Skocz do zawartości


RODO w HAKP

tuning


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#16 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 19:25, 09.09.2011

jak ma za dużo kasy, to niech bawi się w swap H22A8/A7 lub H22A
  • 0

#17 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:22, 10.09.2011

jak ma za dużo kasy to niech się bawi w turbo, bo to worek bez dna :D a zresztą po wypowiedziach autora wątku, to i tak wątpię, żeby cokolwiek poza podtlenkiem lpg założył.
  • 0

#18 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 18:40, 10.09.2011

wątpię, żeby cokolwiek poza podtlenkiem lpg założył.


Co wy z tym LPG? Przecież napisał że o podtlenek azotu chodzi
  • 0

#19 Beef

Beef
  • Forumowicz
  • 724 postów
  • Skąd:BIA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Turas
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:28, 10.09.2011

Ja uważam że tunign zalezy do zasobności portfela a mianowicie jak ma mnóstwo kasy to mozna robić sztukę dla sztuki na obecnym aucie, ile dą się wycisnąć bez kucia? 200KM? To jest sens? a nawet jak chcemy więcej to pytanie czy dostaniemy zestaw do zakucia? Pewnie słabo. Turbo ok ale nowy zestaw z gwarancja i załozony profesjonalnie kosztuje krocie a znów robić byle jak byle było to troche nie tędy droga. Zrobi sie lipe, silnik się rozbiegnie i po klockach. A znów pakować kasę w silnik to trzeba tez pomysleć o hamowaniu i o zawieszeniu żeby to jakkolwiek zaczęło sie prowadzić a moc, a dalej w konsekwencji prędkość, trzeba wyhamować
  • 0

 


#20 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:18, 10.09.2011

dlatego niech zrobi hebel, zawias - od razu odczuje różnicę na zakrętach itp. Potem niech pomyśli o dolocie i wydechu - będzie się lepiej zbierać na pewno, będzie głośniej no i.....założeniach chyba zostaną spełnione ;-)
  • 0

#21 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:38, 10.09.2011

200 km bez kucia nie wytrzyma. 170 to bezpieczna granica. moim zdaniem i z moich doświadczeń. zestawów do kucia nie ma i raczej nie da się dobrać. na zamówienie oczywiście tak, korby + tłoki = 6000 pln. o reszcie nie wspominając :P
h22 z ATR nie uturbisz, bo gdzieś czytałem, że komuś się już przy 0.4 wysrał. za duża tam kompresja.
  • 0

#22 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:56, 10.09.2011

kowal86, H-serię trzeba odprężyć przed turbieniem...nie mniej jednak nie możesz mówić, że się nie da ;-) przykładem jest choćby ATR z naszego forum ;-) poza tym, H-seria to nie tylko H22A7 z ATR'a, które niestety jest delikatne, ale kilka innych silników...które idzie tak połączyć, że turbienie wcale nie jest jakieś mega kłopotliwe a efekty o wiele wiele lepsze niż z ograniczonej F-serii.
  • 0

#23 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:25, 10.09.2011

chodziło mi o to, że seryjnego h22 nie uturbisz. po odprężeniu oczywiście tak, jak st sprężania będzie 9.0 to wszystko uturbisz :)
  • 0

#24 Dario

Dario
  • Forumowicz
  • 354 postów
  • Skąd:Cambridge
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:42, 10.09.2011

Kolega zapodał turbo do H22A5 Vgen silnik preludy w civicu, 0,8bar wynik całkiem fajny ponad 350 kucy, niestety tak mu wystroili silnik że poszedł sie jeb.... i cała robota na marne. Z tego co wiem to ciężko jest zrobić to tak żeby działało bez problemowo w H22A... ale nie mówię że się nie da
  • 0

#25 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 07:20, 11.09.2011

jak się wrzuca 0.8 bara do golasa to się nie dziwię....
  • 0

#26 emil019

emil019
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:WY/WE
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:48, 11.09.2011

witam.mam zamiar wymienic podsietlenie w desce rozdzielczej na biale led.
wie ktos jakie tam sa zarowki i ile przy tym roboty?? :lol:
  • 0
emil

#27 Dario

Dario
  • Forumowicz
  • 354 postów
  • Skąd:Cambridge
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:51, 11.09.2011

jak się wrzuca 0.8 bara do golasa to się nie dziwię....

Silnik był budowany specjalnie pod turbo i nie oszczędzana kasa była na niczym. 1,6 bar można było z niego wycisnąć bez problemu, ale koledze wystarczało 0,8 bar. Robił wszystko powoli i dokładnie tak żeby to jeździło. Dotarł też na spokojnie i pojechał na strojenie a tam już dali ciała. No i niestety kasa poszła w błoto
  • 0

#28 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 17:26, 11.09.2011

Dario, ano chyba że tak :roll: niestety sporo osób podchodzi do tego inaczej....
  • 0

#29 Dario

Dario
  • Forumowicz
  • 354 postów
  • Skąd:Cambridge
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:15, 11.09.2011

Dario, ano chyba że tak :roll: niestety sporo osób podchodzi do tego inaczej....

Nie pisałem że robił pod turbo bo chyba to oczywiste mi się wydało :mrgreen: Na a reszta jak robi turbo bez kucia i całej reszty to tak jak by zabierali się za remont silnika poprzez rurę wydechową :mrgreen:
  • 0

#30 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:30, 11.09.2011

turbo bez kucia to soft turbo i jak najbardziej ma sens :)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq