Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Gaśnie


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:33, 13.10.2011

Witam. Mam problem z accordem z 96roku. Od czasu do czasu jak dojezdzam do skrzyzowania to samochod mi gaśnie na benzynie jak i na gazie. Na benzynie jeżeli mu nie dam gazu to ma problem z odpaleniem. Co może być przyczyną?

[ Dodano: 2011-10-13, 17:05 ]
I nie ważne czy jest ciepły czy zimny.
  • 0

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:50, 13.10.2011

Chodzi o cewke zapłonową tak?
Jak da rade ją sprawdzić czy po prostu trzeba wymienic na inna?
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:25, 19.10.2011

Wymieniłem cały aparat zapłonowy wraz z cewką i nic się nie zmieniło.
Może jakieś inne propozycje może jakiś inny czujnik jest?
  • 0

#4 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • SkÄ…d:Susz / GdaÅ„sk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:47, 19.10.2011

czysc krokowy, egr, przepustnice? na forum jest tego pelno poszukaj. Jak wszystkie rady nic nie dadza wtedy pytaj co dalej
  • 0

#5 Mathe

Mathe
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • SkÄ…d:Gdynia
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:47, 19.10.2011

Witam kolegę. Miałem taki sam problem, z tym że mi co chwile gasnął. Podjechałem do znajomego, rozebrał dolną " zasłonę od kiery" przy regulacji. Tam dodał trochę cyny, żeby kabeli lepiej stykały. ( dokładnie to te styki były obudowane w takim białym zabezbieczeniu) Po tej operacji wszystko śmiga jak należy, więc może i u Ciebie jest ten problem.
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:49, 20.10.2011

a może masz zdjęcie jak to złącze wygląda lub jaki ma kolor?
Ja mam aero decka i tam jest pare róznych złączy

[ Dodano: 2011-10-20, 14:04 ]
Czy to jest złącze diagnostyczne??
nic innego tam nie znalazłem jest jeszcze jakaś kostka do której się ciężko dostać i ma wszystkie kable czarne.
http://www.speedysha...Zdj_cie0093.jpg
http://www.speedysha...Zdj_cie0094.jpg
  • 0

#7 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 13:37, 20.10.2011

Dokładnie to są kostki do diagnostyki.

A opis masz tutaj
http://www.honda.cba...ostyka_ecu.html
  • 0

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:36, 20.10.2011

Ale pod które piny mam się podpiąć? Kolory
  • 0

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:39, 23.10.2011

zrobiłem diagnostyke.. Check się świeci cały czas a mruga mi 4 razy czujnik ABS bo mam popsuty
  • 0

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:02, 23.10.2011

Silnik krokowy i przepustnice już czyściłem... Wczoraj na autostradzie S3 chciałem zobaczyć ile pojdzie i ledwo co do 170 km/h się rozpędził... ;/
  • 0

#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:43, 23.10.2011

Nie wiem, ja go nie dawno kupiłem z takim problemem właśnie a sam to już nie wiem co ja poradze


Krokowie i przepustnica czyszczone, sonde lambda mam druga wymieniałem i to samo.. Boje się że to może być coś z kompresją bo jak mu daje gadu to on ledwo przyśpiesza.
Świece sprawdzałem to ma dobre spalanie bo świece są ładne bronzowe..
  • 0

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:55, 23.10.2011

Gaz był regulowany i filtry wszystkie zmieniane od gazu, od paliwa i powietrza.

Na zimnym nie za dobrze odpala trzeba go troche kręcić jak na honde to nie za dobrze... Ale chodzi na obrotach od razu po odpaleniu ale troche pochodzi i gaśnie dopiero po przejechaniu tak z 5-7 km zaczyna normalnie pracować ale dalej nie ma mocy. Ja się czuje w nim jak by ona miała z 75 km

[ Dodano: 2011-10-23, 15:56 ]
I mam zwykły gaz nie mam sekwencji
Ale na tym gazie dopiero jest zrobione 18 tys km. Udokumentowane
  • 0

#13 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:17, 24.10.2011

Zawory ustawione. Jest o wiele lepiej ale myśle że jak na 2.0 to powinno być lepiej.
Zawory wydechowe były tak ustawione że żeby włożyć szczelinomierz trzeba było zrobić 4 obroty śrubką żeby dało rade włożyć szczelinomierz 0.30mm tak że były czały czas otwarte... Kolega który mi to robił mówi że jak jeżdzę i było jezdzone na gazie to możliwe że gniazda zaworowe są powypalane...

A co do aparatu zapłonowego to jak go ustawić?
  • 0

#14 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:15, 25.10.2011

Kolega który mi to robił mówi że jak jeżdzę i było jezdzone na gazie to możliwe że gniazda zaworowe są powypalane...


jedź na pomiar kompresji to się dowiesz, czy coś jeszcze z tego silnika będzie

A co do aparatu zapłonowego to jak go ustawić?


jak będziesz na pomiarze kompresji, to niech od razu lampą stroboskopową sprawdzą kąt wyprzedzenia zapłonu, czy jest prawidłowy
  • 0
AK




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq