XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Silnik szarpie gdy nie rozgrzany
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:00, 28.06.2011
Ale do rzeczy. Mam mały problem a w zasadzie dwa (no trzy...).
Mam Accorda 2,2 Vtec z 98 roku i tak gdzieś od roku (a mam go od 3 lat) zauważyłem że gdy silnik jest zimny to szarpie nim gdy dodaję lekko gazu, po wejściu wskazóweczki temperatury silnika na środek problem znika. W zasadzie to jest to najbardziej zauważalne gdy wskazówka temperatury znajduje się na pierwszej kresce na dole. Wymieniłem świece i przewody ale to nic nie dało. Obecnie jeżdżę na LPG ale wczesniej przed założeniem miałem to samo. Filtry powymieniane.
Nie wiem czy to też jest ważne, ale zauważyłem że po około 30 minutach jazdy autko troszkę słabiej się zbiera (trasa) przy czym generalnie nie czuć różnicy w mocy ( gaz sekwencja Stag300, jazda po mieście).
A druga sprawa jest taka, że mam dość wyczuwalne drgania całym samochodem powyżej 120 km/h zarówno na LPG jak i benzynie. Zawieszenie bez luzów inne elementy (felgi, opny, przeguby, itp.) również sprawdzone - może ma to coś wspólnego z powyższym? A wogóle czy Wasza Hondzia tez tak wybiera nierówności jak sportowe GTI, bo u mnie znosi na nierównościach i twardo jak ch...a. Ostatnio byłem na przeglądzie i nic nie wyszło.
Pozdro.
#2
Napisano 21:20, 28.06.2011
jeżeli chodzi o drgania przy takiej prędkości, to ten temat ciągle jest wałkowany na forum i zwykle wychodzi na to, że winne są przeguby wewn. lub zewn. albo tarcze, felgi, opony, piasty itp.
jeśli chodzi o wybieranie nierówności, a raczej o niewybieranie, to mogę tylko z własnego doświadczenia napisać, że u mnie jest przesunięcie w prawo, gdy oba przednie koła jednocześnie tracą kontakt z nawierzchnią (takie jest wrażenie), dlatego po nierównej drodze staram się jeździć z mniejszą prędkością... No ale moja hondzia miała kolizję za pierwszego właściciela, więc trudno powiedzieć, czy to nie z tego powodu.
na przeglądzie zwykle nie sprawdzają tego, co ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo jazdy, czyli dolnych sworzni, więc trzeba je samemu sprawdzać
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:22, 29.06.2011
Co ile ustawiać zaworki przy LPG?
Zastanawiałem sie nad czujnikiem temperatury, jednak wskazówka zawsze ładnie wędruje na swoje miejsce i się nie rusza.
#4
Napisano 07:27, 29.06.2011
#5
Napisano 07:31, 29.06.2011
Posprawdzaj też wszystkie wężyki od podciśnień przy przepustnicy, może tam jest jakaś nieszczelność i dlatego szarpie.
A co do drgań przy 120, być może masz tarcze zwichrowane i one tak biją. przy hamowaniu przy takiej prędkości jak się zachowuje samochód?
#6
Napisano 07:36, 29.06.2011
#7
Napisano 08:03, 29.06.2011
Górny sworzeń - na opuszczonym aucie łapiemy rękami za zwrotnicę i szarpiemy - jeśli nic w górnym sworzniu nie stuka, to jest ok.
Jeśli w ten sposób sprawdzali oba elementy na przeglądzie, to zwracam honor...
#8
Napisano 08:22, 29.06.2011
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:16, 29.06.2011
#10
Napisano 10:30, 29.06.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych