XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Pomocy cewka zapłon
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:43, 15.03.2009
Witam Panowie mam pytanko mam zwykły miernik sprawdzałem cewke i mam takie wartości
Między A(+) a B(-)
Powino być 0,6-0,8 Ω
U mnie na mierniku ustawione 200Ω mam - 1,4
Obwód wysokiego napięcia (między końcówką A i końcówką wysokiego napięcia)
Powinno być 13-19 kΩ
Ja mam miernik na 20kΩ - 8,68
Jak to interpretować
Jeszcze jedno jak sprawdzić zapłonnik??
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:57, 10.01.2010
26.12 w trakcie zmianay biegów nagle zgasł sinik. niestety jak sie pozniej okazało padła cewka. Totalny brak iskry. Pomiary miernikiem tak jak opisujesz były porównywalne z danymi katalogowymi. Zdemontowałem cewke z aparatu zapłonowego i w celu upewnienia sie podłaczyłem pod zaciski stara cewke bosha i iskra sie znalazła podejrzewam ze mimo prawidłowych wartosci musiała miec przebicie gdzies na uzwojeniach.cewka do wymiany :-/
po załozeniu nowej motorek na dotyk odpalił.
pozdrawiam
#3
Napisano 19:42, 05.04.2010
Jakiej firmy braliscie cewki??
Oem kosztuje 320PLN