XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
maglownica nowa vs regenerowana
#1
Napisano 11:20, 11.08.2011
Może na wstępie przedstawię sprawę od początku, czyli trzy lata temu zauważyłem wyciek oleju z przekladni w gornej jej części oraz przy lewym kole. Maglownice oddałem do regeneracji do Wawy gdzie skasowali mnie 800zl + montaż i demontaż (miała 179000km). Po odbiorze auta trafiła 3 razy do reklamacji w ciągu miesiąca i od tamtej pory było ok, do dziś. Teraz cieknie z lewej i prawej strony (teraz jest 249000). Należy ja zregenerować 540zl + przesyłka ok80zl + 200 montaż i demontaż. Ale mogę również oddać przekładnie w rozliczeniu i dostanę nową (nie regenerowaną) to bedzie 720zl + 200 montaż i demontaż. I zastanawia mnie co byłoby lepszym rozwiązaniem? Nie wiem też jak się ma żywotność nowej przekładni do przekładni po regeneracji? Podpowiedzcie koledzy
Z góry dziękuje
Pozdrawiam
#2
Napisano 11:26, 11.08.2011
zawsze mozesz kupic uszczelki w aso i masz jak ori przekladnie. zamienniki bym sobie darowal bo pewnie sie rozcieknie jeszcze szybciej niz regenerowana na slabych czesciach.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych