Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Odpalanie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:38, 29.09.2011

Witam. Kupiłem accorda aerodeck-a z gazem gen II i mam problem. Jeżeli odpalam go na benzynie to jest bardzo ciezko trzeba mu dodać gazu bo inaczej nie odpali i nie chce chodzić na benzynie a jak już odpali i przezuci się na gaz to na gazie obroty falują. Co może być tego przyczyną?
  • 0

#2 ekonom

ekonom
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Głogów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 06:47, 30.09.2011

Poczyścić przepustnicę i tzw. krokowiec np. benzyną ekstrakcyjną. Ponownie wyregulować obroty jałowe jeśli po czyszczeniu okażą się za wysokie. Powinno pomóc. Poza tym dobrze by było sprawdzić kable wysokiego napięcia i świece oraz sam aparat zapłonowy (kopułkę i palec rozdzielacza).
  • 0
Jeśli koni dużo pod maską lepiej żeby za sterami nie siedział OSIOŁ.

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:39, 30.09.2011

Kable, świece mam widać że nowe, kopułke czyściłem i nic nie dało. Ale dziwne jest to że na gazie chodzi a na benzynie nie chce i przerywa...
  • 0

#4 jacys

jacys
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:UK
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:56, 30.09.2011

Kable, świece mam widać że nowe, kopułke czyściłem i nic nie dało. Ale dziwne jest to że na gazie chodzi a na benzynie nie chce i przerywa...


I tu bym szukal przyczyny, czyli w zasilaniu benzyna. Moze uklad wtryskowy wystarczy przeczyscic ?

[ Dodano: 2011-09-30, 11:00 ]
A czy uklad zasilania gazem II gen korzysta z sondy lambda ??
  • 0
Była 1.8 iS Jest K24

#5 ariel

ariel
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:55, 30.09.2011

też szukałbym problemu w zasilaniu benzyną. Może to banalne, ale być może po prostu paliwo jest rozwodnione? Miałem takie same problemy (odpalanie na benzynie) w samochodzie mojego wujka, po dolaniu świeżego paliwa ustąpiło.
  • 0

#6 ekonom

ekonom
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Głogów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:51, 30.09.2011

W takim razie faktycznie coś z wtryskiem paliwa bądź może filtr paliwa. Wymiana tego drugiego to sprawa można powiedzieć banalnie prosta. Można by zacząć od zatankowania zbiornika paliwa ok. 50litrów wachy a do tego środek STP do czyszczenia wtrysków (do wachy oczywiście). Środek znany i powszechnie stosowany, co któreś tankowanie. Więcej można doczytać na stronie STP-wujaszek google pomoże :-) . Drugie (bądź pierwsze zależy co wybierzesz) to wymiana filtra paliwa. Koszt chyba zdecydowanie mniejszy. Napisz coś więcej jak się co nieco rozjaśni w sprawie.
  • 0
Jeśli koni dużo pod maską lepiej żeby za sterami nie siedział OSIOŁ.

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:20, 01.10.2011

Przepustnice i silnik krokowy wyczyszczony, filtr powietrza wymieniony i dalej ten sam problem. Dzisiaj będe miał filtr paliwa i postaram się go wymienić bo on tak staro wygląda jak by był jeszcze oryginalny.
A jak się czyści wtryski??

[ Dodano: 2011-10-01, 01:22 ]
Napewno będę pisał jak dalej postępowanie idzie ;)

[ Dodano: 2011-10-02, 01:16 ]
I wyszło szydło z worka... Okazało się że mam jakąś klapke (bezpiecznicz czy coś takiego) w rurze od filtra powietrza... I to była przyczyna ze silnik źle chodził...
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq