XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Rozrząd
#1
Napisano 07:36, 08.10.2011
Posiadam Accorda z 2002r 2.3 F23Z5 właśnie jestem po wymianie rozrządu,Wymiany podjął się mój znajomy mechanik i przyznał ze pierwszy raz wymienia rozrząd w hondzie. Ale wracając do sedna sprawy odebrałem auto no i pierwsze wrażenie po przejażdżce to głośniejsza praca, silnik dodaniu gazu chodzi jak odkurzacz przemysłowy , przy zmianie biegów obroty na 2-3s zawieszają się a potem opadają i to wolniej niż przed wymianą gdzie wszystko było w porządku, i jeszcze jedna rzecz przy najwyższych obrotach drży mi cały kokpit. Czy przyczyną możne by źle ustawiony pasek na kole balansowym?
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:07, 08.10.2011
.silnik chodzi jak odkurzacz przy zmianie biegów
#3
Napisano 09:31, 11.10.2011
#4
Napisano 19:56, 11.10.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych