Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

problem z obrotami w moim, a raczej żony, civic


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:35, 11.03.2009

co prawda pytanie nie dotyczy acco, ale mam nadzieje że jako klubowiczowi mi to pytanie wybaczycie, a mam nadzieje że ktos pomoże. w końcu niedaleko pada jabłko od jabłoni i civic od acco akurat w tym przypadku tez chyba nie :mrgreen:

dziś zabrałem się za czyszczenie przepustnicy w żony civic z rocznika '99 (dane w podpisie)

obroty były zbyt niskie, czasami silnik gasł, dlatego zabrałem się za czyszczenie.

po wyczyszczeniu oczywiście reset (silnik był zimny), nauka (dwukrotnie załączył się wentylator), przejażdżka, po przejażdżce ponownie reset u nauka.

1/ obroty są trochę za wysokie, ok 900 obrotów

2/ zauważyłem ze jak wcisnę gaz i puszczę to wskazówka obrotów dość szybko opada w dół na mniej więcej 900 obrotów, potem lekkie i szybkie podbicie następuje do 1.100 i dopiero obroty spadają znowu do 900. po poprzednich czyszczeniach przepustnicy miałem tak, że wskazówka opadała powoli do 1.000 obrotów a następnie jeszcze wolniej z 1.000 do 800 obrotów. co dziwne na gazie ten problem nie występuje, obroty są co prawda ok. 900 ale wskazówka obrotomierza opada powoli.

jak zmniejszyć za wysokie obroty (chyba tylko suba regulacji biegu jałowego, która jest w przepustnicy) i co z tym szybkim opadaniem wskazówki obrotomierza na paliwie? macie jakiś pomysł?

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:42, 12.03.2009

proponuje zajac sie lub wyczyscic silnik krokowy przerabialem to co prawda nie na gazie ale mailem podonbny problem opisz go knkretnie

co sie dzieje rano po pierw2szym odpaleniu

[ Komentarz dodany przez: Mikolaj: 2009-03-12, 22:45 ]
Uzywaj opcji edytuj!

#3 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:04, 13.03.2009

silnik krokowy tez wyczyściłem dokładnie wraz z przepustnicą. wszystko było rozbierana i czyszczone 2x preparatem do przepustnic i pędzelkiem. zamówiłem w ASO uszczelki pod przepustnicę, krokowy i MAP sensor, bo po rozebraniu założyłem stare. być może to, że są stare powoduje łapanie jakiegoś lewego powietrza. wymienię je więc na wszelki wypadek na nowe bo autko swój przebieg już ma i chyba należałoby je wymienić.

mam jednak obawy, że silnik krokowy w tym autku ma już dość. jak można sprawdzić czy silnik krokowy działa poprawnie, oczywiście nie wymieniając na inny, aby wykluczyć ten element z poszukiwań usterki? jest jakaś możliwość?

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:29, 19.03.2009

niestety zeby sprawdzic krokowca musisz podmienic najlepiej na inny zeby miec pewnosc...civicow jezdzi sporo wiec moze sie ktos znajdzie...zreszta to co opisujesz to nie jest jakis dramat 900obr to naprawde nie duze odchylenie od normy..sprobuj przykrecic minimalnie srubka na przepustnicy i powinno byc dobrze

#5 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:58, 19.03.2009

wolne obroty podregulowałem i jest ok, ale to szybkie opadanie wskazówki mnie wkurza i podbijanie z 800 na 1000 i powrót na 800. tak jak pisałem wcześniej wskazówka opadała wolno na 1000 i jeszcze wolniej na 800.

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#6 suchy

suchy
  • Forumowicz
  • 27 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:33, 10.04.2009

miałem podobne problemy i okazało się że na to wszystko pomogła regulacja zaworów.




IPB Skin By Virteq