Skocz do zawartości


RODO w HAKP

temperatua silnika rosnie do czerwonego


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:35, 07.08.2011

Witam mam problem z temperatura silnika,wlasnie dzis mialem jechac do PL i musialem zrezygnowac wiec moze ktos pomoze.Awiec silnik sie grzeje podczas jazdy do czerwonego pola,termostat wymieniony i wentylatory pracuja.Weze sa gorace gorny i dolny daja cie scisna reka bez problemu chlodnica tez jest goraca ale tylko gorna czesc i dolna srodkowa jest chlodna. Czy to normalne czy chlodnica jest zatkana i silnik sie grzeje.Moze ktos mial podobny problem,z gory dziekuje za pomoc.Jest to honda Accord 2.0 rok 99 silnik F20B6
  • 0

#2 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:40, 07.08.2011

tomek28, przede wszystkim zobacz czy chlodnica jest ciepla, cala od gory do samego dolu. nastepnie czy masz wystarczajaco plynu. w chlodnicy powinno byc do samej gory no i w zbiorniku wyrownawczym miedzy min a max. nastepnie zainteresuj sie uszczelka pod glowica wiec podstawowe czynnosci odkrec korek z wyrownawczego i odpal, czy widzisz w nim uciekajace bąbelki, czy korek oleju w silniku jest czysty czy robi sie na nim jakis bialy osad, czy na bagnecie nic nie ma. czy plyn chlodzacy w zbiorniku jest czysty - nie miesza sie z olejem.
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:55, 07.08.2011

chlodnica jest goraca tylko w czesci gornej gdzie dochodzi waz i dolnej ,ta czesc gdzie sa wentylatory jest zimna.plyn jest praktycznie nowy w chlodnicy a babelkow po przegazowaniu nie ma,plynu nie ubywa.Raczej to nie uszczelka.tylko te weze sa miekkie nawet jak temperatur jest na czerwonym.Czy jak wskazowka jest na czerwonym to powinien sie plyn zagotowac bo u mnie sie nie gotoje.
  • 0

#4 Tomasz1985

Tomasz1985
  • Forumowicz
  • 114 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:58, 07.08.2011

A może chłodnica jest zapchana???
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:03, 07.08.2011

Tez tak podejrzewam ale jeszcze sprawdze temperature plynu tylko do sklepu po termometr skocze,bo moze czujnik oszukuje i pokazuje za wysoka temp.a rzeczywista jest ok.
  • 0

#6 Tomasz1985

Tomasz1985
  • Forumowicz
  • 114 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:08, 07.08.2011

Tez tak podejrzewam ale jeszcze sprawdze temperature plynu tylko do sklepu po termometr skocze,bo moze czujnik oszukuje i pokazuje za wysoka temp.a rzeczywista jest ok.


Mogę się mylić ale chyba ktoś gdzieś pisał ze jak by padł czujnik to by błąd Ci wyskoczył
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:11, 07.08.2011

NSie pomyslalem raczej wyskoczy blad a u mnie bledow nie wyswietla,czyli czujnik powinien byc ok.Wiec chyba zostaje walnieta chlodnica,moze jeszcze jakies pomysly na taka usterke.
  • 0

#8 Tomasz1985

Tomasz1985
  • Forumowicz
  • 114 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:15, 07.08.2011

a nie miałeś kiedyś wycieków z chłodnicy i może wsypałeś magiczny proszek.. w służbowym tak miałem kiedyś ciekło wsypali proszek a za parę miesięcy chłodnicę wymieniali :P czekaj jeszcze może ktoś się wypowie
  • 0

#9 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:17, 07.08.2011

ale ten czujnik nie musi byc calkiem zepsuty, zwyczajnie daje bledne wkazanie temperatury. a uklad sie sam opowietrza czy trzeba go odpowietrzyc? przed wymiana plynu tez sie to dzialo?
  • 0

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:18, 07.08.2011

Nie nigdy nic nie wyciekalo i nie sypalem wynalazkow,tylko po ostatniej trasie kilka miesiecy temu troche zaczela mi temperature lapac,ale nie tak drastycznie.Moze ta chodnica sie juz zapychala stopniowo.

[ Dodano: 2011-08-07, 11:22 ]
Przed wymiano tez sie troche grzala ale nie tak mocno tyle ze bylo chlodniej podczas mojej ostatniej trasy.
  • 0

#11 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:30, 07.08.2011

Czujnik, który podaje temperaturę na tablicę przyrządów w kabinie nie wyrzuci błędu DTC. CZyli nie można się tym sugerować.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:13, 08.08.2011

Witam wszystkich problem rozwiazany,jednak chlodnica byla zapchana.Po wymianie robilem probe i wskazowka temperatury stoi ponizej polowy wskaznika wiec powinno byc ok.
  • 0

#13 pawel8407

pawel8407
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:kielce
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:35, 07.09.2011

Witam mam problem z temperaturą na desce jak przekroczę 140 km/h to dochodzi do czerwonego pola :-| . Termostat wymieniony chłodnica nowa płynu nie ubywa więc uszczelka odpada, byłem także na sprawdzeniu co2 w chłodnicy i jest ok. moze ktoś juz miał taki problem??
z góry dzięki pozdrawiam Paweł
  • 0

#14 Dymek00

Dymek00
  • Forumowicz
  • 384 postów
  • Skąd:Slask
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:01, 07.09.2011

Wiatraki sie załaczaja ? .. Może padł termowłacznik ?
  • 0
Zapraszam do oglądania i komentowania.
Accord VI - Klik
Jeśli pomogłem to kliknij "pomógł" :)

#15 pawel8407

pawel8407
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:kielce
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:48, 08.09.2011

wiatraki działają tylko po przekroczeniu 140 jest problem. nawet czujniki wymienione, płynu nie wywala :-| Na postoju moge go trzymać na 4 tyś. obr. i nic takiego się nie dzieje

[ Dodano: 2011-09-21, 20:49 ]
pomoże ktoś??????
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq