Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Swap silnika czyli czemu nie?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Accjacek

Accjacek
  • Klubowicz
  • 221 postów
  • Skąd:Tu gdzie stoje
  • Silnik:2.0
  • Wersja:moja
  • KM:118
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:CB3
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:43, 21.07.2011

Czytam czytam i tak się zastanawiam czy takiego potworka nie można by było zamontować do naszych acordeonów

http://cgi.ebay.com/...=item45fbd84499

Niech ktoś mądrzejszy napisze czy jest coś takiego możliwe??


Pozdro
Jacek
  • 0

061f2a901a37a9c8m.jpg


#2 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6,037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:38, 21.07.2011

3,5l w manualu :sl :sl :sl
  • 0

#3 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:16, 21.07.2011

wszystko jest do zrobienia. Kwestia kasy i checi. Tylko watpie,zeby to sie jakkolwiek prowadzilo z taka masa z przodu.
  • 0

#4 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:40, 21.07.2011

Trochę dyskusji na ten temat. Miłej lektury...
http://www.v6perform...conversion.html
http://www.v6perform...p-question.html

Ale moim zdaniem szkoda czasu na ładowanie tego silnika. Jak już, to z Acury CL-s lub TL-s. Moc podobna, a blok silnika mniejszy, więc łatwiej go upchać... chociaż i tak są kłopoty ze zmieszczeniem go w komorze - patrz projekt wojtekS.

A najlepiej to kupić Acco z takim potworkiem :mrgreen:
  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#5 wojtekS

wojtekS
  • Forumowicz
  • 173 postów
  • Skąd:biznesmenfreezone
  • Silnik:3.5
  • Wersja:2GR-FSE Hybrid
  • KM:343
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:GS450h
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:57, 22.07.2011

Jak już, to z Acury CL-s lub TL-s. Moc podobna, a blok silnika mniejszy, więc łatwiej go upchać...


Większy.... Ten J35 jest krótszy i niższy niż J32 ;)
  • 0

#6 Accjacek

Accjacek
  • Klubowicz
  • 221 postów
  • Skąd:Tu gdzie stoje
  • Silnik:2.0
  • Wersja:moja
  • KM:118
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:CB3
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:49, 22.07.2011

czegoś nie kumam czy komory silników są większe w przypadku tych samochodów?
Bo 2,4 też tam są montowane więc gdzie jest problem?

Może do CG być problem ale poprzednie modele i następne wydają się przynajmniej optycznie duże.

Pozdro
Jacek
  • 0

061f2a901a37a9c8m.jpg


#7 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 16:01, 22.07.2011

Większy.... Ten J35 jest krótszy i niższy niż J32 ;)


Żartujesz :shock: To jak oni upchali tą pojemność? Przez zwiększenie rozstawu cylindrów? Przecież i kolektor musi być większy...

Bo 2,4 też tam są montowane więc gdzie jest problem?


2.4 wygląda jak silnik od kosiarki w tej budzie :mrgreen:
  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#8 Accjacek

Accjacek
  • Klubowicz
  • 221 postów
  • Skąd:Tu gdzie stoje
  • Silnik:2.0
  • Wersja:moja
  • KM:118
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:CB3
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:16, 22.07.2011

jakie są wrażenia z jazdy tymi motorkami? Czy w ogóle warto o nich myśleć?

pozdro
Jacek
  • 0

061f2a901a37a9c8m.jpg


#9 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 20:33, 22.07.2011

jakie są wrażenia z jazdy tymi motorkami?


Ja jechałem J35, ale w automacie. Chodzi toto super, zwłaszcza w porównaniu do mojego starego J30 :mrgreen:
Jest na forum kolega (a właściwie dwóch), którzy mają J35 w manualu, to może oni się wypowiedzą, bo jeżdżą na co dzień.
  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#10 wojtekS

wojtekS
  • Forumowicz
  • 173 postów
  • Skąd:biznesmenfreezone
  • Silnik:3.5
  • Wersja:2GR-FSE Hybrid
  • KM:343
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:GS450h
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 01:54, 23.07.2011

Większy.... Ten J35 jest krótszy i niższy niż J32 ;)


Żartujesz :shock: To jak oni upchali tą pojemność? Przez zwiększenie rozstawu cylindrów? Przecież i kolektor musi być większy...

Bo 2,4 też tam są montowane więc gdzie jest problem?


2.4 wygląda jak silnik od kosiarki w tej budzie :mrgreen:


Poprostu zwiększyli skok tłoka, czyli inny wał i korbowody. Następnie trochę (zaledwie około 1 cm z tego co czytałem) skrócili silnik od strony koła zamachowego i zrobili bardziej płaski kolektor ssący.

[ Dodano: 2011-07-23, 02:58 ]

jakie są wrażenia z jazdy tymi motorkami? Czy w ogóle warto o nich myśleć?

pozdro
Jacek


Nie warto, bo nawet jakbyś taki skądś wytrzasnął to nie będzie czym tego zasterować :( ECU w tych autach jest już z CANem i tak naprawdę, żeby to zadziałało musiałbyś mieć całe auto obok i z niego przełożyć wszystko, łącznie z ABS, TCS, tempomatem itd - bo ECU z CAN po starcie szuka tych wszystkich komponentów. Jeżeli stwierdzi ich brak - check engine i tryb awaryjny. Ostatni sensowny silnik dający się w miarę łatwo przełożyć to J32A2 albo J35A4. Wszystko nowsze jest już pocudowane (np nie ma już linki gazu, a jest Drive By Wire), a te najnowsze to jeszcze bardziej, bo dodatkowo są z CAN.

[ Dodano: 2011-07-23, 03:03 ]

jakie są wrażenia z jazdy tymi motorkami?


Ja jechałem J35, ale w automacie. Chodzi toto super, zwłaszcza w porównaniu do mojego starego J30 :mrgreen:
Jest na forum kolega (a właściwie dwóch), którzy mają J35 w manualu, to może oni się wypowiedzą, bo jeżdżą na co dzień.


Ja początkowo chciałem wsadzić właśnie J35A4, ale jeden kolo (mądry i siedzący w temacie) napisał coś w stylu "Get a J32A2, it is much more performance oriented engine thaj a J35A4".

J35A4 ma redline na 6400 jakoś i 240 KM, J32A2 na 7000 i 260 KM. Do tego J32A2 jest dużo bardziej żwawy, oczywiście kosztem paliwożerności. To coś jak H23 a H22 w preludzie. Ten pierwszy większy i 160 KM, ten drugi mniejszy i 200 KM.

Natomiast jest jeszcze jeden możliwy myk, można do J32A2 wsadzić wał i korbowody z J35A4, wtedy zyskuje się brakujące 300 cm3 pojemności, zachowując tłoki, wałki i kolektor o zmiennej geometrii z J32A2. To daje moc około 300 KM. Może kiedyś się w to zabawię :D
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq