Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Jak wymienić płyn w układzie wspomagania?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Iro1978

Iro1978
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:16, 17.08.2011

Jak spuścić płyn w układzie wspomagania?
Czy można czymś wypłukać cały układ?
Chcę wymienić na PSF-S gdyż "znikło" mi wspomaganie (od momentu wymiany płynu na nowy, diabli :evil: wiedzą jaki).
Dzisiaj "fachowcy" ;-) sprawdzili mi ten płyn i stwierdzili, że jest nie odpowiedni tzn. jest koloru brązowego.
  • 0

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:42, 17.08.2011

http://www.accordklu...0cce7fd929a0bbf
  • 0

#3 Karbala

Karbala
  • Forumowicz
  • 526 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:217
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 42
Super

Napisano 06:22, 18.08.2011

na 100% zapowietrzysz układ wspomagania i później będziesz się mordował aby go odpowietrzyć...
ja po wymianie płynu nie czułem aż takiej różnicy w ruchach kierownicą :-/
  • 0

No Red Line no Fun :)


#4 Iro1978

Iro1978
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:13, 18.08.2011

Glinuś - dzięki!


na 100% zapowietrzysz układ wspomagania i później będziesz się mordował aby go odpowietrzyć...
ja po wymianie płynu nie czułem aż takiej różnicy w ruchach kierownicą :-/


nie mam innego wyjścia - wspomaganie znikło, a odpowietrzanie przynosi krótkotrwały efekt. Na zimnym silniku olej w zbiorniczku jest pod max, a na rozgrzanym podchodzi pod "korek" więc prawdopodobnie mam zalany niewłaściwy olej.

Mam jeszcze jedno pytanie - czym wypłukać układ z pozostałości po wcześniejszym oleju?
Czy spuścić ile się da i dolać świeżego (sądzę, że w maglownicy zostanie go trochę). Czy to będzie miało wpływ na jego właściwości?
  • 0

#5 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:31, 18.08.2011

Nie ma co kombinować,tylko częściowo dolać.Dokładnie trzeba odpalić auto,następnie odkręcić przewód ciśnieniowy od pompy,położyć miskę i do zbiorniczka dolewać świeżego płynu.Obserwować odłączony przewód póki nie poleci czysty płyn od wspomagania.Naftą można czyścić tylko jak rozbierze się wszystko łącznie z maglownicą na części pierwsze.
  • 0

#6 Iro1978

Iro1978
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:49, 19.08.2011

Dzisiaj wymieniłem, i po 1 godzince dłubaniny, wspomaganie powróciło z zaświatów :-D
Dzięki Glinuś, zrobiłem tak jak pisałeś.
Jeśli chodzi o odpowietrzanie to nie było tragedii, tylko 30 minut :lol:

[ Dodano: 2011-08-19, 21:12 ]
Dołączona grafika
  • 0
Vector (Stag 300), AC R01, Hana




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq