Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Po wymianie sondy szarpie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:42, 01.10.2011

Jak w temanie po wymianie sondy lambda szarpie przy mocniejszym wcisnieciu gazu dlawi a pozniej idzie normalnie. Sonda wymieniona na dedykowana nkg oznaczenie OZA501-H17. Dodam ze mam urwany czujnik spalania stukowego, ale przed wymiana sondy nie bylo tych objawow.
  • 0

#2 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 18:14, 01.10.2011

A przed wymianą miałeś jakieś błędy wyswietlane przez kontrolkę check-engine w związku z sondą i czujnikiem? Teraz przy urwanym czujniku nie świeci ta kontrolka?
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:03, 01.10.2011

przed wymiana bląd 1- czyli sonda lambda i 23- czujnik spalania stukowego
po wymianie 23 - czujnik spalanie stukowego.
Wczesniej na urwanym czujniku jezdzilem pare miesiecy i nie bylo takiego problemu.
  • 0

#4 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 19:30, 01.10.2011

Być może przy uszkodoznej sondzie auto jeździło w trybie awaryjnym i olewało zarówno sygnał z czujnika spalania stukowego jak i z sondy. Teraz pytanie- czy nadal masz błąd 23? Czy kontrolka się już nie świeci - po skasowaniu poprzednich błędów 1 i 23?
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:52, 01.10.2011

Bład mam nadal. Też mialem taka mysl ze gdy sonda byla na wykonczeniu podawała jakos inaczej w poniedzialek zamawiam czujnik spalanie stukowego, zamierzam jeszcze wyczyscic EGR i krokowy.
  • 0

#6 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:15, 02.10.2011

wymień stukowy ! jeździłem godzinę bez stukowego i miałem takie same objawy. + check'a na desce. a zanim check się zapalał przy mocniejszym dodawaniu gazu pojawiało się potężne stukowe. czyszczenie krokowca, egr i inne półśrodki to jak leczenie syfa pudrem. bez stukowego ten samochód nie będzie jechał. nie ma opcji.
  • 0

#7 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 17:14, 02.10.2011

Przy uszkodzonej sondzie silnik pracuje na stałych mapach "obroty - czas wtrysku" Inne czujniki nie są brane pod uwagę.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#8 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 07:00, 03.10.2011

pablo.see, ale tylko jeśli komp wyczuje że ona źle pracuje, czyli check sondy.
Bez niego (błędu) silnik korzysta z uszkodzonej sondy, co może dawać efekt właśnie szarpania (zwiększający się po naciśnięciu pedału gazu)
i niejechania.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:27, 07.10.2011

Czujnik juz w drodze. Napisze czy problem zniknie po załozeniu czujnika.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq