Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

tylne prawe koło, koło uciekło minus na kącie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 yendrek

yendrek
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:Będzin DG
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 11:04, 02.09.2011

Witam, accord 93r, tylne prawe koło, koło uciekło tak jakby w minus na kącie, co może być przyczyną ??
Dzieki wielkie ;D
jeszczetroche i zacznie mi opone brać.


HELP :oops:

[ Dodano: 2011-09-02, 15:23 ]
Nikt nie ma żadnej propozycji ??
  • 0

#2 yendrek

yendrek
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:Będzin DG
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 21:33, 02.09.2011

szczerze to nie, jeżeli będą luzy to wtedy ?? góra dół, prawo lewo, i jeżeli wszystko będzie ok??
  • 0

#3 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:02, 02.09.2011

nie chodzi o zbieżność, tylko o pochylenie koła, tak?

z tyłu ma być -0°30' ±30' i tego się nie reguluje - jedynie można sprawdzić, czy z zawieszeniem wszystko w porządku, więc sprawdź mocowanie górnego wahacza oraz czy jest duży luz na łożysku.
  • 0
AK

#4 yendrek

yendrek
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:Będzin DG
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 08:40, 03.09.2011

tak dokładnie chodzi o pochylenie koła
  • 0

#5 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 08:48, 03.09.2011

ponieważ VI geni w VII gen nie ma regulacji kąta pochylenia to przypuszczam ze i w V również brak takiego wynalazku. Zreszta aby miec cos takiego trzeba by zamontowac wahacz regulowany co niekiedy zakładaja przy obnizeniu zawieszenia. Myśle że przystawiłes gdzies ostro kołem i wahaż lub jego mocowanie sostało ugięte. Tak czesto sie dzieje przy uderzeniu prostopadłym w koło. trzeba dokładnie sprawdzic wahacze.
  • 0

#6 yendrek

yendrek
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:Będzin DG
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 10:55, 03.09.2011

koło nie ma luzów, ile tam jest dokładnie tych wachaczy?? górny? dolny?? , ??
na oko wyglądają prosto :mrgreen:
  • 0

#7 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:08, 03.09.2011

zdaje się że to jest to zawieszenie

http://japancars.ru/...=B__2900&s=0.45


na oko wyglądają prosto.


:r
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#8 yendrek

yendrek
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:Będzin DG
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 11:22, 03.09.2011

;D no i teraz za co sie zabrać :mrgreen:
  • 0

#9 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:26, 03.09.2011

masz wydruk z tej geometrii? jaka jest wartość PK?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#10 yendrek

yendrek
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:Będzin DG
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 11:29, 03.09.2011

nie mam wydruku , wszystko było w normie tylko różnica między tyłem lewym a prawym była około 3 , lub 30 sek, kurcze kardas nie znam sie na zawiasie, sory no. :mrgreen:
  • 0

#11 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:38, 03.09.2011

wszystko było w normie


jak nie masz liczb, to różnica 30" o niczym nie świadczy

nie mam wydruku


to następnym razem zabieraj, będzie łatwiej pomóc
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#12 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:49, 03.09.2011

;D no i teraz za co sie zabrać :mrgreen:


napisałem Ci, co sprawdzić
jak już jest rysunek - górny wahacz nr 33, w którym do sprawdzenia mocowanie nr 34 i sworzeń nr 1

piszesz, że pochylenie jest na minus, czyli góra koła do środka, a dół na zewnątrz - zrób i wrzuć zdjęcie to zobaczę, czy to lepiej wygląda niż fabryczne -30'
  • 0
AK

#13 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 06:50, 04.09.2011

krzywa zwrotnica, jeśli minimalnie to wógole sobie głowy nie zawracaj głupotami
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq