Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Maglownica do VI


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:37, 24.07.2011

Mam pytanie, może głupie, ale czy maglownica z V wersji (silnik 2.2) jest identyczna co w wersji VI (silnik 2.0) ? Potrzebuje na wczoraj takiego magla, znalazłem w rozsądnej cenie używany na allegro, ale po zdjęciach nie jestem na 100% pewien czy to jest to samo. Możecie coś podpowiedzieć ?
Oto aukcja tej maglownicy, już zakończona wprawdzie:
http://allegro.pl/sh...item=1710455613

Proszę o w miare szybkie i konkretne odpowiedzi bo zależy mi na czasie.
  • 0

#2 desperat000

desperat000
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Warszawa / LLU
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 10:13, 25.07.2011

w aukcji jest napisane ze to rocznik 99 i 2,2 tzn ze jest z ATRa? jezeli tak to pasi napewno, ale ty w poscie piszesz ze to z wersji V wiec raczej nie podejdzie, tak mi sie wydaje
  • 0

H O N D A Szybsza niż wygląda.....

 

Sreberko VII polift 2.2 i-CTDI "desperat000"


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:31, 25.07.2011

Na moje amatorskie oko to VI była produkowana już od 98, ale facet mi napisał że to z V produkowanej do 99 więc nie czaje za bardzo. Z wyglądu po zdjęciach one wyglądaja tak samo
  • 0

#4 desperat000

desperat000
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Warszawa / LLU
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 10:46, 25.07.2011

magiel do VI (nr53600-S1A-G03 ) wygląda tak
http://japancars.ru/...=B__3310&s=0.45

a do V (nr 53686-SH3-010) tak
http://japancars.ru/...=B__3312&s=0.45

juz nawet na oko widać ze przewody od pompy wchodzą w innych miejscach, numery katalogowe tez sie różnią wiec wątpię żeby pasowało, możesz spróbować jakoś rzeźbić ale4 watpie zeby tało to jakiś efekt.

Z maglem do VI jest kiepsko żeby dostać używkę porównywalne z szóstka w totka :-)
  • 0

H O N D A Szybsza niż wygląda.....

 

Sreberko VII polift 2.2 i-CTDI "desperat000"


#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:59, 25.07.2011

Dzięki wielkie za odpowiedź i rysunki. Widzę że łatwo nie będzie, jak zwykle w moim przypadku :-?
  • 0

#6 desperat000

desperat000
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Warszawa / LLU
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 11:07, 25.07.2011

a co masz z tym maglem nie tak?? może wystarczy zregenerowac??
  • 0

H O N D A Szybsza niż wygląda.....

 

Sreberko VII polift 2.2 i-CTDI "desperat000"


#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:31, 25.07.2011

Olej cieknie spod uszczelniaczy. Regeneracja wystarczy tylko szukam tańszej opcji, bo już mi się kasa kończy :-P
  • 0

#8 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 09:46, 27.07.2011

Regeneracja wystarczy tylko szukam tańszej opcji,

to znalezienie taniej niż regeneracja magla to szukanie igły w stogu siana...
  • 0

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:31, 28.07.2011

No właśnie zauwazyłem, że nie ma takiej opcji, wysyłam dziś do regeneracji. Pare telefonów wykonałem, kolega jeździł po szrotach to cena za używaną (o ile ktoś w ogóle ma) oscyluje od 600 do 850zł. Za regeneracje zapłace 400-500zł
  • 0

#10 gregand

gregand
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:PŁOCK
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:47, 28.07.2011

Gdzie kolego regenerujesz?? Mnie chyba tez to czeka.
pozdr.
  • 0

#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:56, 29.07.2011

Tu masz linka. Wczoraj do nich wysłałem, mam nadzieje, że wszystko będzie ok.
http://allegro.pl/ma...1742404992.html
  • 0

#12 maniek1984

maniek1984
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Ls
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:45, 15.02.2012

Witam czy ktoś ma opis części w zdjęciu ,,nr53600-S1A-G03" interesują mnie cyferki 3 i 4 mam delikatny wyciek chyba w tym miejscu
  • 0
maniek

#13 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:49, 15.02.2012

4. 53502-S1A-E00
3. 53501-S84-A00
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#14 maniek1984

maniek1984
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Ls
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:45, 15.02.2012

Dziękuje!! I pozdrawiam!!!!
  • 0
maniek

#15 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:32, 28.02.2012

Niestety muszę poprosić pierwszy raz o pomoc a skoro widzę podobny temat ...
Posiadam magiel S1A-G0 i pytanie czy podejdzie SN7-A0 (Showa) lub SN7 G0 (TRW) .
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq