XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
SWAP J30 do accorda V
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:19, 18.09.2011
#2
Napisano 13:40, 18.09.2011
Skrzynia MT może podejść od Accorda Coupe VII lub od Acury CL(TL)
Ktoś próbował już coś działać w takim temacie?
Szukaj na http://v6performance.net/
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#3
Napisano 14:09, 18.09.2011
http://www.youtube.com/watch?v=qWOze0ejDfM&feature=related
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:54, 18.09.2011
#5
Napisano 17:34, 18.09.2011
#6
Napisano 18:28, 18.09.2011
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:14, 18.09.2011
#8
Napisano 20:59, 18.09.2011
Ale 2.7 seryjnie siedziały w CD5 wiec dlaczego nie spróbować z 3.0
Accordy 2.7 miały przedłużany przód w celu zmieszczenia owego silnika... czyli inne (dłuższe) podłużnice, błotniki, maskę .
Z J30 pomysł niezbyt sensowny, tak wykonawczo, jak i kosztowo.
Najlepszym rozwiązaniem byłoby jakieś H22 wsadzić.
#9
Napisano 17:24, 19.09.2011
#10
Napisano 17:41, 19.09.2011
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:24, 19.09.2011
A ja udowodnię że seria F jest zajebista
No przepraszam! A moje byłe CD7 robiło setkę w 7,5s i to właśnie z Fserią pod maską. Więc to ja Kolumbem jestem i już udowodniłem
#12
Napisano 18:28, 19.09.2011
#13
Napisano 18:47, 19.09.2011
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:08, 19.09.2011
Ty nie mialaes f22b?
No ba! Z tego co wiem, to jako pierwszy w PL w US budzie, skromnie się chwaląc
#15
Napisano 19:56, 19.09.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych