Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Czy Ktos z Was mial taka Sytuacje??Honda Accord ictdi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:30, 19.09.2011

witam wszystkich forumowiczow
Napewno problemow z odpaleniem jest od groma na forum lecz moj przypadek jest indywidualny...
po kilku dniach niejezdzenia (3,4 dni)mam bardzo duzy problem z zapaleniem auta musze krecis motorem okolo10sekund czasmi nawet dluzej i powtarzac ta czynosc jak nie uda sie za pierwszym razem,kiedy jezde codzienie czyli rano i wieczorem tez jest malutkie opiznienie z zaplonem okolo 3,4 sekund ,nie ma znaczenia czy jest cieplo czy zimno,zauwazylem tazke ze ciezej jest go zapalic kiedy maska samochodu jest pod gorke(na jakims wzniesieniu) dodam ze wymienilem filtr paliwa ,powietrzaa ,olej swiece takze sa dobre moj mechanik stwierdzil ze cos na 95%z cisnieniem paliwa choc on nie ma zegarow zeby sprawdzic gdzie to,zuwazylem takze iz po wymianie filtra paliwa wogole nie slysze pompy paliwowej po wlozeniu kluczyka i przekreceniu na pozycje 2 przed wymiana slyszalem jak ciagnie paliwo lecz problem z odpaleniem byl taki sam. Myslicie ze to dobra diagnoza i jesli tak to gdzie sie udac,jesli ktos jest z anglii bylbym wdzieczny za jakies miejsce gdzie mozna byloby to zrobic ,rowniez na jakiekolwiek sugestie od wszystkich forumowiczow dzieki pozdrawiam
  • 0

#2 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:44, 19.09.2011

jak dla mnie to ewidentnie pompa paliwa.
  • 0

#3 uniu

uniu
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:w.
  • Silnik:2,2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:06, 19.09.2011

Spróbuj przed odpaleniem dłużej podpompować tą gruszką co jest pod maską. Jeśli zagada od razu będziesz miał pewnośc że to pompa, a jesli dalej nie będzie palił to może być coś jnie tak z wtryskami lub pompą CR która jest przy listwie ciśnieniowej.
  • 0

Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel


#4 tedmajer

tedmajer
  • Forumowicz
  • 86 postów
  • Skąd:ITA
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:54, 20.09.2011

Napewno problemow z odpaleniem jest od groma na forum lecz moj przypadek jest indywidualny...


kilka identycznych przypadków przewinęło się przez forum

po wymianie filtra paliwa wogole nie slysze pompy paliwowej po wlozeniu kluczyka i przekreceniu na pozycje 2 przed wymiana slyszalem jak ciagnie paliwo lecz problem z odpaleniem byl taki sam


nie wiem co słyszałeś po przekręceniu kluczyka ale na pewno nie pompę paliwową (tak dzieje się w benzynie), pompa zaczyna kręcić razem z silnikiem
to brzęczenie to być może podgrzewacz paliwa ale nie jestem pewien

Padły wtryskiwacze lub pompa, obstawiam wtryskiwacze, miałem te same objawy , twoje trzymają pare dni więc jeszcze masz troche czasu zanim padną całkiem, moje trzymały pare minut po zgaszeniu silnika...
wymiana wtryskiwaczy załatwiła sprawę.

Ostrożnie z wymianą pompy (bardzo kosztowna) u mnie wymienili 2 razy zanim doszli do wtryskiwaczy... fachofcy!
  • 0

#5 przemo.d

przemo.d
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Piaseczno
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:31, 22.09.2011

Napewno problemow z odpaleniem jest od groma na forum lecz moj przypadek jest indywidualny...


kilka identycznych przypadków przewinęło się przez forum

po wymianie filtra paliwa wogole nie slysze pompy paliwowej po wlozeniu kluczyka i przekreceniu na pozycje 2 przed wymiana slyszalem jak ciagnie paliwo lecz problem z odpaleniem byl taki sam


nie wiem co słyszałeś po przekręceniu kluczyka ale na pewno nie pompę paliwową (tak dzieje się w benzynie), pompa zaczyna kręcić razem z silnikiem
to brzęczenie to być może podgrzewacz paliwa ale nie jestem pewien

Padły wtryskiwacze lub pompa, obstawiam wtryskiwacze, miałem te same objawy , twoje trzymają pare dni więc jeszcze masz troche czasu zanim padną całkiem, moje trzymały pare minut po zgaszeniu silnika...
wymiana wtryskiwaczy załatwiła sprawę.

Ostrożnie z wymianą pompy (bardzo kosztowna) u mnie wymienili 2 razy zanim doszli do wtryskiwaczy... fachofcy!


Na allegro za 300Pln sa pompy paliwa do I-CDTI;)z angoli a w serwisie 7000Pln.
Pompa jest jak kolega pisze mechaniczna i zaczyna pompować razem z rozrusznikiem innej pompy wspomagającej w tym dieslu nie ma .

Pozdro
  • 0

#6 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1,400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 08:54, 22.09.2011

mi aso mowilo ze pompa to 14 kola... wiec tylko uzywka...
ale najpierw porządna diagnostyka co jest...
zdarzaj sie tez awarie zaworu na pompie, wtedy sie tak dzieje
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:16, 27.09.2011

dzis byl diagnostyk z lanczem okazuje sie ze jeden wtrysk leje wartsoc dodatnia cos 2,09mPA jesli dobrze pamietam reszta na minusie,choc zroznicowane wiec 3 sa dobre a jeden nie---oplaca sie regenerowac jeden czy lepiej wszystkie od razu?czy koszt regenearacji wtrysku zalezy od tego jak bardzo jest zuzyty?czy wtryski w moim modelu sa denso czy boscha? ,przegladajac na ebayu sa do wyboru.JAK to wszystko sie ma do pompy wtryskowej czy mam takze sie spodziewac ze i ona padnie niedlugo?zna moze ktos godny polecenia serwis regeneracji wtryskow w Angli.Z jakim kosztami powinienem sie liczyc ?dzieki za jakiekolwiek sugestie i porady .
  • 0

#8 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1,400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:27, 28.09.2011

z tego co wiem 2.2 jest na boschu
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq