Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wymiana kierownicy.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 gregand

gregand
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:PŁOCK
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:52, 08.07.2011

Jutro przymierzam się do wymiany kierownicy. Na początku demontuje poduszkę (dwa imbusy po bokach).
Rozpinam kostki i odkręcam główną śróbę.
Czy jest jeszcze coś co powinienem zrobić??
Aaa i jaki rozmiar klucza do tek śruby środkowej??
Pozdrawiam
  • 0

#2 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 21:07, 08.07.2011

śruby od poduszki to nie imbusy tylko torxy - rozmiar 30
śruba główna kierownicy klucz 14
  • 0

#3 gregand

gregand
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:PŁOCK
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:13, 08.07.2011

Sorki, jasne że torxy. Mam cały piękny zestaw. Także jutro 14 w rękę i do garażu.
Dzięki Jarku!!!
  • 0

#4 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 22:18, 08.07.2011

uważaj na taśmę airbaga/klaksonu
  • 0

#5 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 00:07, 09.07.2011

i jak będziesz ciągnał/ściągał koło kierownicy, bo można sobie wybić zęby i nabić guza
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#6 gregand

gregand
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:PŁOCK
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:41, 09.07.2011

No i po wymianie kierownicy:
[img][img]http://img846.imageshack.us/img846/9448/kiera.jpg[/img][/img]
Tak to wygląda. Kardas znam takich co po takich zabiegach musieli zmienic zęby na państwowe. Całkiem łatwo poszło. Jakieś 15 min mi zajeło. no może 20 bo musiałem zrestartować SRS. Jest okej. Fajnie sie to trzyma w dłoniach.
Dzieki Panowie za cenne wskazówki.
Pozdrawiam.

Teraz mam swoją z jaśkiem do sprzedania po przebiegu 195 tys. Jak coś to mogę ją obszyć skórą (150 - 200 PLN)
  • 0

#7 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:22, 10.07.2011

a ile dałeś za tą;>?? i co do tematu mam pytanie czy będzie pasować kiera od atr-a do mojego wagona;>??? czy jest tyle samo żąbków ;P
  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#8 gregand

gregand
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:PŁOCK
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:35, 10.07.2011

Dałem 300 PLN za tą kierownicę z poduszką. Troszkę widać było na niej ząb czasu ale idealnie podpasowała do 12 letniego auta. Oddałem ją tylko do lekiego odświeżenia za 40 zł i jest luks. A jak mi się znudzi to obszyje ją nową skórą może w dwukolorze. Kurcze nie wiem ile ząbków to ma i czy będzie pasować ale mogę jutro sprawdzić tą starą co miałem bo musi przeciez mieć tyle samo co ATR. Może inni uzytkownicy znają odpowiedź na Twoje pytanie.
  • 0

#9 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 18:16, 11.07.2011

a ja nawet manuala zrobiłem i opublikowałem jak zdjąć i co użyć.... ale mega kozak kierownica... :mrgreen:
  • 0

#10 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:55, 12.07.2011

no to jak by ktos był tak dobry:P bo trzeba mi tez wiedzieć czy poducha podpasi tj kostka od poduchy
  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 06:42, 13.07.2011

podłączam się:

Czy kierowniczka z VI gen. przypasuje do V ?

pzdr
  • 0

#12 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 13:34, 13.07.2011

no to jak by ktos był tak dobry:P bo trzeba mi tez wiedzieć czy poducha podpasi tj kostka od poduchy

myślę że spokojnie.... w kierownicy ATR tylko nie pasi kostka z 1 kablem od klaksonu ale to normalnie zdejmujesz plastik i wsuwkę wkładasz w dziurę...
  • 0

#13 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:15, 13.07.2011

trzeba mi to wiedziec wszystko na 100% bo zamierzam się kupić tak ową

[ Dodano: 2011-09-28, 23:24 ]
no i jak z tą kierownicą jak wygląda wieloklin w v gen a jak w tym ATr-ze ;>??
  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq