Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem - z jednej strony za bardzo usiadła


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Skywalker

Skywalker
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:42, 01.09.2011

Ostatnio jechałem w trasę w pełni objuczonym accordem tj. 5 osób i pełny bagażnik. Po jakimś czasie zorientowałem się,że przy nierównościach poprzecznych z okolic prawego tylnego koła dochodzą mnie szumy, coś jak bicie serca na USG. Pomyślałem, że to za małe ciśnienie w oponach, ale po skorzystaniu z kompresora nic się nie zmieniło. Po jakimś czasie można było zobaczyć, że guma dostała lekko w dupę od nadkola. Z lewej strony z tyłu wszystko ok. Czy mam za słabą zawieszkę z tyłu?

dodam,że zawias to OEM, koła 215/45/17
  • 0

#2 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • SkÄ…d:DÄ™bica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 08:45, 02.09.2011

rozumiem ze obcierał bieżnik opony, a nie bok gdzieś o rant.
W VI przy seryjnym zawieszeniu i kółkach 215/45/17 jest dosc duzo miejsca. U mnie nigdy nie zdarzyła sie obcierka nawet przy ponad normatywnych obciązeniach. moze pękła spręzyna. Auto stoi prosto ?
najlepiej chyba podjechać na ścieżkę i sprawdzić zawieszenie.
  • 0

#3 Skywalker

Skywalker
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:19, 02.09.2011

niezaładowane stoi prosto, w najbliższym czasie zobaczę co tam słychać na dole ;-) dzięki
  • 0

#4 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • SkÄ…d:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 15:36, 02.09.2011

panie amory trupy pewnie..
  • 0

#5 Skywalker

Skywalker
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:06, 02.09.2011

pół roku temu zdiagnozowali mi na stacji łącznik stabilizatora z przodu,ale powiedzieli,że z tyłu wszystko gra...
  • 0

#6 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • SkÄ…d:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:27, 02.09.2011

ja tam się nie znam ale jak dla mnie to amor nie ma specjalnie do gadania przy wysokości auta
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#7 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • SkÄ…d:DÄ™bica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 08:42, 03.09.2011

ja tam się nie znam ale jak dla mnie to amor nie ma specjalnie do gadania przy wysokości auta

dokładnie takie jest i moje zdanie - spręzyny ustalaja wysokosc auta a amorki tylko tłumią drgania, a jesli auto stoi prosto to wykluczam jakies ugięcie elementów zawieszenia. Sprawdź sprężyny i ich mocowanie - gniazda.
  • 0

#8 Skywalker

Skywalker
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:00, 03.09.2011

jak się okaże,że ta prawa padnięta, to do wymiany obydwie z osi? jakie byście polecili? - chciałbym jeździć przy takim załadowaniu bez żadnych przygód
  • 0

#9 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • SkÄ…d:DÄ™bica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 13:08, 03.09.2011

jazda na uszkodzonej sprężynie ....
wymienić dwie na osi, a jakie - przeglądnij dział zawieszenie - znajdziesz tematy o sprężynach
  • 0

#10 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • SkÄ…d:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:17, 03.09.2011

obie na osi najlepiej

tu masz przykładowe zamienniki OEM
http://allegro.pl/sp...1794781188.html

w razie czego możesz poszukać taniej ori sprężyn używanych, może komuś zostało po wymianie zawieszenia itp, np mi, jak coś PM
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#11 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 19:06, 03.09.2011

Ewentualnie możesz AD kupić. Podlez w acco ma założone i do normalnej jazdy są ok.
  • 0

#12 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • SkÄ…d:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 14:31, 05.09.2011

no to powiem że mylicie się i amor ma dużo co do wysokości auta... wiem bo przerabiałem i u pietrasa robiłem zabieg. zmieniałem springi na tyle i dupa dalej była w dole.. po tygodniu zmieniłem amory na inne i co dupa poszła w górę i teraz auto stoi równo..
  • 0

#13 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • SkÄ…d:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:45, 05.09.2011

bo pewnie zalozyles innej firmy amortyzator i mial na innej wysokosci talerzyk:) nie ma opcji zeby amortyzator decydowal o wysokosci. przeciez on jest na tyle 'miekki' ze palcami spokojnie wcisniesz trzpien amortyzatora. a o wysokosci decyduje grubosc poduszki i wysokosc talerzyka.

jezeli obcieralo z jednej strony to sa dwie opcje, albo gumy w wahaczach dostaly po dupie i zwyczajnie zmienilo sie PK dlatego pojechalbym skontrolowac zbieznosc a druga opcja jest taka ze masz male et, kola sa wysuniete dosyc mocno i zwyczajnie po jednej stronie usiadla tesciowa :mrgreen: no i w bagazniku tez trafilo sie cos ciezszego
  • 0

#14 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • SkÄ…d:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 15:24, 05.09.2011

zakładałem na to samo.. cały tył z ATR'a przekładałem na inny co miałem (dobrze że mi sam tył został kiedyś).. ja swoje wiem ale skoro twierdzicie że jest inaczej ok spoko dobra extra kozak.. :ok :ok :ok :ok
  • 0

#15 Skywalker

Skywalker
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:56, 05.09.2011

masz male et, kola sa wysuniete dosyc mocno i zwyczajnie po jednej stronie usiadla tesciowa :mrgreen: no i w bagazniku tez trafilo sie cos ciezszego


akurat na kanapie siedzieli pasażerowie o porównywalnej masie, różnica między nimi wynosiła max 5 kg :mrgreen:
bagażnik to torby podróżne umiejscowione równomiernie, zakładam,że też ważyły bardzo podobnie.



ja swoje wiem ale skoro twierdzicie że jest inaczej ok spoko dobra extra kozak.. :ok :ok :ok :ok


jak wytyrał :lol:

po zaliczeniu stacji diagnostycznej powiem kto miał rację ;-)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq