Skocz do zawartości


RODO w HAKP

dziwna zagadka? ze sprzeglem


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:25, 02.07.2011

witam pisalem juz o tym w moim wczesniejszym temacie..... wpadl mi w podloge pedal sprzegla wyciągnołem popke sprzegla nieleje wysprzeglik to samo w koncu podjolem sie wyciagniecia skrzyni poniewaz myslalem ze lozysko walnelo poniewaz od dluzszego czasu bylo je slychac lecz o kazalo sie ze jest cale tak samo jak i tarcza i docisk pomocy co to moze byc dodam ze plynu nieubywalo i bylo w odpowiednim stanie moglo sie zapowietrzyc tak samo od siebie ??????pomocy
  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8881 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 14:39, 02.07.2011

Kolego - wcale się nie zapowietrzyło, tylko strzeliło uszczelnienie pewnie na pompie i po prostu płyn jest mieszany w układzie a nie przepychany żeby przesunać wysprzęgnik.

Obstawiam, że pompa padła - prosty test - wykręcić rurkę przy pompie sprzęgła, zatkać palcem (rękę owinąć jakąś szmatą, żeby nie zalać wszystkiego dookoła jeśli pompa zadziała) i niech ktoś wciśnie pedał sprzęgła. Jeśli będziesz w stanie utrzymać tak, żeby płyn nie poleciał, to masz winowajcę. Płynu nie powinno być dużo - jakieś 5-6 cm3.
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:39, 02.07.2011

dzieki kolego a jest mozliowosc sprawdzenia tej popki jak jest wyciagnieta???
  • 0

#4 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 17:51, 02.07.2011

Podjedź do IC i kup gumki pompy za ok. 20 zł, po latach pompy odmawiają posłuszeństwa lub ciekną ...
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#5 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8881 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 18:21, 02.07.2011

Pejot, kupowanie samych gumek nie bardzo ma sens. Przejechałem się już kilka razy na regeneracji, bo po wymianie gumek max pół roku i znów nie działa/cieknie.

Sprawdzić możesz - wkręć w jakieś imadło i po prostu wciśnij tłoczek.
  • 0

#6 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 09:18, 03.07.2011

Ja wymieniłem rok temu gumki w pompie hamulcowej i sprzęgła i pompy są teraz jak nowe, po prostu były wytarte gumowe pierścienie i tyle.

Od razu warto się zająć wysprzęglikiem przy skrzyni bo on też może już zawodzić (ta sama sytuacja jak przy pompie hamulcowej, gumowe pierścienie nie mają już ostrej krawędzi tylko są wytarte).
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#7 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8881 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 09:44, 03.07.2011

W sumie to warto spróbować, ale dokładnie jak pisze Pejot, od razu gumki na pompie i wysprzęgniku.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq