XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Stuki podczas hamowania i gwałtownego przyspieszania
#1
Napisano 17:08, 29.07.2011
#2 Guest_Wilu_*
Napisano 17:26, 29.07.2011
Przegub zewnętrzny słychać chrobotanie przy skręconych kołach w lewo lub prawo
Przegub wewnętrzny najbardziej odczuwalny jest w przedziale prędkości 30-60km/h (wibracje całej budy lub bicie)
Sworznie górnego wahacza mogą powodować stuki na dziurach na stacji kontroli pojazdów nie zawsze są wstanie wyłapać tą usterkę.
#3
Napisano 17:39, 29.07.2011
#4
Napisano 17:48, 29.07.2011
Przeguby wewnetrzne by powodowaly wibracje przy jezdzie na wprost i przyspieszaniu.
Mozliwe, ze masz luz prowadnicy w zaciskach lub cos innego z hamulcami.
#5 Guest_Wilu_*
Napisano 18:00, 29.07.2011
#6
Napisano 07:51, 30.07.2011
sworzeń górny, lub dolny, to moje typy.
#7
Napisano 08:07, 30.07.2011
W moim przypadku to były dwa górne wahacze do wymiany a objawy identyczne przy ruszaniu puk i hamowaniu puk po wymianie jak ręką odjołSą tylko i wyłącznie stuki głównie to słychać po zahamowaniu na światłach do zera i puszczeniu hamulca, wtedy jest najgłośniejsze "puk" , wibracje nie są odczuwalne. A przy okazji jakiej firmy końcówki drążka najlepiej kupić i czy warto wymienić od razu dwa ?
#8 Guest_Wilu_*
Napisano 12:48, 30.07.2011
#9
Napisano 14:38, 04.08.2011
#10
Napisano 15:27, 04.08.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych