XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
tuning
#16
Napisano 19:25, 09.09.2011
#17
Napisano 07:22, 10.09.2011
#18
Napisano 18:40, 10.09.2011
wątpię, żeby cokolwiek poza podtlenkiem lpg założył.
Co wy z tym LPG? Przecież napisał że o podtlenek azotu chodzi
#19
Napisano 19:28, 10.09.2011
#20
Napisano 20:18, 10.09.2011
#21
Napisano 20:38, 10.09.2011
h22 z ATR nie uturbisz, bo gdzieś czytałem, że komuś się już przy 0.4 wysrał. za duża tam kompresja.
#22
Napisano 20:56, 10.09.2011
#23
Napisano 21:25, 10.09.2011
#24
Napisano 22:42, 10.09.2011
#25
Napisano 07:20, 11.09.2011
#26
Napisano 15:48, 11.09.2011
wie ktos jakie tam sa zarowki i ile przy tym roboty??
#27
Napisano 15:51, 11.09.2011
Silnik był budowany specjalnie pod turbo i nie oszczędzana kasa była na niczym. 1,6 bar można było z niego wycisnąć bez problemu, ale koledze wystarczało 0,8 bar. Robił wszystko powoli i dokładnie tak żeby to jeździło. Dotarł też na spokojnie i pojechał na strojenie a tam już dali ciała. No i niestety kasa poszła w błotojak się wrzuca 0.8 bara do golasa to się nie dziwię....
#28
Napisano 17:26, 11.09.2011
#29
Napisano 19:15, 11.09.2011
Nie pisałem że robił pod turbo bo chyba to oczywiste mi się wydało Na a reszta jak robi turbo bez kucia i całej reszty to tak jak by zabierali się za remont silnika poprzez rurę wydechowąDario, ano chyba że tak niestety sporo osób podchodzi do tego inaczej....
#30
Napisano 20:30, 11.09.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych