XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Pomocy - znikajÄ…ce wspomaganie
#1
Napisano 22:12, 30.08.2011
W układzie kierowniczym wymieniłem płyn na PSF-S sądząc, że coś to zmieni tzn. wspomaganie zmartwychwstanie, no i tak się stało, ale tylko na 2 tygodnie Stopniowo kółko kierownicze kręciło się coraz ciężej. Teraz na postoju to trzeba się nogami o podsufitkę zapierać żeby kierą ruszyć. Wnioskuję, że znowu układ jest zapowietrzony, tylko którędy to powietrze się tam dostaję ("uszczeleczką" pomiędzy pompą a rurką aluminiową).
Płyn ma cały czas stały poziom i nie pieni się.
HELP !
#2 Guest_Wilu_*
Napisano 08:51, 31.08.2011
#3
Napisano 09:58, 31.08.2011
#4
Napisano 20:20, 31.08.2011
Możliwe że pompa od wspomagania siada. Spróbuj kupić używkę na allegro na podmiankę. Koszt ok 150 PLN[/center]
podmianka była zrobiona gdy pierwszy raz wystąpiła taka dolegliwość
[ Dodano: 2011-08-31, 21:49 ]
A pompa pracuje głośniej? Czy tak jak przed zmianą?
po pierwszym odpowietrzeniu pracowała cichutko, a obecnie (20 minut odpowietrzałem na wyższych obrotach) jak kręcę w lewo jet w miarę ok, zaś w prawo wspomagania brak i dziwne dźwięki dochodzą z pod spodu auta, z okolicy magla (coś jak syczenie).
Dzisiaj uszczelniłem oring (jutro jadę do ASO żeby zamówić nowy, a dzisiaj na próbę uszczelniłem aluminiowe powierzchnie łączące rurkę z pompą) na rurce wychodzącej z pompy.
[ Dodano: 2011-09-01, 17:11 ]
Dzisiaj byłem u mechanika cieszącego się dobrą opinią, stwierdził on, że zablokował się (przytkał) jakiś zaworek na maglownicy. Roboty nie chciał się podjąć - jest zawalony robotą. Czy znacie kogoś w mojej okolicy (Siedlce) kto by się podjął tej naprawy lub podpowiedzcie jak to samemu naprawić.
Dzisiejsze objawy:
-przybywa płynu w zbiorniczku, po zgaszeniu silnika wraca do poziomu maksimum
-w lewą stronę kierownicą można kręcić bez większego oporu, zaś w prawo "mission impossible" i z pod spodu auta dochodzi dziwny dźwięk ( coś podobnego jak szum wody pod dużym ciśnieniem)
[ Dodano: 2011-11-09, 14:51 ]
Wymieniony magiel na drugi i po problemie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych