Skocz do zawartości


RODO w HAKP

zawieszenie tył w amerykańskim Accordzie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:38, 07.09.2011

Witam. Własnie kupilem żonie Accorda 97r. w wersji 2.2kat. auto jest w wersji AMERYKAŃSKIEJ i dlatego chciał bym sie podpytac o dostepność części. Honda jest z automatem i ogólnie fajnie sie zachowuje ale na pewno musze dość mocno zaingerować w tylne zawieszenie które prawdopodobnie jest jeszcze oryginalne. na pewno amortyzatory i spora częśc tulejek a moze i wachaczy jest do wymiany. Czy amortyzatory są takie jak w wersjach europejskich?? które częsci zawieszenia sa inne?? Serwis nie za bardzo chce mi pomóc tylko skasować a nie chcę wyłożyć na wymiany kilku czesci równowartości auta. Szukalem na forum ale nie znalazłem nic podobnego w topikach wiec prosze o pomoc. najlepiej jakiś schemat z numerami częsci Hondy które dało by sie dopasować w sklepie. Vin autka 1HGCD5607VA057708 w intercarsie maja problem z tym modelem bo cześci ktore podaje serwis Hondy są teoretycznie do modelu >93 a moj to 97 nie wiem co z tym zrobić.

[ Dodano: 2011-09-07, 23:31 ]
Przy okazji może ktoś podrzuci co ile w takim Accordzie wymienia sie : olej , świece, rozrząd?? Obecnie mam mobila 5w50 syntetyk wiec silnik raczej zdrowy :-)
  • 0

#2 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:45, 07.09.2011

na pewno dobrze spisałeś VIN?

patrząc na EPC to zawieszenia się różnią :-/
ale za to amorki wyglądają podobnie (różnią się nr OEM), nawet śruba dolnego mocowania jest taka sama więc spore szanse że będą pasować
do zwrotnicy

mój pomysł jest taki, znajdź europejczyka z tylnym zawieszeniem i po prostu na żywca sprawdź jak to wygląda,
używane części zawieszenia kupisz za grosze w razie czego i będziesz wiedział

możesz jeszcze spróbować wejść na fora poświęcone accordowi Vgen

co do filtrów olei i rozrządu to w nowo zakupionym aucie zmieniłbym to po zakupie, przynajmniej na rok spokój
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:11, 08.09.2011

Vin poprawny sprawdzałem. troche wczesniej nie pomyślałem ale miałem civica V gen coupe 1.6 vtec ze stanów i było wszystko to samo wiec tu nie spodziewałem sie różnic. najbardziej interesuja mnie amorki bo to najdrozszy element reszte moge zrobić nawet w Hondzie :-D spróbuje jeszcze spisac nr orginalnych amorów i zobaczę co wyskoczy w zamiennikach. Mi tez sie wydaje że powinno pasować z europejczyka.

A co ile km są tu wymiany oleju pasków i świec?? mam świerzo wymienione ale chcę wiedzieć za ile znów mam tam zaglądać??
  • 0

#4 Mariusz439

Mariusz439
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:potrójne miasto
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:03, 08.09.2011

Za jakiś tydzień będę miał amory ze stanów. Auto mam robione na rynek europejski. Obadam wzrokowo i napiszę czy wygląda to podobnie.
  • 0
:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:21, 10.09.2011

chetnie poznam opinię :) narazie zamówiełem w salonie Hondy KAYB ze znizka 320zł wiec nie ma tragedii :-) 770 oryginal. tylna poduszka silnika ta z cięgłem ok 1000zł. szok :-( na szczęscie u mnie działa. kilka tuejek niewiele drożej jak w Jiter Cars wiec tez wziąłem przynajmniej na 100% pasują.
  • 0

#6 Mariusz439

Mariusz439
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:potrójne miasto
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:14, 11.09.2011

Dobra, amory dziś przyszły i obadałem mocowania - wyglądają identycznie, a co będzie przy montażu to się zobaczy.


Przy okazji ciekawostka - w Polsce AGX do V gen nie ma. Otwieram przesyłkę zza wody, zaglądam do instrukcji, a tam jeden z języków to polski :/
  • 0
:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:32, 15.09.2011

Czy to prawda ze wachacze wleczone z tulejami są nierozbieralne i czy sa jakies zamienniki do tego modelu?? w serwisie chca ok 1000zł za sztukę wiec nieco drogawo:((
  • 0

#8 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 18:52, 18.09.2011

Można powymieniać tuleje ...
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq