XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
eibach pro kit - strona kierowcy siedzi niżej
#1
Napisano 20:26, 12.10.2011
Tydzien temu wymienilem wszystkie (4) oemowe sprężyny na Eibach Pro Kit Zdziwilem sie gdy zobaczylem ze strona kierowcy siedzi niżej od drugiej Początkowo myslalem ze tylko tył ale po dokonianiu pomiarow (od środka felgi do nadkola) okazalo sie ze przod także. Przod i tyl od strony kierowcy jest niższy rowno o 1cm od przodu i tylu strony pasażera. Moze nie jest to wielka roznica ale dosc widoczna przy obnizonym zawieszeniu Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym przypadkiem?
Sklep w ktorym zakupilem sprezyny twierdzi ze przyczyna moga byc wyrobione juz gumowe elementy siedziska sprężyny, a od strony kierowcy bardziej bo wiadomo kierowca zawsze podróżuje. Nie wiem czy warto to zmieniac, jesli tak to ktore elementy dokladnie?
#2
Napisano 20:38, 12.10.2011
od strony kierowcy jest niższy rowno o 1cm
Moze nie jest to wielka roznica
to jest bardzo duża różnica w cywilnym aucie
co ten sklep pier.oli, to jest możliwe w ogóle?
na starych springach miałeś równo? na nowych jest źle? wszystko złożyłeś w odpowiedniej kolejności?
jeśli tak to reklamuj te sprężyny bo może jakieś podróby wciskają
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3
Napisano 21:03, 12.10.2011
Jakos nie przygladalem sie starym spręzynom... nawet gdyby bylo tak samo to nie rzucalo sie w oczy bo byly duzo duzo wyższe.
Podróby napewno to nie są - kupione u dealera marki Eibach w mieście, w ktorym mieszkam
Przed zalozeniem sprezyny wydawaly sie rowne. Moze faktycznie cos z tymi gumami skoro cala strona siedzi nizej??
Musialbym pozamieniac je stronami zeby sie przekonac.
#5
Napisano 22:11, 12.10.2011
#6
Napisano 22:19, 12.10.2011
co do wysokosci to powinna byc jednakowa wysokosc z jednym ale. nie wiem jak we wszystkich amortyzatorach ale na koni sport strona kierowcy (mowa o lewej stronie) jest o 5mm nizej niz prawa - tlumaczenie ze stroni koni - accord jest samochodem japonskim z kierownica po prawej stronie a te 5mm roznicy jest dla rownowagi jak siadzie kierowca do samochodu.
natomiast tyl jest normalnie na tj samej wysokosci.
to ze jedna strona siedi nizej wcale nie znaczy ze 2 sprezyny sa walniete wystarczy ze jedna jest i juz cala strona pojdzie nizje. moze ktos zalozyl sprezyny stronami prawa/lewa zamiast przod/tyl? (wiem ze tak sie da )
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:43, 12.10.2011
Proszę o wypowiedz kogos kto obnizal to auto Muszę miec pewnosc zanim przystąpie do reklamacji
Siemka, mam założony ten zestaw i szczerze przyznam ze mam chyba tak samo. Nie jestem do konca nie jestem pewny, jutro pomierze i sie odezwe.
#8
Napisano 12:34, 13.10.2011
Czy faktycznie sie roznia?? Nic takiego nie zauwazylem...
Jeszcze tak dla pewnosci chce was zapytac o to jak powinien byc obrocony amor z tylu? chodzi o dolne gniazdo sprezyny - moze cos powalilem i go niewlasciwie obrocilem, bo to chyba ma znaczenie jesli sie go obroci o 180 stopni w poziomie
#9
Napisano 14:30, 13.10.2011
"Sprężyny z prawej i lewej strony różnią się od siebie. Oznaczyć je odpowiednio literami L i P przed przejściem do dalszych czynności."
ciekawe
daj screen z tą instrukcją?
bo w EPC wsio jest takie samo
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#10
Napisano 14:34, 13.10.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#11
Napisano 15:29, 13.10.2011
z przodu jest kilka opcji ktore moga powodowac roznice wysokosci, np spadl pierscien ktory jest w zamian za ucho do czujnika xenona, nie trafione bolcem z tego pierscienia w wyciecie widelek, nie wlozenie do konca amortyzatora w widelki itp. z tylu jedynie mozna nie zalozyc gumy w poduszce...
nie odpowiedziales mi na pytanie czy masz seryjne amortyzaotry?
#12
Napisano 19:27, 13.10.2011
Z tego co pamietam to te sprężyny nie do konca pokrywają się ze śladami na poduszkach po starych sprezynach oem, gdyż sa inaczej zakończone. Tył mniej więcej sie pokrywal natomiast przod wogole. Poza tym wszystko jest zmontowane jak nalezy, bolce w widelka trafione, gumy na swoim miejscu, śruby dokrecone... Nie mam xenonow wiec problem z czujnikiem mnie nie dotyczy.
Chyba pozostaje tylko zamiana wszystkiego na druga strone i wtedy dopiero sie okaże czy sprężyny mogą byc wadliwe. Dodam tylko ze numery seryjne na sprezynach sa zgodne z numerami w katalogu eibach dla accorda 2.0
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:04, 14.10.2011
#14
Napisano 21:31, 14.10.2011
#15
Napisano 21:57, 14.10.2011
Ale masz 1cm nizej tylko z przodu, czy z tylu tez?Dziś sprawdziłem a dokładniej to bartoszwrc pomierzył, mój przód. Mam dokładnie to samo, 1cm róznicy po stronie kierowcy. Ale jakoś sie tym nie martwie...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych