XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Temp suta za wysoka
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:52, 12.10.2011
Bardzo prosze o pomoc
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:29, 12.10.2011
Dziwi mnie to ze wiatrak chodzil (od klimy tez ) a tem nie znacznie malala na moje oko to pompa ale istnieje metoda sprawdzenia i ile taka naprawa moze kosztowac
#4
Napisano 11:37, 12.10.2011
#5
Napisano 12:27, 12.10.2011
http://www.accordklu...der=asc&start=0
skorzystaj z linku który podałem , złącze znajduje się
http://www.fotosik.p...00b2a543d4.html
wrzuciłem fotke do linku który podałem wcześniej ,aby dostać się do złącza należy wyjąć niebieską spinkę , ja zsunąłem tą osłonę w dół , masz tam gniazdo 2 pinowe , wsuwki takie jak przy głośnikach ok 3 mm szerokości , demontaż musisz rozpocząćo zdjęcia plastikowej nakładki progu wewnątrz samochodu , trzyma on się na jednej spince plastikowej i chyba 4 metalowych ,te metalowe lubią wpaść do wnętrza progu metalowego , spinki te dostępne są tylko w serwisię lub na szrocie , ma ona nr 90611-SM4-013 , nr 19 na rysunku
http://estore.honda....n=&b=B 36&dl=#
tak na przyszłość aby za każdym razem nie demontować wszystkiego skorzystałem z
http://nokautimg2.pl...ego-1-5mm-2.jpg
jest on na stałe podłączony do złącza za pomocą wtyków głośnikowych , jeśli muszę wykonać diagnostykę ,włączam zapłon i wkładam bezpiecznik zwierając w ten sposób piny
#6
Napisano 15:41, 12.10.2011
- płyn nie krąży bo np. pompa wody niedomaga,
- płynu jest za mało i jest korek powietrzny/parowy w układzie.
W drugim przypadku płyn nie omywa termowłącznika wentylatora, wentylator się nie włącza i silnik zaczyna się przegrzewać. Można spróbować zmostkować wtyczkę od termowłącznika (powinien być w obudowie termostatu) i wtedy wentylator włączy się na stałe.
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:47, 19.10.2011
Brawo dla serwisu!!!!!!!!!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych