XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem z drugim biegiempo wymianie skrzyni automatycznej
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:13, 13.07.2011
#2
Napisano 22:09, 13.07.2011
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:19, 13.07.2011
#4
Napisano 23:28, 13.07.2011
Jeszcze raz zapytam bo nie napisałeś - nowa skrzynia w dawcy działała poprawnie ?
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:42, 14.07.2011
#6
Napisano 14:05, 14.07.2011
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:24, 15.07.2011
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:12, 15.07.2011
--elektrozawory z przodu sa jeden widac normalnie jak otworzysz maske wie takie cefki wystajace przykrecony jest na 3x 10
odepniesz kosteke i wyjdzie byc moze zatkaly sie filterki taka siateczka tam jest bo byc moze dlatego nie wrzuca 1
-- 2 elektro zawor jest bardziej na lewo pod akumulatorem tam jest chyba 6x 10 tylko ostroznie bo tam sa male filterki rurki takie
--- no i sprobuj z tym sposzczeniem oleju i nalaniem jeszcze raz
ja sposcilem zapalilem auto pomachalem wajcha i zgasilem zeby wiecej zlecialo
jak narazie nie narzekam wchodza wszyskie biegi
a wtyczek to fakt nie da rady pomylic nawet slepy by je dobrze podpiol
#9
Napisano 14:33, 15.07.2011
olej wymieniłem tak jak jest to opisane(+filmik) na forum(ponad 5l się udało) na valvoline max life(ponoć najlepszy).
Zalałeś olej silnikowy 10w40 czy ATF do skrzyni automatycznej?
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:41, 15.07.2011
aaa zapomnialem istnieje jeszcze 1 mozliwosc , srodkowy filtr moze on sie zazech i nie przepusza oleju stwardnial zbily sie brudy i dupa ,
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:06, 15.07.2011
także na pewno odpowiedni. a jakie było moje zdziwienie kiedy spuściłem teraz olej- wygląda jak sos grzybowy a nie tak jak go wlewałem. także jak pisał klosz007 być może był dolany jakiś specyfik, a teraz go wypłukało. w przyszłym tygodniu zmienie jeszcze raz olej na serwisowy. przeczyszczę jeszcze te filterki wcześniej co pisał Konrad 1304. a jak to nie pomoże, to zostanie tylko strzał w głowę. pozdrawiam.
#12
Napisano 15:26, 15.07.2011
Jak spuściłeś świeży olej to na pewno jest trochę wymieszany ze starym i pewnie dlatego zmienił kolor. Nie wiem co masz na myśli mówiąc "sos grzybowy" Może jak piszą koledzy filtr oleju jest też zapchany.
Mi się w każdym razie podoba koncepcja skrzyni automatycznej w samochodzie ale jak szukałem HA VI u Niemców to każda która mi wpadała w oko i miała automat to było coś z nim nie tak. Wydaje mi się, że te skrzynie nie są specjalnie trwałe/udane i raczej nie wytrzymują bez awarii 150-200kkm (choć może jestem w błędzie). Honda robi swoje skrzynie, nie robi tak jak inni producenci aut i nie bierze ich od uznanych producentów specjalizujących się w skrzyniach (ZF, Getrag itp.). Z tego powodu darowałem sobie automat też w HA VII choć jeśli chodzi o dobrze wyposażone 2.4 (a takich szukałem) to często się zdarzają z automatem.
Nie łam się, w razie czego zmienisz ją jeszcze raz ale może warto jednak się jej przyjrzeć w zakładzie specjalizującym się w naprawach skrzyń niż próbować następną, może to jest coś stosunkowo łatwego do naprawienia. Z opisu wynika że nad poprzednią nie było się sensu skupiać tylko wymienić ale używana rzecz jest zawsze niewiadomą, szczególnie skrzynia automatyczna, szczególnie w Hondzie.
Koledze szwankował automat w C5 i winny był elektrozawór a wymiana kosztowała go raptem 400zł (naprawy automatów zazwyczaj są czterocyfrowe...).
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:47, 19.07.2011
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:26, 25.07.2011
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:12, 28.07.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych