XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Czy Ktos z Was mial taka Sytuacje??Honda Accord ictdi
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:30, 19.09.2011
Napewno problemow z odpaleniem jest od groma na forum lecz moj przypadek jest indywidualny...
po kilku dniach niejezdzenia (3,4 dni)mam bardzo duzy problem z zapaleniem auta musze krecis motorem okolo10sekund czasmi nawet dluzej i powtarzac ta czynosc jak nie uda sie za pierwszym razem,kiedy jezde codzienie czyli rano i wieczorem tez jest malutkie opiznienie z zaplonem okolo 3,4 sekund ,nie ma znaczenia czy jest cieplo czy zimno,zauwazylem tazke ze ciezej jest go zapalic kiedy maska samochodu jest pod gorke(na jakims wzniesieniu) dodam ze wymienilem filtr paliwa ,powietrzaa ,olej swiece takze sa dobre moj mechanik stwierdzil ze cos na 95%z cisnieniem paliwa choc on nie ma zegarow zeby sprawdzic gdzie to,zuwazylem takze iz po wymianie filtra paliwa wogole nie slysze pompy paliwowej po wlozeniu kluczyka i przekreceniu na pozycje 2 przed wymiana slyszalem jak ciagnie paliwo lecz problem z odpaleniem byl taki sam. Myslicie ze to dobra diagnoza i jesli tak to gdzie sie udac,jesli ktos jest z anglii bylbym wdzieczny za jakies miejsce gdzie mozna byloby to zrobic ,rowniez na jakiekolwiek sugestie od wszystkich forumowiczow dzieki pozdrawiam
#2
Napisano 21:44, 19.09.2011
#3
Napisano 22:06, 19.09.2011
Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel
#4
Napisano 21:54, 20.09.2011
Napewno problemow z odpaleniem jest od groma na forum lecz moj przypadek jest indywidualny...
kilka identycznych przypadków przewinęło się przez forum
po wymianie filtra paliwa wogole nie slysze pompy paliwowej po wlozeniu kluczyka i przekreceniu na pozycje 2 przed wymiana slyszalem jak ciagnie paliwo lecz problem z odpaleniem byl taki sam
nie wiem co słyszałeś po przekręceniu kluczyka ale na pewno nie pompę paliwową (tak dzieje się w benzynie), pompa zaczyna kręcić razem z silnikiem
to brzęczenie to być może podgrzewacz paliwa ale nie jestem pewien
Padły wtryskiwacze lub pompa, obstawiam wtryskiwacze, miałem te same objawy , twoje trzymają pare dni więc jeszcze masz troche czasu zanim padną całkiem, moje trzymały pare minut po zgaszeniu silnika...
wymiana wtryskiwaczy załatwiła sprawę.
Ostrożnie z wymianą pompy (bardzo kosztowna) u mnie wymienili 2 razy zanim doszli do wtryskiwaczy... fachofcy!
#5
Napisano 07:31, 22.09.2011
Napewno problemow z odpaleniem jest od groma na forum lecz moj przypadek jest indywidualny...
kilka identycznych przypadków przewinęło się przez forumpo wymianie filtra paliwa wogole nie slysze pompy paliwowej po wlozeniu kluczyka i przekreceniu na pozycje 2 przed wymiana slyszalem jak ciagnie paliwo lecz problem z odpaleniem byl taki sam
nie wiem co słyszałeś po przekręceniu kluczyka ale na pewno nie pompę paliwową (tak dzieje się w benzynie), pompa zaczyna kręcić razem z silnikiem
to brzęczenie to być może podgrzewacz paliwa ale nie jestem pewien
Padły wtryskiwacze lub pompa, obstawiam wtryskiwacze, miałem te same objawy , twoje trzymają pare dni więc jeszcze masz troche czasu zanim padną całkiem, moje trzymały pare minut po zgaszeniu silnika...
wymiana wtryskiwaczy załatwiła sprawę.
Ostrożnie z wymianą pompy (bardzo kosztowna) u mnie wymienili 2 razy zanim doszli do wtryskiwaczy... fachofcy!
Na allegro za 300Pln sa pompy paliwa do I-CDTI;)z angoli a w serwisie 7000Pln.
Pompa jest jak kolega pisze mechaniczna i zaczyna pompować razem z rozrusznikiem innej pompy wspomagającej w tym dieslu nie ma .
Pozdro
#6
Napisano 08:54, 22.09.2011
ale najpierw porządna diagnostyka co jest...
zdarzaj sie tez awarie zaworu na pompie, wtedy sie tak dzieje
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:16, 27.09.2011
#8
Napisano 16:27, 28.09.2011
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych