Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Sprzeglo do wymiany VII co polecacie ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#16 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:07, 10.07.2012

Statom, dzieki, ja szukalem hiperlacza pod slowem tutaj:)

tylko ze sprzeglo do 2.4 a 2.0 jest chyba inne?
  • 0

#17 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 21:26, 10.07.2012

Cześć :-)
To i ja się podepnę pod temat - chciałbym się upewnić, że ważny jest silnik, a wersja nadwozia nie ma znaczenia (w katalogach Aisin'a jest mowa o silniku K20A6, ale w budzie CL7, a nigdzie nie wymieniają modelu CM1 - czyli Tourer 2.0).
Czy jest odczuwalna (albo w wytrzymałości) różnica pomiędzy Exedy, a Aisin przy seryjnym aucie i normalnej jeździe?
Pytam, bo mój mechanior twierdzi, że niestety kończy się sprzęgło. Na razie nic się nie ślizga, krótki pisk - trwający tak ok. 1-2s, pojawia się bardzo rzadko, a jeśli już to przy ruszaniu - tak raz na tydzień, czy dwa tygodnie. Jedyny objaw to dosyć ciężko chodzący pedał - porównywałem u kolegi w sedanie ze stanem licznika o połowę mniejszym, to faktycznie różnica jest spora, żeby nie powiedzieć kolosalna (u kumpla prawie nie było czuć żadnego oporu, a u mnie niestety trzeba się trochę napracować, żeby wcisnąć pedał...).

Pozdrawiam
Tomek

P.S. Wiem, że to trochę ja wróżenie z fusów, ale jeśli objawy sa jak wyżej to długo jeszcze uda się na nim pojeździć?

Exedy standard dla K20A6 można kupić na forum za niewiele powyżej 900 zł ;-)

Pejot, a mógłbym prosić dokładniej, gdzie na forum ? ;-)
  • 0

#18 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:34, 10.07.2012

Statom, a kolega nie ma przypadkiem polifta? tam sprzeglo chodzi zupelnie inaczej.

co do sprzegla to liczy sie silnik a na nadwozie nie patrz, skrzynia i motor ten sam:) ja mam stuki pochodzace od tlumikow drgan skretnych jak i metaliczne popiskiwanie/jeczenie czy jak kto to zwal podczas jazdy na polsprzegle ogolnie porazka na parkingu itp jakbym zlomem jechal:D

a co do sprzegla to Jarusnet ma Aisin za 720
  • 0

#19 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 21:53, 10.07.2012

Statom, a kolega nie ma przypadkiem polifta?

Kolega też miał (bo sprzedał ze 2 tyg. temu - było moje ogłoszenie na forum) przedlifta tyle, że sedana, ale ja napisałeś wyżej to nie ma znaczenia (u Niego było niecałe 90 tys. u mnie jest prawie 160 tys.).

Dzięki za namiar :ok - jakoś nie pomyślałem o Jarusnet :k
Nie wiesz czasem, kto ma Exedy?

No to jeszcze jak to jest z tym Exedy - warto dolożyć, czy przy serii i normalnej jeździe nie ma sensu?

Mam nadzieję, że jeszcze te kilka tys. zrobię na obecnym sprzęgle (w sumie jak się zastanawiam, to od roku, gdy kupowałem swojego karawana, sprzęgło działa bez zmian - już na początku działało tak ciężko i nic innego się nie dzieje).

Pozdr
  • 0

#20 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:30, 10.07.2012

Statom, wiesz co jak jezdzisz samochodem na codzein to roznicy nie zobaczysz, widzisz ja dopiero jak masz bezposrednie porownanie:)

co do exedy to ja chyba odpuszczam temat, to seryjne pewnie sie niczym nie rozni od aisin wiec po co przeplacac, tym bardziej ze autem do smierci nie bede jezdzil. sportowego znowiu nie chce bo moc i tak jest znikoma a komfort jazdy w miescie na pewno by ucierpial
  • 0

#21 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:13, 13.07.2012

Witam
mogę zaoferować do silnika k20A6 Aisina za 889 zł a do K24a3 za 716 zł komplet
  • 0

#22 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:36, 13.07.2012

mechanikHondy, kolego ile do klekota komplet ?
  • 0

#23 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:13, 13.07.2012

1000 LUK tylko od ręki
  • 0

#24 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:42, 13.07.2012

mechanikHondy, a czy sprzeglo moze generowac drgania na kierownicy jak i wyczuwalne na calym samochodzie?
  • 0

#25 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:12, 13.07.2012

sprzęgło nie.
Jeżeli te drgania pojawiają się tylko przy rozpędzaniu, jak dodajesz gazu rozpędzasz samochód a jak odpuścisz gaz ustają to ewidentnie przeguby wewnętrzne. Zważ jeszcze dokładnie koła przednie to też może być przyczyna.
  • 0

#26 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:34, 13.07.2012

mechanikHondy, nie sa to ani kola, ani przeguby, a drgawki sa zawsze w przedziale 100-140 i powyzej 200
  • 0

#27 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:30, 13.07.2012

mechanikHondy, nie sa to ani kola, ani przeguby, a drgawki sa zawsze w przedziale 100-140 i powyzej 200

i klops... :-( daje tysiaka i biore Twojego accorda jak stoi :-) szkoda Twoich nerwów :-P heheheh
  • 0

#28 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:49, 15.07.2012

Zgłupłem ;-) . Dziwaczna usterka. Jest na to sposób nie jeździć tak szybko.A tak na serio to ja bym się jednak czepną układu jezdnego.
  • 0

#29 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:57, 15.07.2012

mechanikHondy, magiel tez wymienony na nowy, w zawieseniu zadnych luzow. wiec czego sie czepiac?
  • 0

#30 darek85

darek85
  • Forumowicz
  • 133 postów
  • Skąd:Mansfield
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CR-V
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:suv
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:15, 16.07.2012

Ja miałem taki problem w poprzednim accordzie 2.2 z 2005 roku. Niestety to była wina skrzyni, po wymianie gwarancyjnej problem zniknął. Przy okazji wymienili mi też kolektor wydechowy bo był pęknięty.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq