XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
silnik wymiana tulei i tłoków
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:26, 03.08.2011
posiadam Accorda z silnikiem 1.8i vtec rocznik 2000r. chce przeprowadzic generalny remont silnika i w tym to pytanie czy są wymienne tuleje czy jest cały blok?
#2
Napisano 22:53, 03.08.2011
Nie zakładaj z góry, że tuleje są zniszczone no chyba, że mechanik oglądał już tuleje i jest jakiś problem ale wtedy szukasz innego bloku albo całego używanego silnika z np. poliftowego anglika.
Polecam kontakt z kolegą Wolek z forum, powinien mieć silniki z końca produkcji 6.gen'a ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#3
Napisano 07:44, 04.08.2011
#4
Napisano 07:58, 04.08.2011
#5
Napisano 08:04, 04.08.2011
#6
Napisano 09:16, 04.08.2011
#7
Napisano 09:51, 04.08.2011
wszystko zalezy od tego na jaka skale masz zajechany motor.
Otóż to bo jak ogólnie jest ok, i nic się więlkiego nie działo - lepiej zrobić remoncik i będzie OK, a kupując używany motor i tak nie wiesz dokładnie co z nim było...i łatwo się potknąć, by potem ponieść 2x takie koszta jak za remont swojego :-/
A co do kolesi z allegro - pamiętaj, że znakomita większość tych handlarzy częściami sprzedaje to co ma, rzadko kiedy zdarzy się ktoś, kto sprawdzi silnik (kompresje etc) i wie w jakiej kondycji jest to co sprzedaje. Tym bardziej, że handlują masą innych rzeczy (niejednokrotnie setkami/tysiącami) i tak naprawdę mają w poważaniu co tam siedzi w środku. Ważna jest $$$.
#8
Napisano 10:04, 04.08.2011
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:12, 04.08.2011
#10
Napisano 19:37, 04.08.2011
jeśli chodzi o cylindry to weź do niego książkę serwisową i każ pomierzyć mikrometrem owal cylindrów. to jedyna metoda na sprawdzenie, czy wszystko jest ok. w manualu masz napisane jakie są dopuszczalne odchyłki. siedź mu nad głową (mechanikowi) z tą książką i sprawdzaj co i jak mierzy, żebyś potem nie miał kłopotów. na pierwszy rzut oka to sobie można stan paska klinowego ocenić, a nie cylindry. i niech Ci dokładnie przeczyści kanały olejowe w tłokach, u mnie były zapieczone.
przechodziłem przez to niedawno, a teraz mam piękny, zdrowy i niepalący oleju silnik.
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:09, 24.09.2011
#12
Napisano 18:23, 25.09.2011
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:54, 26.09.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych