XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Po wymianie sanek skręcona kierownica.
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:42, 03.09.2011
Ostatnio miałem wymieniane sanki z racji tego, że niefartem uderzyłem na skręconych kołach w krawężnik i mocowania wahacza dolnego przy sankach puściły wraz z innymi rzeczami. W rezultacie dało taki wynik, że prawe przednie koło pochyliło się oraz cofnęło. Przed wymianą sanek gdy kierownicę trzymałem na wprost lewe koło również było ustawione na wprost(prawe wiadomo że skrzywione i pod kątem), natomiast teraz jest tak, że kierownicę mam prawie do góry nogami i dopiero wtedy koło mam ustawione na wprost. Rozmawiałem o tym z mechanikiem który powiedział "wymienisz przednią belkę żeby koło poszło do przodu, pojedziesz na zbieżność i będzie dobrze". Szczerze nie uwierzyłem temu co usłyszałem, wydaje mi się, że jest to wynik złego przykręcenia przegubików przy kolumnie kierowniczej. Jak myślicie czy to faktycznie mechanik "odwalił" fuszerkę czy rzeczywiście tak jest jak mówi?
#2 Guest_Wilu_*
Napisano 06:53, 04.09.2011
o/prawo ?
#3
Napisano 07:45, 04.09.2011
szarak ---> http://www.accordklu...-odsłona-druga/
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:46, 04.09.2011
Wiem, że wizyta u diagnosty i posprawdzanie wszystkich kątów plus zbieżność mnie nie ominie niestety bo chce zrobić Accordę porządnie tylko właśnie po kolicji z krawężnikiem kierownicę miałem prosto i jedno(sprawne) koło również było prosto(w jednej linii z kołem tylnym), a po wymianie sanek koła są owszem wyprostowane ale kierownica prawie do góry nogami. Dlatego wzbudziło to moją ciekawość.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych