Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Po wymianie sanek skręcona kierownica.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:42, 03.09.2011

Witam wszystkich.

Ostatnio miałem wymieniane sanki z racji tego, że niefartem uderzyłem na skręconych kołach w krawężnik i mocowania wahacza dolnego przy sankach puściły wraz z innymi rzeczami. W rezultacie dało taki wynik, że prawe przednie koło pochyliło się oraz cofnęło. Przed wymianą sanek gdy kierownicę trzymałem na wprost lewe koło również było ustawione na wprost(prawe wiadomo że skrzywione i pod kątem), natomiast teraz jest tak, że kierownicę mam prawie do góry nogami i dopiero wtedy koło mam ustawione na wprost. Rozmawiałem o tym z mechanikiem który powiedział "wymienisz przednią belkę żeby koło poszło do przodu, pojedziesz na zbieżność i będzie dobrze". Szczerze nie uwierzyłem temu co usłyszałem, wydaje mi się, że jest to wynik złego przykręcenia przegubików przy kolumnie kierowniczej. Jak myślicie czy to faktycznie mechanik "odwalił" fuszerkę czy rzeczywiście tak jest jak mówi?
  • 0

#2 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 06:53, 04.09.2011

Myślę że jeżeli zbieżność nie pomogła to masz przestawioną kierownicę na maglu. Masz tam takie ząbki i jak przywaliłeś kołem widocznie się przeskoczyło o parę i dlatego masz kierownicę przekręconą o 180stopni. Żona kiedyś Cifem V też przywaliła w krawężnik i ma to samo. A czy samochód ze skręconą kierownicą podczas jazdy na wprost ma jakieś bicie , ściąga na lew
o/prawo ?
  • 0

#3 KamilM

KamilM
  • Forumowicz
  • 511 postów
  • Skąd:Wieś Radom
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 07:45, 04.09.2011

Dżilu90, mechanik ma racje, każdorazowa ingerencja w układ kierowniczy wymaga później ustawienia zbieżności. Sam będę to przerabiał po wymianie wahacza, też ostatnio trafiłem krawężnik i kiera jest delikatnie przekręcona w lewo. Więc jak już wszystko wymienione to teraz umawiaj się na zbieżność
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:46, 04.09.2011

Wilu Została mi jeszcze do wymiany belka przednia pod silnikiem i drążek reakcyjny bo koło jeszcze jest cofnięte w stronę kabiny o ok 2cm więc samo skręca w prawo.
Wiem, że wizyta u diagnosty i posprawdzanie wszystkich kątów plus zbieżność mnie nie ominie niestety bo chce zrobić Accordę porządnie tylko właśnie po kolicji z krawężnikiem kierownicę miałem prosto i jedno(sprawne) koło również było prosto(w jednej linii z kołem tylnym), a po wymianie sanek koła są owszem wyprostowane ale kierownica prawie do góry nogami. Dlatego wzbudziło to moją ciekawość.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq