Skocz do zawartości


RODO w HAKP

przednie pasy


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
32 odpowiedzi w tym temacie

#16 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:07, 10.03.2009

uno79, nie pisz duzymi literami!

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#17 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:05, 10.03.2009

u mnie w VII, wyciagaja i zwijaja sie bez problemu. Trzeba tylko zwracac uwage czy sie nie zawinely przy "uchu"


to widzę teraz poszli w drugą stronę - ze skrajności w skrajność :-)

#18 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:10, 10.03.2009

hehe, no nie do konca tak. Chodzilo mi o to, ze jak sie zawinie, to nie wciaga.

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#19 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:36, 12.03.2009

jestem spokojniejszy, że u was podobnie
przyznam się, że troche irytujące..
z ciekawości rozbiorę i sprawdzę co tam się dzieje
czy ktoś to rozbierał? z chęcią poczytam przed dobieraniem się :szczerb:
pozdrawiam

#20 ibor

ibor
  • Forumowicz
  • 11 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:54, 23.03.2009

U mnie w Accord VI jest tak samo - trzeba czasami popychać aby się schowały. Ale widac to ogólna doplegliwość "japończyków" - bo identycznie miałem w 8-letniej Almerze N15.

#21 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:59, 24.03.2009

to teraz was zaskoczę! u mnie pasy zwijają się błyskawicznie, co jest efektem regularnego czyszczenia pasów.
śmiem podejrzewać, że nikt z Was przez te kilka lat nie stosował się do instrukcji obsługi samochodu, odnośnie regularnego czyszczenia taśm pasów i kurz zrobił swoje...
nie ma reguły, czy jest to japończyk, czy inne auto, jak najdzie tam kurz, to nie będzie chciało zwijać.

#22 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 08:31, 24.03.2009

z tym czyszczenie do nie do końca prawda. w moim civi tylne pasy używane były sporadycznie a zwijają się tak samo kiepsko jak przednie. podobnie jest w acco, stan tylnej kanapy (prawie w ogóle niezniszczony) wskazuje, że tylne pasy musiały być sporadycznie zapinane, a też zwijają się kiepsko.

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#23 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:47, 24.03.2009

nieużywanie też jest powodem tego, że zwijają się słabo. z każdą rzeczą tak jest. poza tym nie trzeba używać pasów, żeby dostał się do nich kurz. drobinki kurzu przez lata wchodzą we wszystkie szczeliny.
ja bym powiedział, że nawet brak "ruchu pasów" może być gorszy, ponieważ w trakcie ruchu kurz jest wzbijany i nie zalega w jednym miejscu.
przykład może nie adekwatny do samochodu, jednakże obrazujący sytuację: mianowicie, postaw przedmiot w pokoju, do którego nikt nie będzie wchodził i drugi w pomieszczeniu przechodnim. szybciej zakurzy się tam, gdzie nikt nie wchodzi (tak samo jest z nieużywanym pasem), ponieważ pęd powietrza nie rozgania kurzu i ten powoli osiądzie.
we wnętrzu samochodu ruch powietrza odbywa się cały czas gdy z niego korzystamy, jednak w szczelinach do których pas jest chowany, ruch ten jest niewielki. w pasie używanym natomiast, kurz zalegający na tasmie jest sukcesywnie wciągany do obudowy. wprawdzie zwijanie i rozwijanie powoduje jego wzbijanie, to jednak przy częstym używaniu, dawki kurzu wędrujące na taśmie są proporcjonalnie duże.

#24 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 08:49, 24.03.2009

tylne pasy musiały być sporadycznie zapinane, a też zwijają się kiepsko


Marco, ale tak jak kolega pisze

że nikt z Was przez te kilka lat nie stosował się do instrukcji obsługi samochodu, odnośnie regularnego czyszczenia taśm pasów i kurz zrobił swoje...


Nie musisz używać pasów, a kurz i tak po pewnym czasie się tam dostanie, np. Jeżdżąc autkiem samemu i tak po pewnym czasie czyścisz całe wnętrze a nie tylko miejsce kierowcy ;-)

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#25 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:58, 11.04.2009

ja mialem ten sam problem lecz tylko z pasami kierowcy:) pasy pasazera z przodu oraz tylne pasy ladnie sie rozwijaja i same zwijaja bez problemu, a te od kierowcy rozkrecilem, wszystko dokladnie wyczyscilem, poniewaz bylo tam bardzo duzo kurzu, przesmarowalem wszystko co sie ruszało w tym mechanizmie i juz 3 miesiac jezdze bez problemow;) jak narazie jest ok

#26 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 19:55, 11.04.2009

Tak jak pisze damek0007, to wina kurzu po pierwsze. Po drugie to wina smaru. Teraz jak zrobiło się ciepło pasy zaczęły lepiej się zwijać. Należałoby dobrze wyczyścić i na nowo nasmarować. damek0007 jakiego smaru użyłeś?

Do zobaczenia na trasie.


#27 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:45, 16.04.2009

podczas wiosennego sprzątania przyjrzałem się rolkom po których śizgaja się pasy i przysnam się, że był taki czasny nalot jak kiedyś na kulce od myszki :)
po wyczyszczeniu chodza znacznie lepiej :)
pozdarwiam

#28 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
Reputacja: 43
Super

Napisano 05:49, 18.04.2009

czy mógłbyś podać kilka słów opisu jak się dostać do tych rolek, czy wystarczy zdjąc plastiki na słupkach? jak rozmoeszczone są zatrzaski?

#29 Grzehu

Grzehu
  • Forumowicz
  • 80 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:14, 18.04.2009

Ja również prosze o opis, bo mam też ten problem co inni.

#30 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:25, 19.04.2009

dokładny opis jest zbędny,
żeby to wyczyścić należy podnieść pas i zobaczyc czy 'rolka' ( plastik po którym ślizga się pas) nie jest zabrudzona
u mnie była i po wyczyszczeniu lepiej się chowają
pozdrawiam




IPB Skin By Virteq