Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Drgania auta na wolnych obrotach K20A6


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
250 odpowiedzi w tym temacie

#166 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 20:32, 06.09.2013

Olej jest zawarty w czynniku chłodzącym. Żeby wymienić olej-musisz ewakuować czynnik. Ale jeśli czynnika masz w układzie prawidłową ilość i nie musisz go "dobijać" to serwis nie policzy Ci za nowy czynnik bo on będzie ponownie wykorzystany po odessaniu. Dodadzą tylko olej i wtłoczą ponownie w obieg.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#167 hefi

hefi
  • Forumowicz
  • 634 postów
  • Skąd:nmr
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:02, 07.09.2013

Witam

Jakie obroty powinna trzymac rozgrzana dwulitrowka z wylaczona klima itp
  • 0

HAMULEC JEST DLA TCHORZY.


#168 Gilotyn@

Gilotyn@
  • Forumowicz
  • 526 postów
  • Skąd:Łochów
  • Silnik:K20
  • Wersja:Custom-R
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:10, 07.09.2013

hefi u mnie jak wsio jest powyłączane to mam około 650obr/min jak światła działają lub klima to wzrastają na 900obr/min

I co ważne to jest normalne w Hondach, że na wszystkim off mają 650obr/min u mnie nic nie drga ładnie równiutko chodzi.
  • 0

#169 hefi

hefi
  • Forumowicz
  • 634 postów
  • Skąd:nmr
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:05, 07.09.2013

dzieki

tzn kumpel ma ok obroty.
  • 0

HAMULEC JEST DLA TCHORZY.


#170 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:28, 11.09.2013

W zimę nie odczuwałeś bo tylna poduszka jest gumowo olejowa a jak wiadomo olej jak zimny to i gęsty a co za tym idzie poducha się usztywnia.

To moja teoria i ją zamierzam sprawdzić. Wymienię na Tedgum i dam znać.
Ona chyba tylko z gumy ale cena przynajmniej nie odstrasza :-P
  • 0

#171 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:36, 11.09.2013

krzyzak24, chocbys mial nie wiem jaki mroz to tylna poduszka jest zimna tylko przy rozruchu. przeciez tam jest kolektor wydechowy, zreszta otworz sobie maske przy -25 a tam nadal wszystko bedzie cieple!

dzis pisał mi Wilu ze u niego tez byl problem z obrotami i drganiami a problem byl w czujniku polozenia przepustnicy.
  • 0

#172 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:05, 14.09.2013

Chyba masz rację. Mi też jeszcze tej zimy drgania były umiarkowane a teraz przy tylnej poduszce silnik skacze
jak wariat. Czyżby poduchy OEM nie były najlepszej jakości?
  • 0

#173 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:09, 14.09.2013

krzyzak24, a jaki masz przebieg? troche dziwni mnie to co mowicie bo moj akurat bardziej drgal sobie zima niz latem. tylko ze u mnie mimo wieku przebieg byl tylko 80kkm.

zreszta podjedz do kogos kto ogarnia temat i niech rzuci okiem na poduszki. jednak teoria z drganiami zimna jest dla mnie obalonym mitem bo ta poduszka jest rownie rozgrzana jak latem.
  • 0

#174 wrona

wrona
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exec
  • KM:2004
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:26, 15.09.2013

Panowie,

Mnie tez od kilku miesiecy denerwowaly drgania silnika na wolnych, ktore szczegolnie czuc przy wlaczonej klimie.
Dzis sie tym zajalem i doszedlem do smutnego i pewnie kosztownego wniosku - brak szczelnosci uladu sterowania przedniej poduszki silnika.
Zupelnie nie trzyma szczelnosci przy probie wywolania podcisnienia, jest opcja ze walniety jest tylko przewod (nie widzialem go od dolu) ale raczej to bedzie poducha bo przewod nie jest sprawcialy.

Ktos sie orientuje ile kosztuje przednia poducha do K24?

P.S.
Sorry jesli sie powtarzam, ale nie czytalem wszystkich postow...
  • 0

#175 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:26, 16.09.2013

wrona, www.hondaoriginalparts.com :)
  • 0

#176 wrona

wrona
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exec
  • KM:2004
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:44, 16.09.2013

wrona, www.hondaoriginalparts.com :)


Dzięki,
200EUR za poduszke to juz lekka przesada...
Oby sie okazalo, ze to tylko nieszczlnosc na wezykach bo inaczej trzeba bedzie szykowac kupe szmalu :(
  • 0

#177 Brasi91

Brasi91
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Łuków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:13, 10.01.2014

Odkopie delikatnie temat. Czy Acco (VII) z motorem 2.4 powinno utrzymywać 700.obr a przy dodatkowo włączonym wentylatorze ok 900?.
  • 0

#178 ArtAccord

ArtAccord
  • Forumowicz
  • 90 postów
  • Skąd:Rzeszów/Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:21, 19.02.2014

Cześć,

Mam te same problemy co wy. Zawory wyregulowane, świece zmienione, nowe sprzęgło - wszystko oryginalne o robione w ASO.

Kolega moog odkrył, ze to poduszka silnika. I tu pytanie: ile mogą kosztować takie poduchy?

Jutro jadę do serwisu aut japońskich Autoklinika w Boguchwale (podkarpackie), bo tam mi polecono jednego pana.

Spróbuje im przekazać samochód zeby sprawdzili, co trzepie buda na luzie.

 

EDIT:

Czy mozna z tym jezdzic? Czy oznacza to jedynie problem związany z wkurzaniem i ewentualnym obniżeniem komfort, czy jest to początek jakiegoś poważnego problemu?

Pozdrawiam


Użytkownik ArtAccord edytował ten post 19:43, 19.02.2014

  • 0

#179 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 753 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 10:14, 04.03.2014

w Honda ESM jest taki tytuł jak: 'usuwanie usterek układu sterowania poduszką silnika' z którego wynika, że jest w tej poduszce jakaś regulacja automatyczna. Wie ktoś 'z czym to się je'? Regulacja z tego co wyczytałem działa na wolnych obrotach, a w okolicach 2000 obr/min jest wyłączona. Są wymienione takie elementy jak elektrozawór czy poduszka, które mogą ulec uszkodzeniu. Może to jest odpowiedź na temat tych drgań?


Użytkownik tomazi78 edytował ten post 10:15, 04.03.2014

  • 0

#180 Miszka87

Miszka87
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:Lublin/Markuszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:16, 18.03.2014

Mi dziś zaczęły się cuda robić. Wychodzę z auta i słyszę klekot pod autem, a to wydech tłucze się bo dostaje wibracji od silnika. Otwieram mache i na ciepłym silniku strasznie trzęsie jak by to był diesel, szczególnie od strony kierowcy. Podczas jazdy w przedziale 120-130 km i wyżej mocno się trzęsie i bije na kierownicy ale tutaj podejrzewam opony coś się zrobiło z wyważaniem. Tutaj podejrzewam poduche bo wcześniej tak nie było. jakiś tam masaz był ale nie aż tak jak teraz sie pojawiło;/


Użytkownik Miszka87 edytował ten post 14:19, 18.03.2014

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq