XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
skrzynia biegów N2C4 na N2E5
#1
Napisano 21:01, 25.07.2011
I moje pytanie brzmi jak będzie zachowywał się samochód na tej skrzyni?
o ile prędkość max będzie mniejsza? (bo wg mnie będzie mniejsza chyba że się mylę)
Wiem tyle że skrzynia N2E5 była montowana w silnikach F18A3 1.8 115KM 96r.
i------ 1bieg 2bieg 3bieg 4bieg 5bieg przełożenie gł
N2C4 3.285 1.807 1.193 0.903 0.735 4.266
N2E5 3.285 1.807 1.193 0.870 0.685 4.062
Z góry dziękuje i proszę o szybką odp kogoś kto się na tym zna
To, co wywołuje uśmiech na twarzy.
To, co daje siłe marzeń, wiarę w lepsze jutro,
siłe, zeby wstać po kolejnym upadku - to
Honda
#2
Napisano 15:50, 26.07.2011
na N2S4 na piątym biegu F18A3 poszedł max 190 km/h licznikowo (na LPG oczywiście, koła 185/65R15)
#3
Napisano 16:51, 26.07.2011
To, co wywołuje uśmiech na twarzy.
To, co daje siłe marzeń, wiarę w lepsze jutro,
siłe, zeby wstać po kolejnym upadku - to
Honda
#4
Napisano 21:52, 26.07.2011
#5
Napisano 23:20, 26.07.2011
Happy Owner Never Drives Anything else.
#6
Napisano 17:33, 27.07.2011
Dlatego mi chodzi o krótką skrzynie ponieważ więcej jeżdżę po mieście i terenach gdzie i tak nie mam gdzie się rozpędzić do V max ( zresztą w Polsce i tak nie wiele jest takich miejsc ), a że i tak czeka mnie wymiana skrzyni to pomyślałem żeby może poszukać deczko krótszej, ale z tego co szukałem w necie to wychodzi na to że N2C4 jest chyba najkrótszą skrzynią dostępną do tego silnika bo nawet w VI generacji są tylko dłuższe.
To, co wywołuje uśmiech na twarzy.
To, co daje siłe marzeń, wiarę w lepsze jutro,
siłe, zeby wstać po kolejnym upadku - to
Honda
#7
Napisano 18:45, 27.07.2011
Ta od silnika 2.2VTEC jest krótsza od tej z silnika 2.0, ale ta od 2.0 jest krótsza od tej co miałeś. Na 99% jestem przekonany, że pasują Plug&Play.
#8
Napisano 18:57, 27.07.2011
Słabo szukałeś tej krótszej skrzyni ...
http://honda.cba.pl/accord93-96.html
http://www.hondaacco...pic.php?p=37339
http://accord6gen.cba.pl/technika.html
A kalkulatory szybkości przy na danym przełożeniu poszukaj w sieci.
Happy Owner Never Drives Anything else.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych