XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Skaczące obroty w silniku - Accord 89 2.0 EXi na wtrysku.
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:16, 08.03.2009
Jak w temacie.
Mam problem z moim 20 letnim Accordem, od pewnego czasu zaczęły mi skakać obroty w nim mniej więcej o 300 obr na minute i tak co chwila, skaczą i spadają.
Nie ma różnicy czy silnik jest nagrzany, czy zimny, czy jest na biegu, czy na luzie, i tak skaczą.
Co może być tego przyczyną
Dodam, że jeżeli wyjmie się dwie "rurki" które dają powietrze, albo jedną z nich to obroty schodzą do normalnego stanu, jednak nie próbowałem jazdy takiej...
Mój brat coś tam kombinował, bo był mechanikiem w Toyocie, ale nie możemy dojść do tego co stanowi problem...
Drugą sprawą jest to, iż silnik jest minimalnie niedogrzany, ale nie zauważyłem zależności między niedogrzaniem, a tymi obrotami.
Mam wielką prośbę do kogoś kto się na tym zna, i mieszka w Warszawie, czy mógłby zerknać i zobaczyć co może być tego powodem??
Ja jestem laikiem, a jest to moje pierwsze auto (własne), nie znam się niestety.
Nie wspomnę o wyższym spalaniu przez te obroty, Hondzia pali koło 13-14 litrów przy spokojnej jeździe.
Z góry dzięki za odp.
#2
Napisano 00:58, 08.03.2009
Aha, jeszcze przydatna stronka http://www.altech.co.../wbt/index.html
Znajdziesz tam tutorial jak czyścić krokowy i przepustnicę, oraz wiele innych rzeczy przydatnych.
Nie jestem tylko pewien czy Ty masz jeszcze 3 gen acco czy 4 już?
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 01:24, 08.03.2009
Ale dzięki, będę kombinował, jeszcze mam nadzieję, że trafię na kogoś kto ogarnia te sprawy w Warszawie i mi pomoże...
Zobaczymy, a ja zacznę sobie czytać lekturkę na necie.
#4
Napisano 07:53, 08.03.2009
ewentualnie sonda lambda też czasami od niej skaczą obroty lub gdzies kolektor ssący ciągnie lewe powietrze.Ogólnie usterka trudna do naprawy jak czyszczenie krokowego nie podziałało jezeli on w ogóle działa,mozna to sprawdzić w ten sposób-odłączyć aku na chwile i trzymając krokowy w ręku lub przystawiając do niego ucho zakładać i ściągać kleme do aku i powinno sie wyczuć działanie silniczka krokowego.
Pozdro.
#5
Napisano 12:13, 14.03.2009
i czy czyszcząc przepustnicę dałeś starą uszczelkę pod nią, czy nową ( tylko ASO koszt około 14 zł )
czy w przepustnicy dokładnie wyczyściłeś kanaliki podciśnienia ?
przeczyść czujnik temp pracy silnika (ten odpowiedzialny za podawanie info do ECU)
odpal silnik i posłuchaj czy któryś z przewodów podciśnienia nie jest trafiony. (jak nic nie będzie słychać to przejedź palcami po każdym z przewodów wtedy najlepiej słychać czy syczy.
i najlepiej może zrobić samodiagnostykę, wtedy może być bardziej jasne "o co kaman"
było CB7 2.2i 90r.->.CG2 3.0 V6 00r.->CH1 Type-R 2.2 99r.-> CL9 Type-S 2.4 03r.-> Legend KB1 3.5 V6 07r.
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:23, 08.06.2009