XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
problem z obrotami w moim, a raczej żony, civic
#1
Napisano 22:35, 11.03.2009
dziś zabrałem się za czyszczenie przepustnicy w żony civic z rocznika '99 (dane w podpisie)
obroty były zbyt niskie, czasami silnik gasł, dlatego zabrałem się za czyszczenie.
po wyczyszczeniu oczywiście reset (silnik był zimny), nauka (dwukrotnie załączył się wentylator), przejażdżka, po przejażdżce ponownie reset u nauka.
1/ obroty są trochę za wysokie, ok 900 obrotów
2/ zauważyłem ze jak wcisnę gaz i puszczę to wskazówka obrotów dość szybko opada w dół na mniej więcej 900 obrotów, potem lekkie i szybkie podbicie następuje do 1.100 i dopiero obroty spadają znowu do 900. po poprzednich czyszczeniach przepustnicy miałem tak, że wskazówka opadała powoli do 1.000 obrotów a następnie jeszcze wolniej z 1.000 do 800 obrotów. co dziwne na gazie ten problem nie występuje, obroty są co prawda ok. 900 ale wskazówka obrotomierza opada powoli.
jak zmniejszyć za wysokie obroty (chyba tylko suba regulacji biegu jałowego, która jest w przepustnicy) i co z tym szybkim opadaniem wskazówki obrotomierza na paliwie? macie jakiś pomysł?
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:42, 12.03.2009
co sie dzieje rano po pierw2szym odpaleniu
[ Komentarz dodany przez: Mikolaj: 2009-03-12, 22:45 ]
Uzywaj opcji edytuj!
#3
Napisano 09:04, 13.03.2009
mam jednak obawy, że silnik krokowy w tym autku ma już dość. jak można sprawdzić czy silnik krokowy działa poprawnie, oczywiście nie wymieniając na inny, aby wykluczyć ten element z poszukiwań usterki? jest jakaś możliwość?
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:29, 19.03.2009
#5
Napisano 19:58, 19.03.2009
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
#6
Napisano 08:33, 10.04.2009