XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Swap silnika czyli czemu nie?
#2
Napisano 20:38, 21.07.2011
#3
Napisano 21:16, 21.07.2011
#4
Napisano 21:40, 21.07.2011
http://www.v6perform...conversion.html
http://www.v6perform...p-question.html
Ale moim zdaniem szkoda czasu na ładowanie tego silnika. Jak już, to z Acury CL-s lub TL-s. Moc podobna, a blok silnika mniejszy, więc łatwiej go upchać... chociaż i tak są kłopoty ze zmieszczeniem go w komorze - patrz projekt wojtekS.
A najlepiej to kupić Acco z takim potworkiem
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#5
Napisano 09:57, 22.07.2011
Jak już, to z Acury CL-s lub TL-s. Moc podobna, a blok silnika mniejszy, więc łatwiej go upchać...
Większy.... Ten J35 jest krótszy i niższy niż J32
#7
Napisano 16:01, 22.07.2011
Większy.... Ten J35 jest krótszy i niższy niż J32
Żartujesz To jak oni upchali tą pojemność? Przez zwiększenie rozstawu cylindrów? Przecież i kolektor musi być większy...
Bo 2,4 też tam są montowane więc gdzie jest problem?
2.4 wygląda jak silnik od kosiarki w tej budzie
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#9
Napisano 20:33, 22.07.2011
jakie są wrażenia z jazdy tymi motorkami?
Ja jechałem J35, ale w automacie. Chodzi toto super, zwłaszcza w porównaniu do mojego starego J30
Jest na forum kolega (a właściwie dwóch), którzy mają J35 w manualu, to może oni się wypowiedzą, bo jeżdżą na co dzień.
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#10
Napisano 01:54, 23.07.2011
Większy.... Ten J35 jest krótszy i niższy niż J32
Żartujesz To jak oni upchali tą pojemność? Przez zwiększenie rozstawu cylindrów? Przecież i kolektor musi być większy...Bo 2,4 też tam są montowane więc gdzie jest problem?
2.4 wygląda jak silnik od kosiarki w tej budzie
Poprostu zwiększyli skok tłoka, czyli inny wał i korbowody. Następnie trochę (zaledwie około 1 cm z tego co czytałem) skrócili silnik od strony koła zamachowego i zrobili bardziej płaski kolektor ssący.
[ Dodano: 2011-07-23, 02:58 ]
jakie są wrażenia z jazdy tymi motorkami? Czy w ogóle warto o nich myśleć?
pozdro
Jacek
Nie warto, bo nawet jakbyś taki skądś wytrzasnął to nie będzie czym tego zasterować ECU w tych autach jest już z CANem i tak naprawdę, żeby to zadziałało musiałbyś mieć całe auto obok i z niego przełożyć wszystko, łącznie z ABS, TCS, tempomatem itd - bo ECU z CAN po starcie szuka tych wszystkich komponentów. Jeżeli stwierdzi ich brak - check engine i tryb awaryjny. Ostatni sensowny silnik dający się w miarę łatwo przełożyć to J32A2 albo J35A4. Wszystko nowsze jest już pocudowane (np nie ma już linki gazu, a jest Drive By Wire), a te najnowsze to jeszcze bardziej, bo dodatkowo są z CAN.
[ Dodano: 2011-07-23, 03:03 ]
jakie są wrażenia z jazdy tymi motorkami?
Ja jechałem J35, ale w automacie. Chodzi toto super, zwłaszcza w porównaniu do mojego starego J30
Jest na forum kolega (a właściwie dwóch), którzy mają J35 w manualu, to może oni się wypowiedzą, bo jeżdżą na co dzień.
Ja początkowo chciałem wsadzić właśnie J35A4, ale jeden kolo (mądry i siedzący w temacie) napisał coś w stylu "Get a J32A2, it is much more performance oriented engine thaj a J35A4".
J35A4 ma redline na 6400 jakoś i 240 KM, J32A2 na 7000 i 260 KM. Do tego J32A2 jest dużo bardziej żwawy, oczywiście kosztem paliwożerności. To coś jak H23 a H22 w preludzie. Ten pierwszy większy i 160 KM, ten drugi mniejszy i 200 KM.
Natomiast jest jeszcze jeden możliwy myk, można do J32A2 wsadzić wał i korbowody z J35A4, wtedy zyskuje się brakujące 300 cm3 pojemności, zachowując tłoki, wałki i kolektor o zmiennej geometrii z J32A2. To daje moc około 300 KM. Może kiedyś się w to zabawię
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych