram się zdać raport po jakiś obserwacjach lub zmianach względnie modyfikacjach na które szczerze powiem nie mam już ochoty.
#34
Napisano 19:09, 27.01.2012
Jeżeli jest potrzeba (wżery na części roboczej) zakłada się nowy. Najczęściej jednak zacisk zapieka się na prowadnicach. Należy je wczyścić, ewentualnie wymienić na nowe, posmarować smarem typu ATE Plastilube lub Bosch SuperFit (smar miedziany się nie nadaje!!)gdy kupujecie reparaturki zacisków bierzecie też nowy tłoczek czy olewacie tamat?
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#35
Napisano 13:24, 28.01.2012
do tego jeszcze:
http://allegro.pl/te...2028963320.html
http://allegro.pl/pl...2081394925.html
W następnym tygodniu walczę z nimi
#36
Napisano 20:55, 28.01.2012
http://nowakkowal.wr.../hamulec_reczny
#37
Napisano 21:13, 28.01.2012
http://nowakkowal.wrzuta..../hamulec_reczny ja zrobiłem według tego i jest dobrze:)
Popraw link bo nie działa.
Yamaha FZ1
Junak M10
#38
Napisano 23:27, 28.01.2012
http://nowakkowal.wrzuta..../hamulec_reczny ja zrobiłem według tego i jest dobrze:)
Popraw link bo nie działa.
Tutaj jest nowy ( zmieniłem również w moim temacie gdyż też nie działały. Jakby był jakiś problem to pisać na pw wyślę na meila ) --> http://nowakkowal.wr.../hamulec_reczny
#39
Napisano 16:54, 01.02.2012
Jestem po wymianie zestawu naprawczego zacisków tylnich L+P oraz tłoczek P.
Od razu lepiej jedzie
Koszt:
zestaw 1 czyli gumki + tłoczek = 38zł Autofren D4846C
zestaw 2 czyli gumki = 19zł Autofren D4468
Tłoczek jeden był w kiepskim stanie, ktoś kiedyś nieumiejętnie posługiwał się 'żabką' drugi papierkiem 1500 i 2000 = błysk.
Teraz auto ma reparaturki zacisków przód + tył
#40
Napisano 09:13, 04.02.2012
Pozdro
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych