XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
ZAgadkowe elementy siłownika drzwi kierowcy
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:23, 29.07.2011
- kostka od el. sterowania szyb,
- kostka od el. sterowania lusterek,
- kostka od siłownika #1 - steruje silniczkiem w siłowniku,
- kostka od siłownika #2 - czym steruje to nie wiem, ale myślę że ma to coś wspólnego z funkcją Master tegoż zamka ze strony kierowcy, gdyż w siłownikach innych drzwi nie było takiego podłączenia/kostki ( załączę niżej zdjęcie rozebranego siłownika oraz tego co jest w środku to zerkniecie)
Następnie:
- odczepiłem siłownik, wyciągnąłem stary silniczek, po czym sprawdziłem go pod 12V czy działa i było ok,działał jak nowy, ale pomimo wszystko zastąpiłem go nowym silniczkiem.
- wszystko zamontowałem do drzwi, jednak nie założyłem boczku w razie jakby coś miało być nie tak...No i było nie tak...
Najpierw chciałem zobaczyć czy zamykanie drzwi będzie działało z klucza ( zamykam drzwi) przekręcam kluczyk, a tam zamykają się tylko drzwi kierowcy...
Następnie otwieram drzwi kierowcy i zamykam je a tam w drzwiach słychać ( nie wiadomo czemu) działanie zamka..nigdy wcześniej tak nie było - wysyła 2 sygnały w odstępach około 2 sekund.Co dziwne sygnały te nie powodują zamknięcia auta, natomiast gdy wziąłem i zamknąłem wszystkie drzwi prócz tych od kierowcy przyciskiem od środka to przy trzaśnięciu drzwiami tych od kierowcy wszystkie te w których zamknąłem przyciskiem od środka otwierają się...Następnie wkładam klucz i próbuję zamknąć drzwi, to zamykają się tylko te od kierowcy a reszta pozostaje otwarta...
W wielości prób i kombinacji doszedłem do tego, że to krańcówka w drzwiach - po jej naciśnięciu wysyłane są 2 sygnały do zamków. Wcześniej nigdy tak nie było - a zaznaczam że wymieniłem tylko silniczek. Próbowałem tak, że odkręciłem ją i odłączyłem - myślałem, że to coś pomoże, ale nic z tego...dalej taka sama reakcja - centralny z kluczyka nie działa. Nadmieniam, że krańcówka sprawna.
Próbowałem również programować/ kodować pilota, jednak nic z tego - brak reakcji dokładnie tak jak opisałem we wcześniejszych postach w innym temacie - pamięta ustawienia na 10 sekund a później kaplica..Przy kodowaniu pilot potrafi otworzyć zamknięte od środka drzwi lecz otwartych nie potrafi zamknąć...Wszyscy mi polecali - "wymieniaj siłownik", "wymieniaj silniki na nowe", tak też zrobiłem i nic...
Jak było tak nadal jest w kwestii pilota, natomiast w ogóle jest jeszcze gorzej, gdyż teraz auto stoi i nawet nim nigdzie nie pojadę, bo podczas gdy chciałbym opuścić auto, to ok: zamykam ręcznie wszystkie drzwi przyciskiem od środka, a następnie zamykam drzwi kierowcy i wszystkie drzwi się otwierają....Po prostu masakra
Aha - jeszcze jedno - próbowałem jeszcze zrobić w taki sposób: odłączyłem obie wtyczki prowadzące do siłownika w drzwiach kierowcy i zamykając drzwi nadal była reakcja zamków w reszcie drzwi gdy naciskała się krańcówka..Przedziwna akcja, co ma krańcówka do uruchamiania zamków?? rozumiem, że wskazuje ona że drzwi są otwarte/zamknięte, ale wcześniej(przed wymianą tego silniczka w drzwiach kierowcy) nigdy nie było żadnych dzikich akcji z zamkami podczas zamykania drzwi...do tego jak wcześniej od środka zamykałem drzwi przyciskiem w drzwiach kierowcy to reszta też się zamykała, teraz nie ma żądnej reakcji - nawet nic nie słychać żeby inne zamki chodziły.
Oto zdjęcia siłownika oraz jego elementów:
http://imageshack.us.../dsc01064t.jpg/
http://imageshack.us...dsc01065za.jpg/
http://imageshack.us...dsc01066do.jpg/
całość z nowym silniczkiem przed złożeniem - obok tego koła widać to małe "urządzonko" o którym pisałem wyżej - to właśnie to jest podłączone do wtyczki/kostki #2: (jakie to ma zadanie, czy właśnie to jest uszkodzone??)
http://imageshack.us...dsc01067tf.jpg/
Proszę wszystkich o pomoc.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych