Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zapalona kontrolka ręcznego przy ruszaniu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:53, 22.08.2011

Witam, mam taki mały problem z moim accordem, od niedawna jak odpalam auto i ruszam lub też przy ruszaniu ze świateł lub ogólnie z miejsca zapala mi się kontrolka od hamulca ręcznego pomimo że na milion procent jest opuszczony do samego końca, świeci przez chwile i przestaję dopóki znowu nie dojadę do jakiegoś punktu w którym muszę się zatrzymać, dopiero przy dłuższych trasach tak nie robi ale wystarczy ze postoi chwilkę i znowu przy ruszaniu się zapalam, czy ktoś wie czym to może być spowodowane? , może czas wymienić klocki lub tarcze lub może coś się poluzowało w ręcznym, najciekawsze ze nigdy podczas jazdy się nie zapala tylko i wyłącznie przy ruszaniu, Jak ktoś wie gdzie szukać przyczyny to będę wdzięczny za każdą radę gdyż niedługo będę chciał sprzedać ten samochód i nie chcę w niego ładować więcej niż to konieczne, a przy zapalającej się kontrolce przy samym starcie nie będę w zbyt dobrej pozycji do handlowania.Mój accord jest 2.3 benzyna z 2002 roku Z góry dzięki Pozdr.
  • 0

#2 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 18:21, 22.08.2011

Sprawdzałeś poziom płynu hamulcowego?
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:54, 22.08.2011

Nie, ale już idę sprawdzić .

[ Dodano: 2011-08-22, 21:12 ]
Jest na równo z kreską wskazująca min, pierwsza rzecz jutro z rana to do salonu po płyn hamulcowy, fajnie by było jak by to było rozwiązanie bo zauważyłem dwa kabelki idące przez zakrętkę wiec to zapewne czujnik a na desce to nie ma jakiejś specjalnej kontrolki do płynu hamulcowego,wiec może tak pokazuje ze ma go mało, no nic jutro doleje i zobaczymy. Dzięki wielki póki co:)Dam znać o wynikach
  • 0

#4 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 20:53, 22.08.2011

To właśnie kontrolka ręcznego pokazuje poprzez czujnik poziom płynu. Mam nadzieję, że to będzie strzał w dziesiątkę. Ale skoro płynu ubyło to trzeba się przyjrzeć np. klockom czy już nie są zbyt ubogie...i dlatego poziom się obniżył.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:24, 22.08.2011

Najprawdopodobniej tak ubogie klocki bo rozważałem wymianę nawet razem z tarczami przynajmniej z przodu ale sęk w tym że za miesiąc chce wystawić auto na sprzedaż, i tak jak pisałem wcześniej nie chciałbym za dużo już w niego ładować, ale z drugiej strony nie wiem czy to rozsądne dolewać płynu teraz a w momencie jak ktoś wymieni tarcze i klocki zaraz po kupnie to mu wystrzeli płyn? Ale z drugiej strony 5 funtów za płyn a 120 funtów jest różnica. No ale odpowiedz chyba jest jedna bo nie lubię sprzedawać bubli tym bardziej ich kupować. tak na marginesie co myślisz co zamiennikach tarcz PAGID bo oryginały nie wchodzą w rachubę niestety i może klocki bosha do tego?
.
  • 0

#6 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 21:37, 22.08.2011

Jak będzie za dużo płynu to się go odciagnie strzykawką. Pagidów nie znam wogóle. Bosch jesli klocki robi takie jak resztę swojej produkcji to bym ich nie chciał...Ja jeżdżę na tarczach ATE i klocki Ferodo lub EBC. Ale jeśli autko na handel...to Twój wybór.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq