Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wieczna regeneracja hamulca i co dalej


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#1 feniks

feniks
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Leszczyny
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:zbyt mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:opływowe CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:34, 20.10.2011

Na początku nadmienię że przeczytałem już chyba wszystkie wątki dotyczące tylnych zacisków w CL7. Problem jest niby standardowy reczny jest do d***. Po pierwszych objawach udałem się do mechanika, rozruszali mi tylne zaciski ale nic to zbytnio nie dalo. działało ty;lko jakiś czas. Następnie druga wizyta i wymienili mi wszystkie gumki itp. (tłoczki były ok) wszystko przesmarowane i znów chodziło jakieś dwa tygodnie. Objaw jest taki że z czasem jak ciągnę za reczny to nie ma wcale oporu, teraz mogę już rączkę pociągnąć aż do zapalenia się kontrolki a ręczny jeszcze nie łapie. Mechanik poradził mi kupić jakieś używki albo niestety nowe z ASO. Na allegro ogłasza się jeszcze firma z Mielca która za 150zł regeneruje zaciski. Tylko czy to mi się opłaci. Jesli po czasie znów się spier... to znowu będę musiał oddać do mechanika na ściągnięcie, potem wysyłka pocztą na swój koszt nastepnie ponowny montaż itp. także zastanawiam się co robić? Tak jak pisałem wszystko było już czyszczone itp. Doradzcie czy jednak trzeba kupować nowe i przełknąć koszty? I czy oprucz ASO dostanę gdzieś całe nowe zaciski taniej bo nie znalazłem nigdzie.
  • 0

#2 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:38, 20.10.2011

feniks, co znaczy az do zapalenia kontrolki? u mnie kontrolka zapala sie zaraz po uniesieniu dzwigni (wystarczy jakis 1cm), z recznym nie mam zadnych problemow... moze oni Ci zle to poskladali? tloczek raczej nie ma nic do tego jak dziala reczny.. tu bym sie lince przygladal. pytanie czy tloczek masz dobrze wlozony wzgledem klocka?

widze ze jestes z okolicy jak masz mozliwosc to podjedz kiedys w wolnej chwili sie temu przyjrze.
  • 0

#3 feniks

feniks
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Leszczyny
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:zbyt mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:opływowe CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:43, 20.10.2011

blackfly, tzn. że na poczatku zaraz po podniesieniu reszny się zaciąga ale z czasem powstaje ogromny luz gdzie ręczny nie łapie. Dziwne bo linka przecież się nie wydłuży. co najwyżej sypnął się mechanizm z ręcznego( ten w środku zacisku). Przynajmniej tak myśle ale mogę być w błędzie.

P.w. Dzięki za wszystkie wcześniejsze porady, przydały się. Umówić się wrazie co też zawsze możemy ale to już na pw
  • 0

#4 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:56, 20.10.2011

kup używany zacisk skoro z tym jest taki problem
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#5 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 14:35, 20.10.2011

feniks, a sprawdzałeś siłę hamowania? Zrób to, zanim wbijesz się w koszta nowych zacisków. Może okazać się, że zaciski są ok, a problem masz z samą linką ręcznego itp. Nie ma sensu od razu pakować się w koszta.
  • 0

#6 zibi

zibi
  • Forumowicz
  • 164 postów
  • Skąd:Lublin / IRL
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:147
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:19, 20.10.2011

Najprawdopodobniej masz uszkodzone samo regulatory w zaciskach , jest to część odpowiedzialna za automatyczne napinanie linki ham.

http://www.hondaorig...0&block_03=2947

może być problem z dostępnością tej części gdyż w katalogu jest ona nie opisana , to ta część na rysunku pomiędzy zaciskiem a zestawem tłoczek + uszczelnienie ( 7 )

sprawdź jeszcze czy problem masz z obu stron czy tylko z jednej
  • 0

:B Pozdrowionka :B
-----------------------------------------------------------------


Niech będzie błogosławiony człowiek , który
nie mając nic do powiedzenia powstrzymuje się
od ubrania tego faktu w słowa


#7 feniks

feniks
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Leszczyny
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:zbyt mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:opływowe CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:18, 20.10.2011

nom wlasnie tak myslalem ze to niestety ten srodek mechanizmu w zacisku, linki sa ok było to juz sprawdzane. takze chyba pozostaje kupno nowych zaciskow, na necie gdzies znalazlem za 365zł + przesylka TRW ale nie wiem czy nie odrazu lepiej doplacic i zakupić w ASOP bo z tego co się dowiadywałem to koszt jakieś 450zł za sztukę. Nie za bardzo chcę sie pchac w regenerowane pomimo że niby jest 12 miesięcy gwarancji ale wrazie co znów na warsztat trzeba jechać i oczywiście czas caółej operacji to kilka dni a niestety auto musi cały czas jeździć. Nowe TRW raczej też mi się nie widzi bo to trw a orginał to chyba lukas ale nie mogłem znaleźć poza ASO.
  • 0

#8 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:26, 20.10.2011

jak chcesz nowe to tylko oem z aso.
  • 0

#9 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 10:57, 21.10.2011

TRW = Lucas ;-)
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#10 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:30, 21.10.2011

ale u nas jest ATE, prznajmniej przednie na pewno.
  • 0

#11 adkrzywda

adkrzywda
  • Forumowicz
  • 248 postów
  • Skąd:Bochnia
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:32, 21.10.2011

Przednie ATE, tył Lucas.
  • 0

#12 slawekH

slawekH
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:44, 21.10.2011

Powiem tak, przerabialem ten sam problem niedawno, jak było sucho to ok, ja popadało się to wszystko usyfiło i znowu to samo. Kupiłem ori w ASO i mam spokój - z dobrego serca radzę zmianę na nowe i zapomnisz o problemie....
  • 0
Pozdrawiam
Sławek

#13 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:30, 22.10.2011

to, że na ręcznym pojawia się luz, jakby wskazuje na linkę, może nie ma już zakresu do podciągnięcia. Mimo wszystko zdecydowałbym się na wymianę linek
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#14 feniks

feniks
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Leszczyny
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:zbyt mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:opływowe CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:10, 22.10.2011

Serwis gdzie oddaję każdą moją hankę raczej zna się na rzeczy. Chciałem się tylko upewnić czy wymiana jest konieczna na 100%. Linka była już regulowana z hamulcami 3 raz także to nie jest jednorazowy wybryk. Wszystko było już sprawdzone i teraz tylko siąść płakać i płacić niestety.

P.s. Serwis to Rekus Czesław , Chorzów ul.maronia. jakby ktoś szukał dobrego serwisu. Chłopaki naprawdę są profi, zawsze pomogą i przynajmniej ja zawsze napiję się kawy :))
  • 0

#15 Gallus

Gallus
  • Forumowicz
  • 503 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:58, 25.10.2011

też ich polecam :mrgreen:
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq